T630 med duet låst?
Fra : Per

Dato : 01-09-04 20:25

Hej

Da min far har duet i forvejen kan jeg få ham til at købe en SE T630 til
799kr. Men er der nogen der ved om den er sim låst? Og hvis ja, kan man så
bruge den til telmore?
http://salg.tdc.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/TDC-Privat-Site/da_DK/-/DKK/ViewProductDetail-Start;sid=ZKTp-llhcDTp-hhXRHgpUhBCj3pn08h_ue0XrsV64DAmgd3
1q98CJNdI

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-09-04 20:55

Per skrev:

>Da min far har duet i forvejen kan jeg få ham til at købe en SE T630 til
>799kr.

Ja, men mener dog at han skal have sit eksisterende
duetabonnement i mindst ½ år.

>Men er der nogen der ved om den er sim låst?

Ja, den er l¨st.

>Og hvis ja, kan man så
>bruge den til telmore?

Nej.

Men han vel få den unlocket for et lille beløb.

PS. Dit link dur ikke, det er link, somn er fundet under en
bestillingshandling.
--
Knud

Fra : Allan Toft

Dato : 02-09-04 11:35

"Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Da min far har duet i forvejen kan jeg få ham til at købe en SE T630 til
> 799kr. Men er der nogen der ved om den er sim låst?
Er du sikker på at det er muligt? så vidt jeg kan se kan man kun gøre det
hvis man samtidigt opretter et duet abb. Der står så vidt jeg kan læse mig
frem til intet omkring en ny billig mobil til eksisterende duet kunder - men
måske er det mig der trænger til nye briller ;)

mvh
Allan

---

Fra : Brian Schelde

Dato : 02-09-04 11:59

"Allan Toft" <allan.toft@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
men
> måske er det mig der trænger til nye briller ;)
Jeg har selv haft duet og købt ny mobil hos tdc og du kan godt få rabat hvis
du bare har duet i forvejen.

Fra : Allan Toft

Dato : 02-09-04 11:40

Fra : Anders

Dato : 02-09-04 14:04

Ja, den er med 100% sansynligt simlåst til TDC, men den kan låses op for
meget billige penge, f.eks. hos mig..

/Anders