/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
pas på www.jamba.dk
Fra : Johnny B


Dato : 01-09-04 19:09

jeg har modtaget alle mulige sms'er fra dette møgfirma og fandt til sidst ud
af hvordan jeg kom ud .... dagen efter kommer denne mail fra mit
mobilselskab :

Kære kunde -
Vi har modtaget forsinkede takstoplysninger fra Jamba (1279) - en
SMS-service - om billedbeskeder og ringetoner bestilt tidligere på året.
Oplysningerne kan også vedrøre tilmelding af en service fra Jamba a 30
kr. om måneden. Det skyldes en fejl i Jambas betalingssystem, at det
bestilte ikke takseres før nu.

Af samme årsag fremstår de takserede services på din konto
xxxxxxxx med en senere dato end den faktiske købsdato, og samtlige
beløb er trukket fra din konto i denne uge.

Vi beklager naturligvis dette og beder dig kontakte Jamba på telefon
7014 0041 med eventuelle spørgsmål i den forbindelse.

Grundet disse forsinkede takstoplysninger er det en god ide at tjekke
din saldo og evt. tanke din konto op.

Bemærk: Det er ikke muligt at svare denne e-mail.

Med venlig hilsen

TELMORE

........................

jeg føler at jamba er de frækkeste banditter og at de tager r.... på folk

kan man gøre noget ved dette og er jeg den eneste der har oplevet det ???

--
Johnny [2000 Frb.]
---------------------------------------------
fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail
---------------------------------------------
Pirater går til kamp mod antipirater
www.piratgruppen.org
---------------------------------------------



 
 
Knud Berggreen (01-09-2004)
Kommentar
Fra : Knud Berggreen


Dato : 01-09-04 19:53

On Wed, 1 Sep 2004 20:08:59 +0200, "Johnny B"
<SLETDETTEjohnnyb2000@sol.dk> wrote:

>jeg føler at jamba er de frækkeste banditter og at de tager r.... på folk
>
>kan man gøre noget ved dette og er jeg den eneste der har oplevet det ???

Er du blevet trukket for noget som du ikke har modtaget?

/Knud


Leif Neland (02-09-2004)
Kommentar
Fra : Leif Neland


Dato : 02-09-04 07:27

Knud Berggreen wrote:
> On Wed, 1 Sep 2004 20:08:59 +0200, "Johnny B"
> <SLETDETTEjohnnyb2000@sol.dk> wrote:
>
>> jeg føler at jamba er de frækkeste banditter og at de tager r.... på
>> folk
>>
>> kan man gøre noget ved dette og er jeg den eneste der har oplevet
>> det ???
>
> Er du blevet trukket for noget som du ikke har modtaget?
>
> /Knud

Er Johnny blevet trukket for noget han ikke har bestilt?

Leif



Michael Hansen (02-09-2004)
Kommentar
Fra : Michael Hansen


Dato : 02-09-04 16:33


"Leif Neland" <leifn@neland.dk> skrev i en meddelelse
news:c3zZc.6$%i4.3@news.get2net.dk...

> >> kan man gøre noget ved dette og er jeg den eneste der har oplevet
> >> det ???


Jeg har oplevet præcis samme forløb.

Modellen er, at man bestiller en ringetone på 1279, hvilket samtidig udløser
et abonnement, som koster 30,- kr. om måneden. Det er bare temmelig uklart.

Dertil kommer så, at regningen kommer flere måneder efter. I mit tilfælde
ultimo august som følge af en ringetone bestil den 26.6.

Jeg har skrevet til info@jamba.dk og efterfølgende ringet på deres nummer
som er nævnt i Telmores mail.

De er egentlig ganske flinke og giver da udtryk for at de godt kan se
problemet.

Konkret er jeg blevet stillet i udsigt
- at aftalen er slettet, dvs ikke flere opkrævninger - til gengæld kan man
ikke bestile noget på jamba det næste halve år (jeg er vel så at sige blevet
blacklistet, men det overlever jeg....)
- at min udgift refunderes - reelt 50,- i stedet for de opkrævede 30,-.

Nu skal jeg så lige se det ske, men det lover da OK

Bortset fra det, er de stadig nogen idioter og bondefangere!!!!!!!!

vh
Michael









Knud Berggreen (02-09-2004)
Kommentar
Fra : Knud Berggreen


Dato : 02-09-04 21:11

On Thu, 2 Sep 2004 17:33:09 +0200, "Michael Hansen"
<nyhedsgruppeSLETDETTE@hejza.dk> wrote:

>Modellen er, at man bestiller en ringetone på 1279, hvilket samtidig udløser
>et abonnement, som koster 30,- kr. om måneden. Det er bare temmelig uklart.

Hvis ikke det tydeligt fremgår at man tegner et abonnement så har man
heller ikke tegnet det.
Ellers vil jeg sige at det lyder som en oplagt sag for
Forbrugerombudsmanden.

/Knud

Michael Hansen (02-09-2004)
Kommentar
Fra : Michael Hansen


Dato : 02-09-04 21:36


"Knud Berggreen" <knud@berggreen-dk.invalid> skrev i en meddelelse
> Hvis ikke det tydeligt fremgår at man tegner et abonnement så har man
> heller ikke tegnet det.
> Ellers vil jeg sige at det lyder som en oplagt sag for
> Forbrugerombudsmanden.
>

Jeg er helt enig, men desværre er det mere end to måneder siden min datter
bestilte den ringetone, der åbenbart udløste det hele, så jeg ved faktisk
ikke, hvor klart eller uklart det var. Men på jamba.dk er det abolut ikke
klart. Nå, håber mit problem, så gør jeg ikke umiddelbart mere.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177505
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408554
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste