test
Fra : Vendelbo

Dato : 01-09-04 19:14

Fra : Sune Salminen

Dato : 01-09-04 19:31

"Vendelbo" <seerup@post.tdcadsl.dk> wrote in message

Ja, hvis man bruger dk.test til den slags så kan man jo ikke vide om det
også virker i dk.kultur.musik.

BEEP

Wrong answer.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : David Rasmussen

Dato : 01-09-04 19:46

Sune Salminen wrote:
> "Vendelbo" <seerup@post.tdcadsl.dk> wrote in message
>

> Ja, hvis man bruger dk.test til den slags så kan man jo ikke vide om det
> [...]

Jeg synes nu at sådan et svar kan være ret relevant og korrekt, selv om
det ikke gør handlingen mere "forkert", set med strenge øjne.

Nogen gange er det ikke forbindelsen til nyhedsserveren der skal testes,
men måske snarere nyhedslæserprogrammet. Man kan godt opleve (pga. bugs)
at noget virker i én gruppe men ikke i en anden. Så der kan være god
grund til at teste hvor som helst. Selv om det er "forbudt".

/David

Fra : Sune Salminen

Dato : 01-09-04 20:57

David Rasmussen wrote:

> [...]
> (pga. bugs) at noget virker i én gruppe men ikke i en anden. Så der
> kan være god grund til at teste hvor som helst. Selv om det er

Det har du vel egentlig ret i. Selvom Vendelbo her bruger godt nok
Outlook Express ligesom næsten alle andre.

Jeg har kun prøvet det én gang hvor jeg ikke kunne poste i en ng, der
var så mange indlæg i en tråd at jeg ikke kunne skrive flere. Der var en
der forklarede mig hvorfor, men jeg har glemt hvad grunden var. Men det
var vist nok en bug i OE.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.