Problem i JavaScript
Fra : Allan Madsen

Dato : 10-05-01 10:27

Hejsa

Jeg har et javascript problem (Og jeg er ikke god til java /javascript)

Når jeg f.eks i en browser har følgende http://ihost/forside.php3?Lang=DK

Hvordan spørger jeg så hvad variablen Lang er i et java script??

Kunne forstille mig noget i stil med

if(Lang == DK) {
document.write("<SCRIPT LANGUAGE='JavaScript1.2'
SRC='/js/menuDK.js'><\/SCRIPT>");

}
if(Lang == UK) {
document.write("<SCRIPT LANGUAGE='JavaScript1.2'
SRC='/js/menuUK.js'><\/SCRIPT>");
}

Men det virker ikke
Hvad skal jeg gøre.

Please e-mail et evt. svar til alm@123mail.dk også
--
Med venlig hilsen / Yours
Allan Madsen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-05-01 10:41

Allan Madsen skrev:

>Jeg har et javascript problem (Og jeg er ikke god til java /javascript)

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig - med andet end at fortælle dig
at Java og Javascript er to ret forskellige ting. Javascript er
ganske vist et programmeringssprog, men da det er så tæt knyttet
til hjemmesidedesign, er al diskussion om det henlagt til
dk.edb.internet.webdesign. Jeg kan ikke sige dig hvilken
undergruppe der er bedst, men prøv f.eks. d.e.i.w.clientside
eller d.e.i.w.html.

>Please e-mail et evt. svar til alm@123mail.dk også

Det gør jeg kun i yderste nødstilfælde.

--