Gasolin'
Fra : Steen

Dato : 01-09-04 15:53

Hey

Er opsamlingerne A Foreign Affair I+II inkluderet på The Black Box?

Det var da et kort og præcist spørgsmål, hva'

--
Steen
danmark = dk

Fra : Kong Kent

Dato : 01-09-04 16:17

> Er opsamlingerne A Foreign Affair I+II inkluderet på The Black Box?

Nej.

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 02-09-04 07:13

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse

> Nej.

Det var da et kort og præcist svar, hva'

Fra : Kong Kent

Dato : 02-09-04 15:38

> Det var da et kort og præcist svar, hva'

hehe... ja, manden sagde jo selv spørgsmålet var kort og præcist, så jeg
tænkte jeg hellere måtte holde mig til trådens uskrevne regler, og gad ikke
fortælle mere end allerhøjest nødvendigt. Et simpelt nej dækker i dette
tilfælde også ganske fint og 112% som svar. Det kan ikke siges bedre. Derfor
valgte jeg det.

Kunne jo også være begyndt med at udrede teorier om hvorfor Gasserne kun har
kørt de oprindelige udgivelser i den box, om det måske er pladsproblemer for
ikke at gøre den sorte kasse for kluntet, eller simpelthen fordi de ikke
mener de plader hører med i den "rigtige" Gas' samling. Uanset hvad, så er
de ikke med!

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Steen

Dato : 02-09-04 18:37

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> wrote in

> hehe... ja, manden sagde jo selv spørgsmålet var kort og præcist,

Det var osse alt hvad jeg behøvede af svar - det var fordi en person
absolut skulle blande sig, og høre hvorfor jeg ville 'nøjes' med
opsamlingerne 'A Foreign Affair I+II' når jeg kunne få The Black Box.

Rent personligt sætter jeg mindst lige så stor pris på de to opsamlinger,
som Black Box i sig selv.

--
Steen
danmark = dk

Fra : Steen

Dato : 01-09-04 17:04

Steen wrote:

> Hey
>
> Er opsamlingerne A Foreign Affair I+II inkluderet på The Black Box?
>
> Det var da et kort og præcist spørgsmål, hva'

Hvorfor vil du have nogle opsamlinger, når du får alle pladerne?

Hilsen

Steen

--
Right now your PC is bored.
It could be earning you cash instead!

Fra : Steen

Dato : 01-09-04 19:04

Steen <steengod@jhotmail.com> wrote in

> Hvorfor vil du have nogle opsamlinger, når du får alle pladerne?

Det er vel ikke de amerikanske udgivelser der er med i Black Box - er det?

--
Steen
danmark = dk

Fra : Kong Kent