Kattetræf Lolland
Fra : dpl

Dato : 01-09-04 13:53

Jaja, man kan dælme hurtigt få sig rodet ud i noget...
Men jeg står da ved mit ord, lad os få et træf her på Lolland!

Vi kan tilbyde 5 stk. huskatte, 2 stk voskne sibirer samt 3 killinger.
Derudover een basset hound og 1 stk. vild men venlig skt. bernhard.

Huset er som sagt lille og under ombygning, og mildt sagt ikke noget der
er på vej til BoBedres sider. Men kan I abstrahere fra afrevet tapet og
nullermænd, skal I være så hjerteligt velkomne!

Jeg foreslår engang i september, så killingerne ikke er flyttet
hjemmefra endnu. Desuden kan vi håbe på godt vejr, så terrassen kan
komme i brug også. Datoer må derfor være 18. 19. 24. eller 25.
september. Turen fra hhv. Odense (med færge) og Kbh. tager ca. 2 timer.
Vi bor 20 min gang fra en togstation, så en tur ud og se med DSB er også
en mulighed.

Lad høre hvem der melder sig, og hvilken dato der passer Jer hver især
bedst?

Vel mødt!
Dorthe

Fra : dpl

Dato : 01-09-04 14:04

Når det skal være lørdag/søndag, må de rigtige datoer jo være:

18. 19. 25. eller 26. september!

Hilsen Dorthe

Fra : Helle Madsen

Dato : 01-09-04 14:08

Hej Dorthe

Jeg kan den 18. og 19. men den 24. og 25. er der udstilling i Brørup, så der
er jeg afsted begge dage med Pampushka

Så hvis i andre er med på den 18. eller 19. så er jeg også frisk.

/Mvh
Helle

Fra : Denise

Dato : 01-09-04 14:50

dpl wrote:
> [...]
> DSB er også en mulighed.
>
> Lad høre hvem der melder sig, og hvilken dato der passer Jer hver især

Hej
Jeg kan alle dage.

--
Hilsen Denise

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 01-09-04 22:39

<klip hist og pist> Jaja, man kan dælme hurtigt få sig rodet ud i noget...
> [...]
> september.
> Lad høre hvem der melder sig, og hvilken dato der passer Jer hver især

Ok, jeg melder mig...ganske frivilligt og med glæde. Helst den 19. september

Hilsen Miver og Mulles mor Heidi
http://chocolade.dk
http://hei.homepage.dk
http://høns.dk
Husk at det kræver et plugin at se domæner med æ, ø og å :)
Kan hentes hér: http://www.idnnow.com/

Fra : dpl

Dato : 02-09-04 11:06

Hej igen

Det lader jo til at vi hurtigt kan blive enige om, at søndag d. 19
september er en strålende dag til et kattetræf her hos os i menageriet!
Hvis der så lige er een der gider bestille solskinsvejr, skulle det vist
være perfekt. Jeg forestiller mig et tidligt eftermiddagsarrangement,
evt. med lidt brød/sandwich inden tilbageturen.

Gider I lige sende en mail til privaten, så jeg kan finde ud af, hvor
mange der kommer? Så skal I nok få kørselsbejledning osv.
dorthe@kishka.dk

Hilsen Dorthe

PS. Lad Jer ikke skræmme af vores hunde. Skulle nogen ikke bryde sig om
en savlende hoppebold på 65 kg, kan Nansen godt tilbringe lidt tid ude i
løbegården. Men en basset hound på skødet slipper man nok ikke for!

Fra : Kate

Dato : 02-09-04 21:48

Jamen, den 19 Sept. burde jeg da også kunne, så hermed en tilmelding og
jeg kan se at der er rigeligt med kortførere herfra Rødovre til at jeg
ikke burde kunne fare rigtigt vild

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.