Siemens og telefonbøger...
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-09-04 13:01

Jeg har en Siemens C55 som jeg, bortset fra dens løse forbindelser,
er ganske godt tilfreds med.
Der er dog en ting der undrer mig temmelig meget. Når jeg gemmer
numre i telefonbogen har jeg i mange tilfælde 40 tegn til selve
nummeret men kun 14 til navnet på personen. Det virker som en lidt
forkert prioritering... Nogen gange har jeg meget mere plads til
navnet, omkring 25-30 tegn og jeg kan ikke finde nogen speciel årsag
til det...

Er der nogen der ved hvorfor det er sådan ?
Jeg gemmer numrene på simkortet.

--
Henrik Stidsen - http://såkadulæredet.dk/
'Veni, Vidi, Velcro' - I came, I saw, I stuck around.

Fra : Per Jensen

Dato : 03-09-04 17:35

Hej

Når du har 14 til navnet gemmer du på Simkortet, ellers i telefonen.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-09-04 11:34

"Per Jensen" <per_j@post.tele.dk> wrote in

> Når du har 14 til navnet gemmer du på Simkortet, ellers i
> telefonen.

Jeg prøvede så at flytte en entry over på telefonens hukommelse og
tilbage til simkortet - så havde jeg pludselig 30-40 tegn at gøre
godt med selvom den blev gemt på simkortet!

"Drømmen om et samlet Europa har ingen mulighed for at
blive virkelighed. Man kan ikke lave omelet af hårdkogte æg."
[Charles De Gaulle]