TV2' nye hjemmeside i Netscape :-(
Fra : Jesper Hansen

Dato : 01-09-04 10:40

Hej

Nogen der har set TV2's nye hjemmeside med Netscape browser? Det er
ikke noget kønt syn

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 01-09-04 10:53

"Jesper Hansen" <lismoes@(slettes)gmail.com> skrev i en meddelelse
> Det er ikke noget kønt syn

Det er det heller ikke med IE

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 01-09-04 10:56

Den Wed, 01 Sep 2004 12:39:39 +0200. skrev Jesper Hansen:

[...]
> Nogen der har set TV2's nye hjemmeside med Netscape browser? Det er
> ikke noget kønt syn
[...]

tv2.dk? Jeg kan ikke se den store forskel fra IE i Firefox ...

Iøvrigt, så ser det ud til at Danske Netbank er kommet til at fungere med
Mozilla (og Netscape?)? Jeg får da i hvert fald en login-prompt her i
Firefox - det er mere end hvad jeg nogensinde har fået før. :D

Men er der nogen der har afprøvet om det fungerer?

--
Henrik Koksby Hansen

Fra : Peter Brodersen

Dato : 01-09-04 11:03

On Wed, 01 Sep 2004 11:55:34 +0200, Henrik Koksby Hansen
<news@k0ksby.dk> wrote:

>Iøvrigt, så ser det ud til at Danske Netbank er kommet til at fungere med
>Mozilla (og Netscape?)? Jeg får da i hvert fald en login-prompt her i
>Firefox - det er mere end hvad jeg nogensinde har fået før. :D

Deres Java-applet lader til at have et forældet certifikat, men selv
hvis jeg aktiverer det, kommer jeg kun frem til en side, hvor der
står:

"Log-on til Danske Netbank"

Jeg bliver ikke promptet om noget.

--
- Peter Brodersen

Memento mori!

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 01-09-04 11:16

Den Wed, 01 Sep 2004 13:03:00 +0200. skrev Peter Brodersen:

> Deres Java-applet lader til at have et forældet certifikat, men selv
> hvis jeg aktiverer det, kommer jeg kun frem til en side, hvor der
> [...]

Det gør jeg heller ikke første gang, men hvis jeg åbner siden
(url:https://netbank.danskebank.dk/html/indexns.html?site=DBNB&b=ns) endnu
en gang, så kommer log-in-boksen.

Jeg kan så ikke gendanne de nøgler jeg har, så jeg kommer ikke så meget
videre. Jeg ved dog ikke om det er fordi jeg ikke sidder på en
Windows-maskine(?). :(

--
Henrik Koksby Hansen

Fra : Peter Brodersen

Dato : 01-09-04 12:20

On Wed, 01 Sep 2004 12:16:26 +0200, Henrik Koksby Hansen
<news@k0ksby.dk> wrote:

>Det gør jeg heller ikke første gang, men hvis jeg åbner siden
>(url:https://netbank.danskebank.dk/html/indexns.html?site=DBNB&b=ns) endnu
>en gang, så kommer log-in-boksen.

Jeg når stadigvæk kun frem til teksten "Log-on til Danske Netbank", og
ingen prompt. Da det burde være en java-dialogboks, antager jeg ikke
at Mozillas popupblocker gør nogen forskel...

(og det gjorde det så ikke, viste en test)

>Jeg kan så ikke gendanne de nøgler jeg har, så jeg kommer ikke så meget
>videre. Jeg ved dog ikke om det er fordi jeg ikke sidder på en
>Windows-maskine(?). :(

Tjabum - jeg bruger Suns Java, hvilket jeg også antager, at du gør.

--
- Peter Brodersen

Memento mori!

Fra : Brian Elmegaard

Dato : 01-09-04 11:13

Peter Brodersen <usenet@ter.dk> writes:

> Deres Java-applet lader til at have et forældet certifikat, men selv
> hvis jeg aktiverer det, kommer jeg kun frem til en side, hvor der
> [...]

Samme her. Jeg troede lige der var spændende nyt. Mon ikke det er den
gamle netscape 4-ting man rammer ind i.

I hvert fald ser det ikke godt ud ifølge:
http://www.danskebank.dk/danskenetbank

--
Brian (remove the sport for mail)
http://www.et.dtu.dk/staff/be

Fra : Martin Andersen

Dato : 01-09-04 12:45

Jesper Hansen wrote:
> Hej
>
> Nogen der har set TV2's nye hjemmeside med Netscape browser? Det er
> ikke noget kønt syn
>
> Med venlig hilsen
> Jesper Hansen

Hvilken Netscape er det ?
Forresten, hvorfor faker du din email adresse, gmail har et
effektivt spamfilter, har jeg læst.

Martin.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 01-09-04 20:15

On Wed, 01 Sep 2004 13:44:56 +0200, Martin Andersen
<martin@al-data.dk> wrote:

>Hvilken Netscape er det ?

Der er ver. 7.2

>Forresten, hvorfor faker du din email adresse, gmail har et
>effektivt spamfilter, har jeg læst.

Jo, men der er vel ikke grund til belaste spamfilteret mere end højst
nødvendigt.

Med venlig hilsen
Jesper Hansen