Swan Lee fra Univers i fredags
Fra : metalmickey

Dato : 31-08-04 22:47

Jeg tog et par billeder og optog 2 film-klip fra koncerten, som kan findes
her:

http://forum.suedeonline.com/topic.asp?TOPIC_ID=5490

Film-klippene er nok kun online indtil fredag eller lørdag, så hvis der er
flere som gerne vil have dem, så skriv lige.

Mvh Thomas

Fra : Per LH

Dato : 01-09-04 04:21

"metalmickey"
> Film-klippene er nok kun online indtil fredag eller lørdag,

File Unavailable

Your transfer cannot be completed. Most likely the file has exceeded
its allotted bandwidth or has been removed by the original sender or a
recipient

per

Fra : metalmickey

Dato : 01-09-04 10:49

Så skulle begge klip være online igen.

-Thomas

Fra : Brizz

Dato : 01-09-04 10:02

> Jeg tog et par billeder og optog 2 film-klip fra koncerten, som kan findes
> her:
>
> http://forum.suedeonline.com/topic.asp?TOPIC_ID=5490

Mon ikke du skulle have haft et stativ med?

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Peter Theglev

Dato : 02-09-04 07:39

Brizz wrote:

> Mon ikke du skulle have haft et stativ med?
>
> Mvh Brian
> ---
> www.gronaerten.dk

LOL!

Enig - stemningen er vist fin, men billederne er sgu' ikke helt i top.
Det er aaaalt for rystet/uskarpt.

/P