GSM Sender
Fra : Thomas

Dato : 31-08-04 17:04

Hej NG

Har brug for en GSM sender, dvs et stykke elektronik som kan sende en pre
indtastet
sms, når et potentialt frit kontaktsæt bliver sluttet.
Har kigget på flere forskellige, fælles for de fleste er at de har
modificeret en mobil telefon,
smækket et gsm kort i den og lavet et interface til den.
Er der nogen derude som har prøvet at lave sådan en gsm sender selv og evt
ligger inde
med nogle gode ideèr, råd eller andet brugbart vil jeg da gerne høre dem

Mvh
Thomas

Fra : VIP

Dato : 31-08-04 20:26

Sådan en GSM alarm enhed kan købes færdig flere steder

--
Venlig hilsen

Viggo

Fra : Thomas Schnell Øster~

Dato : 31-08-04 20:54

"VIP" <netbroker@detteskalfjernesmail.dk> skrev i en meddelelse
> Sådan en GSM alarm enhed kan købes færdig flere steder
Hmm, hvis du læser mit indlæg igennem..ser det så ikke ud som om at jeg er
klar over det???

Mvh
Thomas

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 01-09-04 07:15

Ved at conrad.de har en til lige dette formål, en kan sende bestemte
beskeder hvis nogle kontakter bliver sluttet og du skulle også kunne styre
nogle releer ved at sende beskeder til den.

TELEMETRIEMODUL STD32
Artikel-Nr.: 190990 - 14

http://www1.conrad.de/scripts/wgate/zcop_b2c/~flN0YXRlPTQwNzIxNzAxNDc=?~template=pcat_product_details_document&product_show_id=000000000000190990&p_back_template=pcat_suchergebnis&p_load_area=2401050&area_f_infobox=2401050

Den koster bare ca 200 Euro.

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-04 08:46

"Thomas" <miloman@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> ligger inde
> med nogle gode ideèr, råd eller andet brugbart vil jeg da gerne høre dem

Hej!

Jeg er startet på et projekt som jeg desværre ikke har fået gjort noget ved
et stykke tid, men jeg kom så langt som til at få en PIC microprocessor
(18F452 svjh) til at "tale" med en Ericsson mobil vha. AT kommandoer. Det
kræver meget få komponenter hvoraf alle stort set kan erhverves som gratis
samples inkl. microprocessoren.

Henrik