kvinnesaksforkjempere truer Porno-Rocco
Fra : Andropov

Dato : 31-08-04 12:13

Måske "matriarkatet der styrer" ikke er så glad for Porno-Roccos
aktiviteter:

"- Lørdag ble faren min advart av en venn i MC-miljøet i Bergen. Han
fortalte at noen hadde tilbudt 250 000 kroner til den som klarte å
drepe meg, sier Hansen til Dagbladet.

Det har stormet kraftig rundt bergensmannen «Rocco» Hansen etter at
det i forrige uke ble kjent at han skulle sponse en russebuss med 20
000 kroner - mot at russejentene ble med i dansescener i en pornofilm
og snakket om sine sexfantasier.

To av jentene skulle også delta i rene sexscener. Russejentene har
siden trukket seg fra avtalen, men «Rocco» Hansen tror oppstyret rundt
denne filmen kan være grunnen til at truslene dukket opp akkurat nå.

- Det er tydeligvis noen som ikke liker det jeg driver med, sier
Hansen.
I går anmeldte 21-åringen truslene på Sentrum politistasjon i Oslo."
http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/04/26/396774.html