Min T65 er gået død
Fra : Claus E Beyer

Dato : 31-08-04 09:04

I forgårs efter en opladning var min T65 totalt død. Den reagerer
hverken på tænd-sluk-knak eller på at laderen bliver sat til. Jeg
frygter at den er gået totalt død.

Min bror påstår dog at hans T65 også har været "totalt død", hvorefter
den, efter nogen tids stilstand, pludselig "kom til live" af sig selv.

Er der andre her i gruppen der har "mærkelige" erfaringer med hensyn
til T65 der går død og liver op igen?

Claus

Fra : Jan Jensen

Dato : 31-08-04 10:23

jeg prøvede noget lignende med min nokia 3310, men satte den så i min bil
lader, der åbenbart giver et lille ekstra powerskub, så kom der liv i den

et andet råd kan være at smide batteriet i fryseren et 1 døgn og så sætte
den i laderen igen, men husk pak den lige i en pose...

Fra : David Holm

Dato : 31-08-04 11:06

Claus E Beyer wrote:
> I forgårs efter en opladning var min T65 totalt død. Den reagerer
> hverken på tænd-sluk-knak eller på at laderen bliver sat til. Jeg
> frygter at den er gået totalt død.
Min bror var ude for noget ligenende med sin T65 nogle gange. Han havde
den med ind til Teleservice som blot åbnede den op, pillede batteriet af
og satte det på igen hvorefter den virkede... Så hvis du har en tork
skruetrækker der passer så prøv det.

mvh

David

Fra : Claus E Beyer

Dato : 01-09-04 05:18

"David Holm" <wormiefjern@alberg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> den med ind til Teleservice som blot åbnede den op, pillede batteriet af
> og satte det på igen hvorefter den virkede... Så hvis du har en tork

Jeg prøvede at åbne min T65. Det er ikke lige sådan at pille batteriet ud, det
er "limet" godt fast.

Claus

Fra : Claus E Beyer

Dato : 01-09-04 10:27

David Holm <wormiefjern@alberg.dk> wrote in message news:<2pj0sbFlffhdU1@uni-berlin.de>...
> [...]
> den med ind til Teleservice som blot åbnede den op, pillede batteriet af
> og satte det på igen hvorefter den virkede... Så hvis du har en tork

Det lykkedes mig som nævnt ikke at tage batteriet af, så nu skal jeg
nok til at investere i en ny telefon. Jeg ønsker at den skal have Wap,
GPRS, HSCSD (High Speed Data) og e-mail-klient. Er der nogen der har
forslag til en billig telefon der opfylder de stillede krav?

Claus

Fra : Cox

Dato : 01-09-04 11:34

On 1 Sep 2004 02:27:26 -0700, Claus E Beyer wrote:

> [...]
> GPRS, HSCSD (High Speed Data) og e-mail-klient. Er der nogen der har
> forslag til en billig telefon der opfylder de stillede krav?

SE T68i? Hvis du er tilfreds med T65'erens menusystem, hastighed mm. vil du
ikke opleve den store forskel. Oven i hatten får du så farveskærm (omend
ikke i prangende opløsning), Bluetooth, infrarød og en ganske fin
batteri-levetid. Alternativt Siemens S55. Begge telefoner burde kunne fås
for under 500,- brugt.

TC

Fra : Claus E Beyer

Dato : 01-09-04 13:02

"Cox" <no@mail.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke i prangende opløsning), Bluetooth, infrarød og en ganske fin
> batteri-levetid. Alternativt Siemens S55. Begge telefoner burde kunne fås

Tak for rådet. En T68i har jeg allerede, men da jeg er lidt af en mobilnørd, har
jeg brug for (mindst) to mobiler der kan de ting jeg ønskede. Ja, T68i er en
ganske god telefon, men jeg ønsker ikke én mere af den, da dens display ikke er
verdens bedste - kontrasten er for dårlig. Her i sommer var det et problem for
mig at se displayet, når jeg var ude i stærk sol/belysning. Derimod har T65 en
god ("sort-hvid") kontrast, der gør at man nemt kan læse displayet også ved
stærk sol.

Claus