DCU en INTERESSEFORENING !!!! HAHAHAHAH~
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 30-08-04 21:38

Verner skriver DCU indlæg på Campingguiden.dk igen.
Den censurfrie debar raser igen.

Hilsen den gode verner

Fra : Steen ?bel?e

Dato : 31-08-04 14:59

ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk) wrote in message news:<6fbbedd3.0408301238.5adea409@posting.google.com>...
> Verner skriver DCU indlæg på Campingguiden.dk igen.
> Den censurfrie debar raser igen.
>
> Hilsen den gode verner

Hej Verner
Tak for oplysningen, så ved vi da hvor vi ikke behøver at spilde
vores tid på useriøse indlæg

mvh
Steen

Fra : Tonni H. Nørgaard

Dato : 31-08-04 16:02

DEBAR ?????? hvad med at lære dansk grammatik, før man kritiserer andre.

FREMMEDE ER VENNER MAN IKKE HAR MØDT ENDNU.

Fra : Preben Andersen

Dato : 31-08-04 17:21

"Tonni H. Nørgaard" <thn@home4.gvdnet.dk> wrote in message
> DEBAR ?????? hvad med at lære dansk grammatik, før man kritiserer andre.
>
> FREMMEDE ER VENNER MAN IKKE HAR MØDT ENDNU.

Hvad med at lade være med at råbe, og hvad med at svare under det, du svarer
på?

mvh
Preben

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 31-08-04 19:54

> Hej Verner
> Tak for oplysningen, så ved vi da hvor vi ikke behøver at spilde
> vores tid på useriøse indlæg
>
> mvh
> Steen

Hvor kan du vide det fra ? når du ikke har læst dem?? Er du bare en
bevidstløs nej siger eller er du synsk??

mvh
verner

Fra : Kim Olsen

Dato : 31-08-04 17:26

> Verner (som hedder Bo) skriver DCU indlæg på Campingguiden.dk igen.

Vi er nok nogle stykker der så håber at "debatten" holdes der.

Hilsen
Kim Olsen

Fra : Kenneth

Dato : 31-08-04 21:33

Here we go again !!
Hej verner.... er campingvognen stillet ind for vinteren ??

Hilsen Michael.

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 31-08-04 21:59

"Kenneth" <lemi@tdcadsl.NOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> Here we go again !!
> Hej verner.... er campingvognen stillet ind for vinteren ??
>
> Hilsen Michael.

Tja - han har vel som sædvanligt parkeret den for vinteren - sammen med
hjernen.....

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : Carsten Holck

Dato : 31-08-04 23:16

Heldigvis fandt Jesper Hedegaard <ja-til-spam@spammers.un> tastaturet
og skrev i news:4134e687$0$309$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:
> Tja - han har vel som sædvanligt parkeret den for vinteren - sammen
> med hjernen.....

Den ligger vel stadig i den originale emballage, helt ubrugt

/carsten

Fra : Sten Bo

Dato : 01-09-04 07:49

Carsten Holck wrote:
> Heldigvis fandt Jesper Hedegaard <ja-til-spam@spammers.un> tastaturet
>
> Den ligger vel stadig i den originale emballage, helt ubrugt
>
> /carsten

Åh-nej, ikke den "debat" nu igen. Som børn i en skolegård. Æv bæv - du
er dummest.

Og det er ikke specielt det enkelte bidrag, men håbløsheden i at man i
fælleskab kører det ned med snot over alle grænser.

Fordi een starter behøver man ikke straks gribe skovlen. Erfaringen
siger , at hvert bidrag kun strammer ballerne, uden at man alligevel
holde på skidtet.

Hold jer for goe til at hoppe på den. Det tar hver gang ugevis før en
orentlige debat komme igang igen. - og det er da ellers så hyggeligt
med jeres goe vitaminer og lidt kvalifiseret indput. Camping fortjener
bedre - Please........

Suk

mvh sten bo

Fra : Klaus ½

Dato : 01-09-04 08:05

Don't feed the troll

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 01-09-04 13:07

"Sten Bo" <skrivtilgoss@stofanet.dk> wrote in message news:<41357034$0$25963>

> [...]
>
> Og det er ikke specielt det enkelte bidrag, men håbløsheden i at man i
> fælleskab kører det ned med snot over alle grænser.

Jeg har rigtigt ramt "intelligensens" "højborg" hahahahahhhaahhh
hohohohohohohoho!!!! sikke intelligente kommentarer TIL NOGET SOM
"intelligentmassen" IKKE HAR LÆST!

Næe de intelligente emner her i "højborgen" er....

-Hvor kan jeg få B/E kørekort!
-Hvor er der en vinterplads i Esbjerg !
-Hvordan fjerner jeg sorte striber !
-Hvilken kemi er bedst til lokummet !

IGEN OG IGEN OG IGEN !!!!!

Joe "intelligensen" blomstrer på "højborgen" HAHAHAHAHAHAHAHAH

OG ALLE DE "INTELLIGENTE" HYLERNE ER PÅ PLADS EFTER SOMMERFERIEN
HAHAHAHAHAHHAHH

Fra : Verner

Dato : 01-09-04 13:58

On 1 Sep 2004 05:07:28 -0700, ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk) wrote:

>OG ALLE DE "INTELLIGENTE" HYLERNE ER PÅ PLADS EFTER SOMMERFERIEN
>HAHAHAHAHAHHAHH

Kig her:

http://www.majorgaarden.dk/index.html

Fra : phk

Dato : 01-09-04 15:58

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> -Hvilken kemi er bedst til lokummet !
>
> IGEN OG IGEN OG IGEN !!!!!
>
> Joe "intelligensen" blomstrer på "højborgen" HAHAHAHAHAHAHAHAH

Intelligensen blomstrer også hos dig. Jeg husker du brokkede dig over
akkurat det samme for nogle få år siden. Men det må jo være god
underholdning for dig siden du bliver ved med at læse det.

--
Per, Esbjerg

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 01-09-04 15:27

"Jesper Hedegaard" <ja-til-spam@spammers.un> wrote in message news:<4134e687$0

> Tja - han har vel som sædvanligt parkeret den for vinteren - sammen med
> hjernen.....

Ihe nogle intelligente og kloge bemærkninger du kommer med Jesper!
Dine indlæg er altid så gennemtænkte og kloge at man må undres over
dit niveau !

Indholdet er helt fantastisk for dit niveau ! bliv ved at udstille
hvad DIN hjerne kan præstere hahahhahahahaahahah

MVH
verner

Fra : Steen ?bel?e

Dato : 01-09-04 19:24

> [...]
> Verner skriver DCU indlæg på Campingguiden.dk igen.

Hej Verner
Jeg må indrømme at Campingguiden er et seriøst sted.
Havde lidt mailen med Søren, og vupti, er dine indlæg forsvundet.
De gider jo heller ikke dine barnligheder.

mvh
Steen

Fra : Kenneth

Dato : 02-09-04 00:05

Steen faldt over tastaturet og skrev....

Havde lidt mailen med Søren, og vupti, er dine indlæg forsvundet.
De gider jo heller ikke dine barnligheder.

< Så skulle Søren på Campingguiden måske ændre lidt i navnet på hans
katagorier, og ikke kalde en af dem ( Ordet er frit )
Misforstå mig nu ikke, da jeg også syntes den gode Verner er ved at gå i
selvsving.

Med mange camping hilsner, og håbet om en ordentlig camping debat...
Michael.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 02-09-04 01:16

> [...]
> Havde lidt mailen med Søren, og vupti, er dine indlæg forsvundet.
> De gider jo heller ikke dine barnligheder.

Hej Steen

Jeg tror ikke du skal blæse dig op til noget som du ikke er Steen. Du
fatter simpelthen bare ikke sammenhængen.
DU har ikke fået fjernet disse indlæg (selvom du forsøger at gøre dig
selv til en vigtig person).ALLE kritiske indlæg af DCUs
forretningsudvalg bliver CENSURERET væk af Campingguiden.
Campingguiden gennemfører simpelthen CENSUR som man gør i DCU ! Og det
har Campingguiden gjort HELE tiden, det ved alle.

Alle (undtagen dig) ved, at Campingauiden sidder i lommen på DCU. Og
DERFOR bliver indlæggene CENSURERET væk, selvom INGEN regler er blevet
overtrådt. Men sandheden kan være svær at kapere Steen også for dig.
))

Ingen gider at skrive i Campingguiden fordi alle ved at passer emnet
og holdningerne ikke Campingguiden, ja så går censurmesteren i gang,
nøjagtigt som hos DCU.

Så blev du det klogere Steen.

Når du står frem og roser Campingguidens CENSUR så viser du hvilket
menneske du er og hvad du står for. Velbekomme siger jeg bare.

mvh
verner

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 04-09-04 09:08

steen-h@post8.tele.dk (Steen ?bel?e) wrote in message news:<9fa17b1d.0409011023.333f60e@posting.google.com>...

> Hej Verner
> Jeg må indrømme at Campingguiden er et seriøst sted.

Hej Steen
Ja din vurderingsevne er uovertruffen hehehehehe ! folk står jo i kø
for at debattere DETTE "seriøse" sted..... debatforum CAMPINGGUIDEN,
hva do ?

Campingguiden er så "seriøs", at Campingguiden er glad for, at INGEN
af jer HYLERE debatterer i Campingguidens debatforum !!!
hahahahahahahah

Hvem gider overhovedet debattere et sted med CENSUR ligesom hos
DCU!!!!
Jeg skrivet et indlæg en gang imellem for at vise alle HVOR
CENSURIVRIG campingguiden er og hvor lærenemme de er af DCUs
CENSUR-metoder og hvor hårdt de sidder i lommen på forretningsudvalget
i DCU.

Campingguidens debatforum ER TOTALT DØDT! voksne mennesker lader sig
ikke CENSURERE af Campingguiden. Eller hos DCU hvor sorte striber og
faven på lokumsvæsken er hovedtemaet ligesom i denne nyhedsgruppe?
IGEN OG IGEN OG IGEN heheheheh HAHAHAHAAHAH
Når emnet bliver med lidt mere indhold sætter HYLERNE i gang ! som om
disse HYLERE skal bestemme hvilke emner der må debatteres i denne
nyhedsgruppe!! hvor hjernedød kan man være?

> Havde lidt mailen med Søren, og vupti, er dine indlæg forsvundet.

Ja kære Steen, en SLADREHANK har du ALTID været.

> De gider jo heller ikke dine barnligheder.

Steen forstår du indholdet i disse indlæg?

> mvh
> Steen

ilm
verner

Fra : Hans

Dato : 02-09-04 14:46

Hvorfor er det lige at en sådan debat sættes igang?
Kan i da for hede hule h...... ikke bruge dette forum til andet end denne
gang fis.

Ikke særlig venlig hilsen
Hans

Fra : Hans Kurt Larsen

Dato : 02-09-04 16:06

"Hans" <baalvej@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor er det lige at en sådan debat sættes igang?
> Kan i da for hede hule h...... ikke bruge dette forum til andet end denne
> [...]
Det ville da værer skønt hvis man ville tale om camping i stedet for sådan
en gang PIS.

( Har lige købt en Grand vitara TD 2,0 er der nogen der har erfaringer med
sådan en )

Mange venlige hilsner

Hans Kurt

Fra : JAH

Dato : 02-09-04 16:29

Hvem fanden er lige den idiot til Verner???
Han er da hjernelam hvis nogen er

Jørgen

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 03-09-04 21:41

> Verner skriver DCU indlæg på Campingguiden.dk igen.
> Den censurfrie debat raser igen.
>
> Hilsen den gode verner

Kære HYLERE! (en HYLER er en sælunge som er forladt af sin moder på
vestkysten nær Esbjerg ! det ENESTE en hyler kan, er at hyle op !)

Altså igen, Kære HYLERE prøv at læse mit første indlæg i denne tråd
(to linier, der står herover så I kan finde ud af det ))! Dem af
jer som har hjernekapasitet nok vil selv kunne se hvad indholdet
drejer sig om ! ik !

Jer HYLERE som ikke forstår eller fatter noget af dette indhold kan
spørge naboen om, hvad det er der gør, at i går fuldstændig I
selvsing! Fatter I overhovedet hvad det er i reagerer så tåbeligt på ?
eller er jeres tåbeligheder bare en refleksbetonet reaktion når i
møder noget som jeres hjerne ikke fatter hvad er ?

I 6-7 personer er noget af det mest latterlige der findes i denne
nyhedsgruppe.
I skal sgu da ikke bestemme hvilke emner ANDRE debatterer.

Hvis I ikke har så meget mellem ørerne ! at I kan finde ud af at
springe et indlæg over hvor emnet er DCU ! eller skribenten hedder
verner, SÅ FIND DOG EN VOKSEN TIL AT HJÆLPE JER!

MVH
verner

Fra : Gismo

Dato : 04-09-04 11:57

ven_hj@yahoo.dk wrote:

KLIP.....En masse mund lort.

Don't feed the troll.....

Der kommer heldigvis nye debatører hele tiden, og mange
skal lige lære hvad Bo Børgesen alias Verner er for en, derfor
er der nogen der kommer til at svare på Bo's indlæg, dette er
nytteløst det er det samme mundgail der er kommet ud af hans
finger de sidste 2 år, og han bliver ikke klogere.

Det er OK at have en mening om DCU, og vi er mange som kender
den, så men gider ikke diskuterer det med dig mere, da du alligevel
ikke fortager dig noget på kredsvalg, generalforsamlinger og andet,
det eneste du vil er, som du beskylder andre for, er at hyle ørene
fulde på en hel nyhedsgruppe.

Og lad os så ignore Bo Børgesen alias Verner til døde.

Gismo.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 04-09-04 18:03

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message news:<4139a01b$0$25979$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>...
> ven_hj@yahoo.dk wrote:

Kære Gismo

Hverken du eller nogen af de fire andre HYLERE får lov til at bestemme
hvilke emner der debatteres i dette forum.

Når du er blevet så voksen, at du kan finde ud af at springe indlæg
over som du ikke kan lide vil jeg bruge tid på dig.

Hilsen
verner

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 04-09-04 18:55

> [...]
> ven_hj@yahoo.dk wrote:

> Og lad os så ignore Bo Børgesen alias Verner til døde.

Kære primitive Gismo!
Du kan kalde mig præcis hvad du lyster.

Gismo DU skriver "lad os" !!! har du hæmorider?

eller mener du de ubegavede primitive HYLERE ?

Venlig hilsen
verner

Fra : Gismo

Dato : 04-09-04 23:55

ven_hj@yahoo.dk wrote:

> Kære primitive Gismo!
> Du kan kalde mig præcis hvad du lyster.

Tak for det.

> Gismo DU skriver "lad os" !!! har du hæmorider?
> eller mener du de ubegavede primitive HYLERE ?

Nej ikke sidst jeg tjekkede, men hvorfor bruger du så
meget tid og vrede på en forening du ikke er medlem af?

Det er sku' da dumt, er det ikke?

Sakset fra et indlæg d. 13.10.2003 kl. 17.02

>jeg nu melder mig ud af DCU. Jeg vil ikke støtte en
>branceforening økonomisk og være til grin for mine egne penge.Du har
>helt ret de arbejder ikke i medlemmernes interesse, de ligefrem
>censurerer os medlemmer, ja de vil ikke engang tale eller debattere
>med os, hvems interesser varetager de så? det må være deres egne
>interesser der har førsteprioritet.

>Venlig hilsen Verner.

Du har sagt det mange gange og er ikke kommet videre, i din
higen og søgen, giv dog op, det er ikke mere kød på det ben for
dig, hvis du kigger på hvor meget opbakning der i de indlæg du,
skriver ser det ud til at være Davids kamp mod Goliat, eller også
er de fleste tilfredse med den forening, du ikke er medlem af.

Hilsen Gismo, der ikke spilder mere til på Verner og aliaser.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 05-09-04 09:50

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message news:<413a4840$0$8717$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>...

> Nej ikke sidst jeg tjekkede, men hvorfor bruger du så
> meget tid og vrede på en forening du ikke er medlem af?

Først jeg er ikke vred.
Jeg bruger ikke så meget tid et indlæg på 10 min. en gang imellem
))
Fordi jeg vil være medlem igen når foreningen engang med tiden bliver
medlemmernes forening! hvor demokratiet hersker! Jeg vælger ikke at
lade stå til som så mange andre der bare flygter fra problemerne! jeg
forsøger at gøre omverdenen opmærksom på og interesseret i hvad der
foregår i DCUs Bestyrelse, de skal ikke i fred have lov til at te sig
som de vil, en skønne dag er der en seriøs journalist eller et
TV-program som bringer det frem i dagen lys.

> Det er sku' da dumt, er det ikke?

Tjae, det synes nogen og det har de jo lov til at synes ! fred være
med dem.

> Sakset fra et indlæg d. 13.10.2003 kl. 17.02

Ja det er korrekt siteret.

> Du har sagt det mange gange og er ikke kommet videre,

DETTE er nyt !
Nu er sitautionen ændret! DCU er åbenbart pludselig fra en
FORBRUGERORGANISATION blevet en INTERESSEORGANISATION ! det er sgu da
interessant ikke?

<klippet>

hvis du kigger på hvor meget opbakning der i de indlæg du,
> skriver ser det ud til at være Davids kamp mod Goliat,

Her er jeg ikke enig med dig. Du glemmer helt den holdningspåvirkning
som sker når nogen får kendskab til realiteterne i DCUs Bestyrelse.
Der er faktisk utroligt mange som har meldt sig ud af DCU, da de
opdagede at de var til grin for deres egne penge! er du forresten
ikke een af dem?

eller også
> er de fleste tilfredse med den forening, du ikke er medlem af.

Uden tvivl er mange tilfredse med færgerabatter og reklamebladet, men
de dækker ikke HELE medlemsskaren.

> Hilsen Gismo, der ikke spilder mere til på Verner og aliaser.

Dette site er et demokratisk site, så det er din egen frie vilje og
demokratiske ret der bestemmer DIT engagement. Hvil i fred ))

Venlig hilsen
verner