Hundepension i nærheden af lyngby
Fra : Niller©

Dato : 30-08-04 15:56

hejsa er der nogen der kan anbefale en god hundepension i nærheden af Lyngby
og er der nogen man skal holde sig fra ?

MVH
Niller©
www.niels-holler.dk

---

Fra : Snowman

Dato : 02-09-04 11:03

Hej Niller

vilken Lyngby? Der er jo mere end en

Jesper
"Niller©" <nejtak@goaway.com> wrote in message
> [...]
> Lyngby
> og er der nogen man skal holde sig fra ?

---

Fra : karsten klaaby

Dato : 02-09-04 13:51

"Snowman" <snowhops@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Niller
>
> vilken Lyngby? Der er jo mere end en
>
> Jesper

Nok Lyngby ved københavn, de tror de har eneret på alt deromkring.
Pia

Fra : Niels

Dato : 02-09-04 22:14

"Snowman" <snowhops@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Niller
>
> vilken Lyngby? Der er jo mere end en
>
> Jesper

ups jesper det tænkte jeg ikk lige på men det er Kgs. Lyngby !

Fra : Charlotte Sylvia Jen~

Dato : 28-10-04 21:13

"Niller©" <nejtak@goaway.com> skrev i en meddelelse
> [...]
Lyngby
> og er der nogen man skal holde sig fra ?

Hvis du stadig leder efter en god hundepension så skriv til mig, kender en
hundepension i topklasse meget nær lyngby