Bedste CD/audioplayer?
Fra : LaC

Dato : 10-05-01 08:02

Hej.

Jeg har nu gennem et par år sværget til QCD 1.27, som min cdplayer, da det
er et lille fikst program, som holder sig til at spille cd'er. Let og
overskueligt, og med mulighed for gennem cddb at lave en database over mine
cd'er. Men, jeg vil godt snart have en anden spilledåse på pc'en.
Hvad bruger I andre? Er der stadig sådanne små programmer til bare at spille
cd'er,men med en endnu bedre adgang til cddb,og mulighed for at overføre de
data, der samles derfra til nogle andre databaser?

Lars

Fra : Jesper Hauerslev And~

Dato : 10-05-01 13:03

JetAudio er ikke tosset. Den tilbyder en alt-i-en løsning og kan tage både MIDI,
mod, mp3, forskellige video-formater (avi, re, mpg) og så selvfølgelig også
afspille cd'er. Adgang til CDDB har den også men det bedste af det hele er af
den er freeware

Du kan finde den hos Tucows

mvh.
Jesper

--
Med venlig hilsen/Best Regards
Jesper Hauerslev Andersen, Studentermedhjælper ved Institut 11

Fra : Torben

Dato : 10-05-01 19:01

> [...]
de
> data, der samles derfra til nogle andre databaser?

Jeg bruger selv Media Jukebox, det er freeware/shareware.

Fra : LaC

Dato : 12-05-01 00:08

Takker for de fine bud....
Jeg havde nået at se på CatTraxx2000 & CD Trustee, men ved ikke rigtigt?
Nogen der kender dem?
Lars