****.mid filtyper
Fra : Jan Jensen

Dato : 30-08-04 13:26

jeg har en SE t610 , hvor jeg godt kunne tænke mig at lave egne ringetoner
til, har fundet udad at den bruger ***.mid filtype. kan disse filer laves
som tale?

hvilken programmer findes der til at lave disse filer?

hej
jan

Fra : Ham selv

Dato : 30-08-04 13:44

Søg på www.google.com og du vil finde:)

--
Med venlig hilsen Per Sørensen

Email : djubiNOSPAM@djubi.dk

\\\\////
(o)(o)
!-----ooo--(__)--ooo-----!

Fra : Brian Schelde

Dato : 30-08-04 14:13

"Jan Jensen" <spbFJERN@nork.auc.dk> wrote in message
> jeg har en SE t610 , hvor jeg godt kunne tænke mig at lave egne ringetoner
> til, har fundet udad at den bruger ***.mid filtype. kan disse filer laves
> som tale?
Du kan ikke optage noget tale og lave det om til en midi fil.
En midi fil består af nogen informationer om hvilke toner der er i melodien
og hvilke instrumenter der skal bruges til disse toner, så tale er ikke
muligt i det format.

Jeg er ikke klar over om SE kan afspille andre formater, men nogen
fabrikater kan afspille mp3 og mmf filer som godt kan indeholde tale, da det
er samplet lyd.