MSN på Nokia 6230
Fra : Hornbech

Dato : 30-08-04 11:43

Hej
Er der nogen der ved hvordan jeg får MSN på min Nokia 6230.
Jeg har tidligere på min T610 brugt "cmessenger" og det har virket
upåklageligt, men jeg kan ikke få det til at virke på min nokia.

Er der nogen der har nogen løsning. Enten men hvordan jeg får cmessenger til
at virke på min 6230.
Eller der der nogen der anvender andre programmer.

Det skal helst være gratis som cmessenger.

På forhånd tak
René Hornbech Jensen

Fra : Zulu

Dato : 31-08-04 08:25

Hornbech wrote:
> [...]
> cmessenger til at virke på min 6230.
> Eller der der nogen der anvender andre programmer.
>
> Det skal helst være gratis som cmessenger.

Agile messenger har længe været den klart bedste MSN klient, dog kun til S60
telefoner (6600, 7610 m.fl) men kommer snart i en J2ME udgave til bl.a. S40
serien (som din 6230 er).

Tjek www.agilemobile.com en gang i mellem. Det kan ikke vare længe inden den
kommer.

I mellemtiden kan du lege med IM+ fra Shape eller Tipic (www.tipic.com).