Er det bare mig...???
Fra : Jane M. :o)

Dato : 29-08-04 23:00

Jeg har været ude I en kennel, hvor de havde mere end 60 VOKSNE hunde, hvor
utrolig mange af dem havde hvalpe.

Dvs. = langt over 100 hunde ialt.

I løbegårde, bure, bokse m.m. Og nogle løbende frit omkring...

Jeg blev chokeret, da det var hunde med DRU stamtavle. (efter sigende fra
dem).

Hjælp - er det mig der er "hønemor", hvad angår dyretrivsel - eller er det
grotesk?

(I mine øjne var det UDELUKKENDE en pengemaskine...?)

Mvh Jane

Fra : Lise-Lotte Gerding

Dato : 29-08-04 23:25

"Jane M. " <virker@hotmail.com> wrote in message

<Klip 60 voksne hunde + hvalpe>

> Hjælp - er det mig der er "hønemor", hvad angår dyretrivsel - eller er det
> grotesk?
> (I mine øjne var det UDELUKKENDE en pengemaskine...?)

I så fald er jeg også en hønemor. Det var ikke sådan et sted, jeg ville
handle hvalp,
da jeg ikke kan forestille mig, at der kan være tid til SÅ mange hunde på en
gang.

/Lise-Lotte

Fra : Holm

Dato : 30-08-04 00:50

"Jane M. " <virker@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har været ude I en kennel, hvor de havde mere end 60 VOKSNE hunde,
hvor
> utrolig mange af dem havde hvalpe.

Klip

Hej Jane

Nix , der er intet ivejen med dig , men med de mennesker der kun ser dyr som
en kilde til ussel mammon....

Hvor trist ...

Holm

Fra : Mus

Dato : 30-08-04 06:57

Jane M. <virker@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:BD581E9C.30C0%virker@hotmail.com...
> [...]
> grotesk?
>
> (I mine øjne var det UDELUKKENDE en pengemaskine...?)

Nej nej overhovedet ikke. De fleste der bare har lidt forstand på hunde
ville ikke købe sådan et sted. Disse havlpe vil være utrolig dårligt præget
på mennesker.

Desværre er der stadig mange der ikke ved, hvor vigtig denne prægning er og
køber sådan et sted.

LN

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 30-08-04 09:16

> [...]
>
> I løbegårde, bure, bokse m.m. Og nogle løbende frit omkring...
>
> Jeg blev chokeret, da det var hunde med DRU stamtavle. (efter sigende fra

<Flamesuit on>
Kan vel ikke overraske når det er DRU ?
<Flamesuit off>

> Hjælp - er det mig der er "hønemor", hvad angår dyretrivsel - eller er det
> grotesk?
>
> (I mine øjne var det UDELUKKENDE en pengemaskine...?)

Hvor er det ?
Adresse og navn, hvis det er sand er der vel ikke noget galt i det ?

--
mvh/rg. Christian
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-08-04 23:26

Christian B. Andresen <nobody@domain.country> wrote:

> "Jane M. " <virker@hotmail.com> wrote in message
> hvor

> <Flamesuit on>
> Kan vel ikke overraske når det er DRU ?
> <Flamesuit off>

sjovt .... jeg tænkte det samme ....

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Vegetaren

Dato : 30-08-04 21:20

> [...]
> grotesk?
>
> (I mine øjne var det UDELUKKENDE en pengemaskine...?)

Hej Jane
Jeps, en pengemaskine er det... Ligesom landmænd med køer;kalve og svin..
Kokke og slagtere. Zoologiske haver og fiskere. Forsøgsdyr og cirkus. Og lad
os ikke glemme jægerne.
Der er mange dyr der lider for ussel mammon i vores verden. Man undres over
hvor meget vi accepterer efterhånden som vi vænner os til det, eller lader
os bilde ind at det er nødvendigt.
Men det er ALDRIG nødvendigt.
Hvem fanden har bildt os ind at KOmælk er nødvendigt for MENNESKEbørn. Sjov
tanke.

Du burde oplyse navn og adresse på sådan en hundehandel så andre kunne
gardere sig

--
Venlig hilsen
Bjarne Gorking

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 31-08-04 08:37

"Vegetaren" <vegetarenNOMEAT@hotmail.com> wrote in message

> Hej Jane
> Jeps, en pengemaskine er det... Ligesom landmænd med køer;kalve og svin..

Jeg tror faktisk at de fleste landmænd passer ordentligt på deres dyr og
meget bedre en de hundefabrikker man hører om.
Desuden behøver grise og køer jo ikke socialiceres med mennesker på samme
måde som hunde.

> Kokke og slagtere.

Det er nu oftest døde dyr de hart med at gøre.

> Zoologiske haver

Der er vist ret god orden i DK på det område.

> og fiskere.

De kan ikke gøre for hvordan fiskene svømmer rundt. De er tilgengæld
afhængige af landbrugets udledninger.

> Forsøgsdyr

Enig, der er et område som der burde fokuceres meget mere på.

> og cirkus.

De cirkus som er i DK ser da ud til at de har gode forhold. I hvert fald det
jeg har set.

>Og lad os ikke glemme jægerne.

Langt de fleste jægere gør nytte ved at holde bestandene nede.

> [...]
over
> hvor meget vi accepterer efterhånden som vi vænner os til det, eller lader

Nej, derfor synes jeg også at dyreværnsloven skal strammes, men vi skal lige
huske at det skal ikke give større straffe at skade dyr end mennesker.

> Hvem fanden har bildt os ind at KOmælk er nødvendigt for MENNESKEbørn.
Sjov
> tanke.

Jeg vil nødigt være den ko som ikke fik tømt yveret.

> Du burde oplyse navn og adresse på sådan en hundehandel så andre kunne
> gardere sig

Helt enig.

Fra : Snowman

Dato : 02-09-04 11:08

Hej Jane

En kennel med så mange hunde kan aldrig være godt. eg ville aldrig købe hund
sådan et sted. Muligheden for at der er noget galter at for stor.
Køb hund hos en lille men god kennel, hvor man avler hunde med hjertet og
fornuften.

Jesper

---

Fra : Jane M. :o)

Dato : 02-09-04 23:31

On 02/09/04 12:07, in article 4136ef1c$0$289$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
"Snowman" <snowhops@hotmail.com> wrote:

> [...]
> sådan et sted. Muligheden for at der er noget galter at for stor.
> Køb hund hos en lille men god kennel, hvor man avler hunde med hjertet og

Hej

Jeg har købt en hund I en lille "kennel", som har stueopdræt. Og med DKK
stamtavle.

Mvh Jane