Buffy er død ;-(
Fra : Ukendt

Dato : 29-08-04 20:18

Buffy blev aflivet i dag, efter endnu et kæmpe epilepsi anfald.
Vi savner hende utroligt meget... ;-(
Hun vil have fyldt 2 år, den 8 oktober.
Hvor er det uretfærdigt, at hun ikke fik lov til, at forblive rask og kunne
få det lange liv, som hun fortjente...

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-04 20:32

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hun vil have fyldt 2 år, den 8 oktober.
> Hvor er det uretfærdigt, at hun ikke fik lov til, at forblive rask og

Nej hvor er jeg ked af at høre det! Det er jo alt alt for tidligt! :,-(

Kram til dig og Assi fra os.

Camilla, Moly og Manfred

Fra : Mel A

Dato : 29-08-04 20:36

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> wrote in message

> [...]
> Hun vil have fyldt 2 år, den 8 oktober.
> Hvor er det uretfærdigt, at hun ikke fik lov til, at forblive rask og

Kæmpe krammer herfra. Det er vel nok surt. Jeg viste ikke af en hun kunne
have den sygdom. Hvordan har forløbet været? Hvordan fandt i ud af den var
syg mm?

Mange kærlige tanker, fra Melanie og alle dyrene.

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-04 20:58

"Mel A" <melanie@_slettes_dinven.dk> skrev i en meddelelse

> Kæmpe krammer herfra. Det er vel nok surt. Jeg viste ikke af en hun kunne
> have den sygdom. Hvordan har forløbet været? Hvordan fandt i ud af den var
> syg mm?

Hej Melanie.

Du kan læse lidt om Buffys forløb her:

http://zprww.url.cjb.net/

Der står også lidt på vores hjemmeside under vores dyr.

Jeg håber, at jeres Jackie bliver rask snart. I har jo også kæmpet så hårdt
for hende.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Mus

Dato : 29-08-04 21:21

Buffy <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:41322c00$0$191$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
> Hun vil have fyldt 2 år, den 8 oktober.
> Hvor er det uretfærdigt, at hun ikke fik lov til, at forblive rask og

Det gør mig meget ondt for dit tab.

Må jeg spørge hvad det er for en race.

Spørger fordi jeg har en veninde der lige har måttet aflive en hund pga
anfald(formodentlig epilepsi- men ikke sikkert). Hendes anden hund har også
epilepsi og er i behandling nu. Det var/er begge labradorer og tænkte på om
det var noget typisk for denne race. Ligesom de fleste racer jo har noget de
døjer med.

Håber buffy leger og har det godt i hundehimlen.

LN

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-04 21:35

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Må jeg spørge hvad det er for en race.

Buffy var også en Labrador.

> [...]
om
> det var noget typisk for denne race. Ligesom de fleste racer jo har noget

Jeg ved faktisk ikke, om det er noget der tit rammer Labradoren ?
Har kendt mange labradorer, der alle har været sunde og raske.
Buffy havde 9 søskende, men da hun ingen stamtavle havde, ved jeg ikke om de
er raske..

> Håber buffy leger og har det godt i hundehimlen.

Me to....

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 29-08-04 21:36

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en meddelelse

> Buffy blev aflivet i dag, efter endnu et kæmpe epilepsi anfald.

Det gør mig rigtig ondt at hører, hvilke tab i har måtte i gennem i dag.

Mange trøste knus fra

Bolette og Nicki
www.bolettes.dk

Fra : Karina

Dato : 29-08-04 18:23

>Buffy blev aflivet i dag, efter endnu et kæmpe epilepsi >anfald.
>Vi savner hende utroligt meget... ;-(

Kære Buffy´s familie

Hvor gør det mig ondt, at i ikke fik lov til at have hende i længere tid.
Min gamle hund blev også aflivet. Det kom som et chok, da vi efter et tjek
hos dyrlægen fandt ud af, at hun var meget syg af sukkersyge. Vi valgte at
få hende aflivet samme dag og nåede ikke rigtig at få sagt farvel.
Jeg ved alt for godt hvor ondt det gør, når de pludselig ikke er der mere...
Men vi må trøste os med, at de ikke lider mere. Vi lider jo trods alt kun
fordi vi elskede dem.
Out of sight but never out of mind

Mange hilsner

Karina og Tyson

Fra : MGA

Dato : 30-08-04 08:28

> [...]
> Hun vil have fyldt 2 år, den 8 oktober.
> Hvor er det uretfærdigt, at hun ikke fik lov til, at forblive rask og

Det gør mig ondt - det må være så hårdt at miste en ven som Buffy!
*kram*

Mette

Fra : Mor Karen

Dato : 30-08-04 08:45

Hej

Et savn uden lige at mite sin bedste ven sådan.
Jeg har også en lab og vil nu holde øje med hende men sender jer mange
knusser og tanker.

Karen og Lonnie

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 30-08-04 09:15

> [...]
> Hun vil have fyldt 2 år, den 8 oktober.
> Hvor er det uretfærdigt, at hun ikke fik lov til, at forblive rask og

Det gør mig undt at høre.
Jeg træner sammen med mange labs i DRK, men har aldrig hørt at labrador
skulle være specielt disponeret for epilepsi.

--
mvh/rg. Christian
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-04 22:20

> Det gør mig undt at høre.
> Jeg træner sammen med mange labs i DRK, men har aldrig hørt at labrador
> skulle være specielt disponeret for epilepsi.

Tak for alle jeres varme hilsner. Det trøster lidt, at andre kan sætte sig
ind i, hvor slemt det er, at miste sin firbenede ven...

Men Assi har jo også stadig brug for opmærksomhed og vi mærker ikke så meget
på hende mere, at Buffy mangler.
Hun så da Buffy fik sit anfald og jeg lagde også lige mærke til, at hun
holdt sig i en pæn afstand fra Buffy, hvilket hun jo ikke plejer, så hun har
helt sikkert opfattet, at noget var galt.
Hun løb godt nok ind i stuen i fuld fart i går aftes, for at lege med Buffy.
Hun plejede også, at sove hos Buffy om natten....

Vedr. Epilepsi og racen Labrador. Her er et lille citat fra netdyredoktor :

Hvilke racer er særligt udsatte for at få epilepsi?

Beagle, tervuren, keeshound, gravhund, labrador retriver, golden retriver og
collie er særligt udsatte. Citat slut.

Nu var Buffys godt nok ikke medfødt, men kom pga. hendes
hjernehindebetændelse / menigitis.
Så hun har bare været uheldig - også at det skulle komme i så tidlig en
alder...

Ligemeget hvor vi har gået og været i dag, er vi blevet mindet om
Buffy... ; -(
Det kan godt føles lidt tomt, men Assi og vores 4 meget kælne katte, gør i
hvert fald deres for, at fortsat holde liv i huset....

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Pwh

Dato : 30-08-04 15:09

> [...]
> Hvor er det uretfærdigt, at hun ikke fik lov til, at forblive rask og
> kunne få det lange liv, som hun fortjente...

Det er jeg ked at at læse,
2 år er en alt for tidlig alder for en hund at dø ;-(

/Jens

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 30-08-04 16:00

> [...]
> Hun vil have fyldt 2 år, den 8 oktober.
> Hvor er det uretfærdigt, at hun ikke fik lov til, at forblive rask og

Øv!! Det er jeg virkelig ked af at høre! Mange tanker her fra!!

--
MvH.
Rinnie Ilsøe