Så er baloo kommet på nettet
Fra : Sidse

Dato : 29-08-04 16:52

Hej med jer.
Hvis I har lyst kan I se billeder af
vores "lille" hundehvalp her http://www.gsx.dk/baloo/index.htm

Hilsen
Sidse

--
www.gsx.dk

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 29-08-04 17:27

"Sidse" <sidse@(SPAM)stubnet.dk> skrev i en meddelelse
news:cgsu4l$2jaa$1@news.cybercity.dk...
> Hej med jer.
> Hvis I har lyst kan I se billeder af
> vores "lille" hundehvalp her http://www.gsx.dk/baloo/index.htm

charme , selvtillid og lækkert hår
er det en speciel race eller ?
kender ikke ret meget til hunde så hvis det er en meget fin sjælden race ,
beklager jeg mit ? :)
mvh Tonny

Fra : Sidse

Dato : 29-08-04 17:33

"Tonny Poulsen" <topo@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er det en speciel race eller ?
> kender ikke ret meget til hunde så hvis det er en meget fin sjælden race ,

Ja det er en helt special dyr race))) Det er en Berner sennen, der er
ikke ret mange som kender til denne
race. det er udpræget familie hund, har ingen strejfe instinkter, og til
tider vældig doven!
Hvis man ikke gider have mas med hundegård og indhegning af have kan den
varmt anbefales!

Sidse

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 29-08-04 17:42

> "Tonny Poulsen" <topo@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ja det er en helt special dyr race))) Det er en Berner sennen, der er
> ikke ret mange som kender til denne
> race.

selv om han er royal synes jeg nu stadig han er nuttet
mvh tp

Fra : Snasse

Dato : 29-08-04 19:49

> Ja det er en helt special dyr race))) Det er en Berner sennen, der er
> ikke ret mange som kender til denne
> race. det er udpræget familie hund, har ingen strejfe instinkter, og til
> tider vældig doven!

Åh hvor er han bare dejlig
Det er helt klart en berner sennen jeg vil have hvis jeg en dag skal have
stor hund.
Pt. nøjes jeg med små hunde.

--
Mvh Susanne
www.vufferne.dk

Fra : anders majland

Dato : 30-08-04 11:43

> Ja det er en helt special dyr race)))

At have på kost
(Nogle tusinde i forskel på en hvalp forsvinder jo hurtigt i det samlede
regnskab)

> [...]
> til tider vældig doven!
> Hvis man ikke gider have mas med hundegård og indhegning af have kan

Ja det har vi også læst os til, og konstateret at det nok er en hund der
passer meget godt til vores temperament

På et af billederne kan man se en kattelem i døren i baggrunden - Den
skal vist skiftes til en større model

Håber du vil fortsætte med at fortælle om den og lægge billeder ud.

Anders dot Majland at jyde dot dk - Stadig uden hund
email address in header is not valid

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 29-08-04 17:51

Hej Sidse

"Sidse" <sidse@(SPAM)stubnet.dk> skrev i en meddelelse

Nøj hvor er han lækker............... total dejligt bamse bjørn

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk ( her kan du se Nicki hvis du har lyst )

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 29-08-04 19:05

"Sidse" <sidse@(SPAM)stubnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

hej Sidse - åh, hvor er han kær og en pokal har han også vunden

hilsen Pia