Er det ikke på tide...
Fra : Camilla Scharff

Dato : 29-08-04 00:15

.... at I bliver præsenteret for vores snart 6 uger gamle aby-killinger??

Tadaaaaaa:
Camischa's Sweetest Perfection, vildtfarvet hun, bliver måske boende
hjemme... hun er nemlig noget af det mest nuttede *suk*
Camischa's Easy Tiger, vildtfarvet han (den lyseste af de to vildtfarvede)
Camischa's Black Celebration, vildtfarvet han (den mørkeste... *duh*)
Camischa's Agent Orange, sorrel han
Der er selvfølgelig billeder af dem på vores hjemmeside - nærmere betegnet
her: http://www.burmese.dk/d/d_kuldnu.shtml

De er selvfølgelig alle frække som slagterhunde - det skal killinger jo
være - og heller ikke til at stå for

Mvh. Camilla
--
Camischa's burmesere & abyssiniere
http://www.burmese.dk

Fra : Kate

Dato : 29-08-04 07:03

"Camilla Scharff" <camilla@FJERNDETTEburmese.dk> wrote in

> De er selvfølgelig alle frække som slagterhunde - det skal
> killinger jo være - og heller ikke til at stå for

Øjjj, hvor er de dog nuttede. Jeg synes killinger er mest nuttede fra
3-4 ugersalderen når der begynder at være kontakt

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : AEK

Dato : 30-08-04 20:58

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

Hej Kate.

Har du haft besøg af " hviskeren " ?

/ Anya.

> Kate

> Ved privat svar fjern spamme.
> If you want to reach me remove spamme.

---

Fra : Kate

Dato : 31-08-04 08:15

"AEK" <2468@jubiimail.dk> wrote in

> Har du haft besøg af " hviskeren " ?

Nej, aftalen var at jeg skulle sende et billede i stedet og så lidt
skriv om hvad jeg gerne ville vide. Det har jeg gjort og går nu og
venter utålmodigt på svar. Prøvede faktisk at ringe i går, men der var
hele tiden optaget, så jeg prøver igen idag.

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 30-08-04 20:53

<klip hist og pist> ... at I bliver præsenteret for vores snart 6 uger gamle
aby-killinger??
> [...]
> Camischa's burmesere & abyssiniere
> http://www.burmese.dk
> - Abyssinierkillinger til salg nu, kan flytte hjemmefra ca. den 25.10.!

Hej Camilla :)

Jeg går ud fra at dem med lyserøde øjne er piger og dem med lyseblå øjne er
drenge eller hvordan? *GGGGG*

Det er _totalt_ unfair at lægge den slags billeder på nettet, nu skal jeg
bruge flere dage på at fortælle min hjerne at jeg _ikke_ skal have flere
katte. Men ingen tvivl, jeg har længe været "solgt" til Abysinnere, og når
verdens to dejligste katte, som tilfældigvis er mine :) ikke er mere, så
står der Aby'er på indkøbslisten her i huset. Forhåbentlig varer det mange
år, men det er jo godt at planlægge fremtiden.

Jeg synes faktisk du er en "lucky potato" sådan at have de rollinger i dit
hjem, og personligt ville jeg aldrig, aldrig, niemals, never, kunne skille
mig af med sådan nogle charme-misser (det er derfor Miver er neutraliseret
*G*)

Tillykke med dem

Mange misundelige hilsner fra Miver og Mulles mor, Heidi

http://chocolade.dk
http://hei.homepage.dk
http://høns.dk
Husk at det kræver et plugin at se domæner med æ, ø og å :)
Kan hentes hér: http://www.idnnow.com/