Titel ?
Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 28-08-04 19:05

Hejsan.

Det er jo liiiiiidt svært at nynne herinde, så jeg har længe haft en
sang i hovedet, men ingen har rigtigt kunne hjælpe, og så kom der en
TV serie .

Mr Bean, ved juletid sidder i sin dør åbning og gufler chokolade i
sig mens en flok kordrenge synge en melodi (den bliver spillet op til
jul, men er vist ikke en julesang), da de er ved at være færdige
lukker Bean døren i stedet for at dele guf ud.

Hva hedder den sang ?

Det eneste jeg tror der er i, er noget ala dear lord Jesus.

Thanker Yoouu.

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 28-08-04 20:36

Klavs Rommedahl skrev i en meddelelse...

> [...]
> lukker Bean døren i stedet for at dele guf ud.
>
> Hva hedder den sang ?
>
> Det eneste jeg tror der er i, er noget ala dear lord Jesus.

Nu er det ved at være et stykke tid siden jeg har set det afsnit af Mr.
Bean - faktisk ikke siden Nytår men så hudt jeg visker er det "Away in a
Manger" drengene synger - mon jeg har ret?

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
- kom og besøg os i Randers

Fra : Jette

Dato : 28-08-04 22:28

Tina Susanne Johansson <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> wrote:
> Nu er det ved at være et stykke tid siden jeg har set det afsnit af
> Mr. Bean - faktisk ikke siden Nytår men så hudt jeg visker er det
> "Away in a Manger" drengene synger - mon jeg har ret?

Lyder meget sandsynligt - hvis det er 'Away in a Manger' er teksten (frit
efter hukommelsen):

Away in a Manger
no crib for a bed
the Little Lord Jesus
lay down His sweet head
the stars the the bright sky
looked down where He lay
the Little Lord Jesus
asleep on the hay

Mvh Jette

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 02-09-04 07:30

"Jette" <jette@REMOVETHISpc.dk> wrote in message news:<4130f8f3$0$166$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...

> Lyder meget sandsynligt - hvis det er 'Away in a Manger' er teksten (frit
> efter hukommelsen):
>
> Away in a Manger
> no crib for a bed
> the Little Lord Jesus
> lay down His sweet head
> the stars the the bright sky
> looked down where He lay
> the Little Lord Jesus
> asleep on the hay
>
> Mvh Jette

Den var lidt svær at finde på mit biblo, men jo det er den , jubii Takker.

Fra : Brian k

Dato : 03-09-04 20:43

Tina Susanne Johansson wrote:

> Nu er det ved at være et stykke tid siden jeg har set det afsnit af
> Mr. Bean - faktisk ikke siden Nytår men så hudt jeg visker er det
> "Away in a Manger" drengene synger - mon jeg har ret?

Hej

nogen gange bliver jeg sgu rystet..... HVEM VED SÅDAN NOGET ! *smiler*

ville gerne se en top 10 over spørgsmål som IKKE er belvet besvaret herinde!

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 03-09-04 22:31

Brian k skrev i en meddelelse...

> Hej
>
> nogen gange bliver jeg sgu rystet..... HVEM VED SÅDAN NOGET ! *smiler*

Helt personligt kan jeg sige: Man glemmer simpelthen ikke den engelske carol
som man sang SOLO og a capella til kirkekorets julekoncert dengang man
stadig ikke var fyldt 20 og blev smidt ud fordi man var for gammel

> ville gerne se en top 10 over spørgsmål som IKKE er belvet besvaret
herinde!

Hørt! Hvem laver lige sådan en liste - gad vide om den overhovedet kan blive
på 10 punkter?

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
- kom og besøg os i Randers

Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 28-08-04 20:39

On 28 Aug 2004 11:05:27 -0700, klaro@mailcircuit.com (Klavs Rommedahl) wrote:

> [...]
>jul, men er vist ikke en julesang), da de er ved at være færdige
>lukker Bean døren i stedet for at dele guf ud.

Kunne godt være "God Rest Ye Merry Gentlemen".