serv-u + ws-ftppro
Fra : John

Dato : 28-08-04 12:06

Hej gruppe

Har følgende problem.
Sat en serv-u server op, den har en intern ip-adresse...
har osse ws-ftp-pro.
kan se andres servere og up/downloade, men andre kan ikke se min serv-u...
er bag en router, D-LINK 804

min IP adresse er, lad os sige xxx.xxx.xxx og serv-u ip yyy.yyy.yyy
Kan nogen fortælle mig hvor i routeropsætningen jeg definere serv-u ip så
man udefra kan se min server?

Undskyld hvis jeg formulerer mig uklart, ved sq ikke rigtigt hvordan jeg
ellers skal forklare det.

På forhånd tak..
John

Fra : Morten Linder Petter~

Dato : 28-08-04 13:07

Du skal huske at lave en portforwarding af den port du kører FTP over :)

/Morten