program til at styre hastigheden for de en~
Fra : Møller

Dato : 28-08-04 11:46

Jeg mangler et program til at styre hastigheden for de enkelte apps.
Egentligt er det prim{rt Forte Agent og IE som er problemet, men hvis
jeg begynder at syge noget s} {der de hele b}ndbredden og det er en
kende upraktisk n}r man k|rer VOIP. En hardwarel|sning med nuv{rende
setup er desv{rre ikke en mulighed.

Nogen der kender et program som kan h}ndtere dette?

/m|ller

Fra : Knakkergaard

Dato : 28-08-04 21:53

"Møller" <stm@@klams.dk> wrote in message
> Jeg mangler et program til at styre hastigheden for de enkelte apps.

Hej Møller

Jeg bruger selv Netlimiter (http://www.netlimiter.com/index.php) virker
fantastisk når man vil begrænse P2P programmer fra at bruge hele
forbindelsen.

Daniel
-----
Hvem er General Failure, og hvorfor læser han min harddisk?

Fra : Møller

Dato : 29-08-04 14:24

Det ser godt ud.

tak

/m|ller

Fra : DeBoss

Dato : 31-08-04 06:22

> Hej Møller
>
> Jeg bruger selv Netlimiter (http://www.netlimiter.com/index.php) virker
> fantastisk når man vil begrænse P2P programmer fra at bruge hele
> forbindelsen.

Kanon program..

Er det ikke muligt at styre noget tilsvarende på en switch, så man kan
kontrollere/overvåge belastningen på de enkelte linier?

Jeg ved man kan købe en switch til omkring 10kkr, men det er nok lige i
overkanten for mig *GGG*

Mvh Dennis

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 31-08-04 09:15

On Tue, 31 Aug 2004 07:22:07 +0200, "DeBoss"
<Dennis@Flyt_næsehornet_Bitnisse.dk> wrote:

> Er det ikke muligt at styre noget tilsvarende på en switch, så man kan
> kontrollere/overvåge belastningen på de enkelte linier?

Jo.

> Jeg ved man kan købe en switch til omkring 10kkr, men det er nok lige i
> overkanten for mig *GGG*

Så må du nok nøjes med softwareløsningen.

-A

Fra : DeBoss

Dato : 01-09-04 22:39

> Så må du nok nøjes med softwareløsningen.

Humh... ;o( (Tudefjæs ansigt)

Er det virkelig så svært at styre at det ikke er kommet ned i "forbruger
prisleje" endnu?

Mvh Dennis

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 01-09-04 23:14

On Wed, 1 Sep 2004 23:38:50 +0200, "DeBoss"
<Dennis@Flyt_næsehornet_Bitnisse.dk> wrote:

> Er det virkelig så svært at styre at det ikke er kommet ned i "forbruger
> prisleje" endnu?

De fleste privatbrugerswitche er ikke engang managed...

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/