Hvilken sang ?
Fra : Skirk

Dato : 27-08-04 19:19

Hej

Jeg kan huske en god san jeg hørte for lang tid siden eller jeg så
musikvideoen og jeg mener det er en 80'er sang.

Jeg huske at det er nærmst optaget i stop motion, for den mandlig sanger
hakker rundt og der er også noget med han øjne.

Kan det passe han synger noget med It's gonna be allright ? (jeg er ikke
sikker).

Håber der er en der kender den og kan finde ud af det med disse få
oplysninger :)

Mvh

Skirk

Fra : Dennis Lange

Dato : 27-08-04 19:28

Skirk wrote:
> [...]
>
> Jeg huske at det er nærmst optaget i stop motion, for den mandlig
> sanger hakker rundt og der er også noget med han øjne.

Det kunne i hvert fald godt lyde som noget med Peter Gabriel.

--
Mvh.
Dennis Lange

- Brugte fagbøger: www.pensum.dk www.bogbiz.dk

Fra : Skirk

Dato : 27-08-04 19:30

Oki havde han et kæmpe hit med sådan en video ?

Fra : Dennis Lange

Dato : 27-08-04 19:33

Skirk wrote:
> Oki havde han et kæmpe hit med sådan en video ?

Alle hans videoer (i hvert fald dem jeg har set) er lavet på den måde.

Fra : Lasse Jensen

Dato : 28-08-04 07:07

Dennis Lange wrote:

> Alle hans videoer (i hvert fald dem jeg har set) er lavet på den måde.

Alle videoer fra 80'erne (i hvert fald dem jeg har set) er lavet på den
måde.

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 28-08-04 14:44

"Lasse Jensen" <fafler@linuxmail.org> wrote in message

> Alle videoer fra 80'erne (i hvert fald dem jeg har set) er lavet på den
> måde.

Ej, skal vi ikke nu lige....

Fra : Lars Frandsen

Dato : 27-08-04 20:01

"Dennis Lange" <dblng3@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det kunne i hvert fald godt lyde som noget med Peter Gabriel.

I så fald: "Sledge Hammer"?

Jeg kan dog ikke lige huske noget med "It's all right"
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 27-08-04 20:03

"Lars Frandsen" <lars.nyheder@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> I så fald: "Sledge Hammer"?
>
> Jeg kan dog ikke lige huske noget med "It's all right"

næ for i forhammeren er den sætning ikke i
http://members.aol.com/Oxym0r0n99/sleghamr.html
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Skirk

Dato : 27-08-04 20:19

Nej tror ikke det er den

I videoen ser man sangerens ansigt hvor øjne hakker rundt og kigger på noget
fosrkelligt.

Det er meget sparsomme oplysninger jeg kan komme med :(

Men mener det var et kæmpe hit

Fra : Thomas Gylstorff

Dato : 02-09-04 18:52

Men han synger da "Get up hiiiigh"... tror du ikke det er det der er
"fejlhørt"?

Fra : Robert Eriksen

Dato : 04-09-04 12:21

Thomas Gylstorff wrote:

> Men han synger da "Get up hiiiigh"... tror du ikke det er det der er
> "fejlhørt"?

Er det fra hukommelsen du hører det eller fra en højtaler?
"Get up hiiiiiiiiiigh" minder mig mere om Steam. Der er det dog "Get a
liiiiiiiiiiiiiiiiife (with the dreamers dream)"

Fra : Thomas Gylstorff

Dato : 04-09-04 20:52

Jamen, du har jo ret. Jeg er ikke sååå velbevandret i Gabriel. Sry

Fra : Per Madsen

Dato : 27-08-04 23:22

Skirk <krisitansk@tele2adsl.dk> wrote:

> [...]
> sikker).
>

> Håber der er en der kender den og kan finde ud af det med disse få

Kan det være Talk Talk med "It's my life"?

--
Mhv. Per Madsen
http://www.madsenblog.tk

Fra : Stefan Garvig

Dato : 28-08-04 03:27

"Skirk" <krisitansk@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sikker).
>

> Håber der er en der kender den og kan finde ud af det med disse få

Måske det er Mama fra Genesis' cd med titlen Genesis - den med en del gule
firkanter på mørk baggrund? Det er nummer 1 på cd'en.

Venligst

Stefan Garvig

--
Svar direkte ved at fjerne dyret i e-mail-adressen:

Fra : Madsen

Dato : 29-08-04 12:52

> [...]
> sikker).
>

> Håber der er en der kender den og kan finde ud af det med disse få

Hej!

Mit bud går på Talking Heads " Road to nowhere"...måske?

Hilsen Rikke..