kvinder og porno
Fra : Andropov

Dato : 27-08-04 15:50

Der er åbenbart ved at være en del kvinder som kommer i pornobutikker:

I pornobutikken 'Plan E' på Istedgade i København har ekspedienterne
imidlertid lagt mærke til, at også kvinderne er begyndt at få øjnene
op for frække film.
Mellem 30 og 40 procent af vores kunder er kvinder.

Sexolog Joan Ørting er positivt overrasket over, at kvindernes
pornoforbrug tilsyneladende trives så godt.

Joan Ørting skriver:
"Det er skønt at se, at kvinderne tør lade sig inspirere og tør stå
ved sig selv som seksuelle og dyriske væsner i en tid, hvor erotiske
film og billeder møder hård kritik for at pornoficere samfundet«,
siger sexologen, der er langt mindre overrasket over at discipliner
som anal- og gruppesex er blandt de mest populære.

»Kvinder skal altid have styr på det hele i hverdagen, de skal være i
kontrol. Derfor må det gerne være helt omvendt i sengen. Når de
overgiver kontrollen og sig selv til fantasien, vil de gerne overgive
sig helt - også til flere mænd på en gang», forklarer Joan Ørting."

Fra : Jan Pedersen

Dato : 28-08-04 02:47

> Når de
> overgiver kontrollen og sig selv til fantasien, vil de gerne overgive
> sig helt - også til flere mænd på en gang», forklarer Joan Ørting."

Hvorfor kun til flere mænd på en gang ? hvorfor ikke flere mænd og KVINDER
på en gang ? :)

Fra : Ulvir

Dato : 28-08-04 02:53

Jan Pedersen wrote:

> Hvorfor kun til flere mænd på en gang ? hvorfor ikke flere mænd og
> KVINDER på en gang ? :)

Og HUNDE og HESTE?

Fra : Andropov

Dato : 28-08-04 07:42

"Jan Pedersen" <jantheman28@hotmail.com> wrote in message news:<412fe426$0$290$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

> Hvorfor kun til flere mænd på en gang ? hvorfor ikke flere mænd og KVINDER
> på en gang ? :)

Joan ørting ved hvad hun snakker om, hun har haft sidespring i alle
sine forhold på nær det sidste fortæller hun selv andetsteds :)

Fra : Anita

Dato : 28-08-04 09:48

Andropov wrote:

> Joan ørting ved hvad hun snakker om, hun har haft sidespring i alle
> sine forhold på nær det sidste fortæller hun selv andetsteds :)

Det skal hun jo sige

Venligst Anita

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-08-04 10:23

Andropov skrev:

> Joan ørting ved hvad hun snakker om, hun har haft sidespring i alle sine
> forhold på nær det sidste fortæller hun selv andetsteds :)

Hun er med andre ord en pige/kvinde der kan rende og hoppe... fanme om jeg
vil være sammen med en i et forhold som er kendt for at bolle til højre
og venstre (

Nå det er jo heller ikke sansynligt at skulle være i forhold med hende
men "you get the picture"

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Andropov

Dato : 28-08-04 10:45

Martin skrev:

> [...]

om jeg
>vil være sammen med en i et forhold som er kendt for at bolle til

Ja, ikke så tiltrækkende en egenskab som udenomsboller hun har (dog er
hun måske en god elskerinde :) ). Men mænd er jo tit i nød for at
finde en kvinde på grund af "matriarkatet der styrer" så hun får nok
ingen problemer med at finde nye mænd.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-08-04 10:50

Andropov skrev:

> [...]
> hun måske en god elskerinde :) ). Men mænd er jo tit i nød for at finde
> en kvinde på grund af "matriarkatet der styrer" så hun får nok ingen

Det tror jeg så heller ikke hun får problemer med - omvendt så må hun
også finde sig i at den mand hun evt. finder og lever sammen med boller
udenom også.. noget for noget.

Hvis hun ikke kan lide det så synes jeg ærligt talt hun skulle droppe
hendes tendenser og være tro istedet for det andet svinske. Det skulle
lige være min kæreste der gjorde sådan noget.... grr.

Fra : Corax

Dato : 29-08-04 12:04

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> wrote in message

> Det tror jeg så heller ikke hun får problemer med - omvendt så må hun
> også finde sig i at den mand hun evt. finder og lever sammen med boller
> udenom også.. noget for noget.

Tja, eller hun skulle måske bare find en gut som tænder på at hun er sammen
med andre mænd. Så får de jo en fælles hobby :)

- Corax

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-08-04 14:17

Corax skrev:

> Tja, eller hun skulle måske bare find en gut som tænder på at hun er
> sammen med andre mænd. Så får de jo en fælles hobby :)

Ahh

Fra : Andropov

Dato : 28-08-04 11:04

Martin skrev:

> [...]

hun
>også finde sig i at den mand hun evt. finder og lever sammen med

Hvis hun finder en "tro type mand som der vel er langt flest af" så
får hun jo ikke problemer med udenomsbolleri fra hans side og på grund
af "matriarkatet der styrer" får hun nok ikke problemer med at finde
en sådan mand.

> [...]
skulle
>lige være min kæreste der gjorde sådan noget.... grr.

Ja, det kan vel ikke undgå at påvirke forholdet hvis det kun er den
ene part som udenomsboller. Der må vel ryge lidt af trygheden og
kærligheden skulle man mene.

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 28-08-04 15:12

"Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message

> Ja, det kan vel ikke undgå at påvirke forholdet hvis det kun er den
> ene part som udenomsboller. Der må vel ryge lidt af trygheden og
> kærligheden skulle man mene.

Den gensidige kærlighed er ikke-eksisterende i sådan et forhold

Fra : Andropov

Dato : 28-08-04 10:21

Anita skrev:

> Joan ørting ved hvad hun snakker om, hun har haft sidespring i alle
> sine forhold på nær det sidste fortæller hun selv andetsteds :)

>Det skal hun jo sige

Ja, den slags kommer nok først frem når hun finder den næste partner
:)

Men hun har lidt glimt i øjnene så jeg vil gerne tro hun er en lille
frækkert :)
Det kan nok hurtigt få nogle mænd til at tro hun er med på noget og
det er hun jo så kan man læse :)

Fra : Andropov

Dato : 28-08-04 20:45

Peter skrev:

> [...]

>Jamen, køber disse 30-40 procent af kunderne, som altså er
>kvinder, rent faktisk film med pornografisk indhold?

Det spørgsmål må man vel stille ejeren af Plan E.
Jeg er fra jylland hvor vi vidst kun har sobre film :) så jeg ved ikke
hvor meget blød og hvor meget hård porno den pågældende forretning har
og i hvilken ende af butikken kvinderne går hen.

>Jeg har en grum mistanke om at ham der forskeren, der lavede en
>spørgeskemaundersøgelse på danske kvinder, lod et være op til
>den enkelte kvinde af definere hvad porno er for noget. Og den
>slags er farligt.

Der står i artiklen som om det er ekspedienterne som har svaret på
hvad kvinderne købte. Men hvis det er kvindelige ekspedienter kan man
måske godt få mistanke om at de regner blød porno med til hvad man
forstår ved en rigtig pornofilm.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 28-08-04 20:34

Andropov wrote:
> [...]

spørgeskemaundersøgelse på danske kvinder, lod et være op til
den enkelte kvinde af definere hvad porno er for noget. Og den

Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : HeHE

Dato : 29-08-04 18:59

... og jeg synes det er farligt og træls, at tråden kom til at handle om et
løst rygte om utroskab...

det var Politiken det stod i.. ik BT eller EB!