ms-6337
Fra : Peder Hanghøj

Dato : 27-08-04 14:55

Jeg har et ms-6337 bundkort, som jeg er ret sikker på er i stykker.
Jeg har testen/skiftet mange ting, men maskinen opfører sig virkelig
mærkeligt.
Der sidder en pentium III - 800 MHz processer.
Jeg synes faktisk den er for god at skrotte, men jeg har ikke så meget
forstand på motherboards.

Hvad skal jeg købe for jeg kan vel ikke få et magen til?
Hvad koster det?

Tak
Peder

Fra : Jesper Andersen

Dato : 27-08-04 14:59

Hej..

Jeg har et MS-6382 bundkort liggende!!! ikke helt magen til, men næsten..
Socket A..!!

mvh.
Jesper

Fra : Peder Hanghøj