8210 ?
Fra : Gunnar

Dato : 09-05-01 21:04

Er Nokia 8210 3000 kr værd ? Hvordan er lyden i telefonen ? jeg bruger 3210
i øjeblikket,og her er lyden ok,og standbye-tiden går lige an.Hvad med tiden
på 8210 ? Jeg har også kigget lidt på 6210,den kan en del mere,og nogenlunde
samme pris..Men det er størelsen på telefonen jeg godt kan lide..

Gunnar

Fra : Devast8or

Dato : 10-05-01 14:11

Jeg fortryder ikke at jeg har købt den. Lyden er helt fin og batteritiden er
også i orden. Bare lidt irriterende at den tager ~3 timer at lade op når man
har haft en Ericsson der tog ~1½ time, men sådan er det vist med alle Nokia
telefoner. Men du skal da ikke give 3000,- for den, så bliver du da snydt.
Kig på www.mobilpriser.dk der står den til 1995,- (1495,- med debiltel
erhvervsabb.)
HTH

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Karsten Vinding

Dato : 10-05-01 21:25

Devast8or wrote:

> har haft en Ericsson der tog ~1½ time, men sådan er det vist med alle Nokia
> telefoner.

Hvis du siger alle nyere.

Min 3110, der havde ca. den samme kapacitet på batteriet ladede
væsentligt hurtigere op end min 8210. Til både min 2010 og 3110, fulgte
der en hurtiglader med ved levering. På 8210 (som er den dyreste
mobiltelefon jeg har haft), fulgte der kun en langsom lader med, og
hurtigladeren er ekstraudstyr....

Sådan er der jo så meget, jeg køber nok en hurtiglader til min 8210 en
dag.

--
Mvh, Karsten.
http://www.vinding.adsl.dk

Vil du hjælpe med at søge efter en kur for kræft? Så kig ind på:
"http://www.ud.com", og tilmeld dig United Devices projektet.

Fra : Erik Einum

Dato : 14-05-01 03:09

"Karsten Vinding" <karstenv@spamfilter.dk> skrev
> Til både min 2010 og 3110, fulgte der en hurtiglader med ved levering. På
> 8210 (som er den dyreste mobiltelefon jeg har haft), fulgte der kun en
> langsom lader med, og hurtigladeren er ekstraudstyr....

Det varier litt hva slags lader som følger med originalt hos Nokia.
6150 kjøpt februar -99, ACP-9E (hurtiglader, den raskeste)
6110 kjøpt høsten -99, ACP-7E (standardlader)
6210 kjøpt september -00, ACP-8E (hurtiglader)

SÅ siden min mor nå har min gamle 6150, og 6110'en er min fars, så har vi
faktisk alle tre originalladerne her hjemme!

--
///Mvh. EE

Nokia 6210

Fra : Karsten Vinding

Dato : 14-05-01 13:12

Erik Einum wrote:

> SÅ siden min mor nå har min gamle 6150, og 6110'en er min fars, så har vi
> faktisk alle tre originalladerne her hjemme!

Tja, jeg ser heldigvis stadig begge mine gamle telefoner endnu. Min 2010
bruger en af mine arbejdskoleger (han er ligeglad med at den er gammel),
og min 3110 har min niece. Det er to stykker elektronik som jeg har haft
meget glæde af

Fra : Bjarke Berg

Dato : 11-05-01 15:30

......:::::::::: "Gunnar" skrev i en meddelelse ::::::::::.....

> [...]
nogenlunde
> samme pris..Men det er størelsen på telefonen jeg godt kan lide..

Jeg har haft min Nokia 8210 i snart 10 måneder, før jeg købte den havde jeg
en Nokia 3210.
Lyden syndes jeg er meget bedre på 8210 end på 3210,
men standbye-tiden på min 8210 er helt nede på ca. 48 timer, efter ca. 10
måneder.
så jeg kan kun sige at hvis det er den du vælger den, så skal du være
forberet på at den ikke
har så meget standbye-tid.
Prisen ligger på ca. kr. 2000,- med de tre største teleselvskaber
(Tele Danmark/TDC/Vic, Sonofon & Mobilix/Orange)
men jeg er stadig rigtig glad for at jeg købte min, og jeg betalte kr.
2995,- for den.

Med Venlig Hilsen.
Bjarke