Re: Re: Nokia3210: Sikkerhedskode
Fra : "Kasper Nielsen"

Dato : 09-05-01 20:10

Hej Mikael m.fl.
Jeg er ved at skifte fra Telia til Telmore. Men telefonen (og en Nokia 3210)
er låst eller sådan noget...
Mit Telia-abonnement er faktisk >6mnd gammelt og opsagt, men Telia er ikke
ret flinke/hurtige til at hjælpe.
Mit problem er ikke manglende sikkerhedskode (hvis nogen er interessede er
Telias standard-koder: 24062 - 17072 - 48621 - 12345 - 73312), men at jeg
efter at have indsat Telmore-kortet og indtastet pin-koden, får flg. besked:
"SIM-kort er ikke accepteret".
Kan jeg låse telefonen op ved at indtaste en kode, fx *#et-langt-nr# eller
noget i den stil?

mvh
Kasper Nielsen

--
Posted from eising.k-net.dtu.dk [130.225.71.229]

Fra : Claus Rolsted

Dato : 10-05-01 19:28

Hvordan låser man en Ericsson A2618s op med nedenstående koder???
Enhver hjælp er velkommen!!
Med venlig hilsen
Claus

email: rolsted@worldonline.dk
icq: 91028400

Fra : Devoted

Dato : 11-05-01 15:17

Jeg skulle gerne modtage 15 kabler mandag, der kan låse Ericsson 2618 op.
Jeg tager 129.- plus porto, men så medfølger der også en cd med et unlock
program, samt et program til at lave logoer.

Mvh...Søren

Fra : Claus Rolsted

Dato : 11-05-01 17:18

Nej ellers tak,

Jeg søgte blot lidt info om hvordan man skulle bruge de nævnte koder......
Jeg får nemlig ikke nogen forespørgsel på kode fra tlf'en. Du kan vel ikke
hjælpe med lidt brugbar information omkring det?

Med venlig hilsen
Claus Rolsted
email: rolsted@worldonline.dk
icq: 91028400
tsk tsk tsk, Nokia - connecting people, yeah right....

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 11-05-01 09:42

""Kasper Nielsen"" <kazdk@yifan.net> wrote in message
> [...]
> "SIM-kort er ikke accepteret".
> Kan jeg låse telefonen op ved at indtaste en kode, fx *#et-langt-nr# eller

Det kan godt låses op. Du får instruktioner og koder, hvis du sender en
email til crmkundeservice@telia.dk.
Du skal oplyse dem om abonementsdetaljer, adresse og Imeinummer´. Det tog en
dag for mig.

Joakim

Fra : Flymann

Dato : 21-05-01 18:45

Sikkerhedskoden i en 3210 er standard på 5 ciffer og den er som følger: 1 2
3 4 5

men den bliver jo kun aktuel ved skift af simkort hvis man har sat sikkerhed
på mobilen til.