Cameralyd i SE K700i
Fra : Master Man

Dato : 27-08-04 08:19

Er det muligt at slå fra.
Har prøvet med at sætte profil på møde, lydløs, og sætte ringetone til 0,
men intet hjælper.
Er der en der ved hvordan man gør, den lyd der kommer når man tager et
billede er da frygtelig.

MM

Fra : Søren Johansen

Dato : 27-08-04 12:34

"Master Man" skrev:
> [...]
> men intet hjælper.
> Er der en der ved hvordan man gør, den lyd der kommer når man tager et

Når jeg sætter min på lydløs (hold # inde) så siger kameraet heller ikke
noget!

Mvh
Søren
K700i

Fra : AXL

Dato : 27-08-04 12:51

Underligt, det gør min, ret irreterende, hvilken software version har du i ?

Min version er R2L001

Fra : Hjorth

Dato : 28-08-04 17:48

Hvordan ser man softwareversionen på en K700i ?

Fra : *trads*

Dato : 28-08-04 21:49

> Hvordan ser man softwareversionen på en K700i ?

*** Yes

begin 666 pilho.gif
M1TE&.#EA#0`)`( ``````/___RP`````#0`)`$ "$(R/J0KM#]:)<E9#+]8A
$+U\`.P``
`
end

begin 666 pilve.gif
M1TE&.#EA#0`)`( ``````/___RP`````#0`)`$ "$(R/J0KM#U!<DJ9)L=4V
$\%,`.P``
`
end

Fra : *trads*

Dato : 28-08-04 21:58

ups !!!
Hvad var det lige der gik galt i det svar ?

Men her er det igen

Fra : *trads*

Dato : 27-08-04 16:07

Den SKAL give den lyd !!
Da det er et krav til alle telefoner med kamera. Pga at folk der "tror" at
du snakker mobil i evt. baderummet skal kunne vide om der bliver taget
billeder af dem.

Fra : SvendeBent

Dato : 27-08-04 16:55

"*trads*" <trads@get2netFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> Den SKAL give den lyd !!
> Da det er et krav til alle telefoner med kamera. Pga at folk der "tror" at
> du snakker mobil i evt. baderummet skal kunne vide om der bliver taget
> billeder af dem.

Ehm man kan tage kameralyden fra på min 6230. der endda en valgmulighed der
hedder "kameralyd" fra eller til. så min kameralyd er hel væk, ligemeget
hvilken profil jeg kører med.

Såååh :)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-08-04 23:41

SvendeBent skrev:

> Ehm man kan tage kameralyden fra på min 6230. der endda en valgmulighed
> der hedder "kameralyd" fra eller til. så min kameralyd er hel væk,
> ligemeget hvilken profil jeg kører med.

Samme på min N6610i og T610.

Det er intet krav og jeg har påtalt det før men rygtet lever vist
stadig... Det kan slåes fra på MANGE modeller og jeg gentager:

"Det er intet krav med kameralyd" (pssst..Trads hører du?)

> Såååh :)

Præcis.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : *trads*

Dato : 28-08-04 07:39

"> "Det er intet krav med kameralyd" (pssst..Trads hører du?)

jow jow

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-08-04 09:31

*trads* skrev:

> "> "Det er intet krav med kameralyd" (pssst..Trads hører du?)
>
> jow jow

Hehe

Fra : Peter Rongsted

Dato : 28-08-04 15:25

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> wrote:

> [...]
>stadig... Det kan slåes fra på MANGE modeller og jeg gentager:
>
>"Det er intet krav med kameralyd" (pssst..Trads hører du?)

Du har ret, når vi taler om Danmark og de fleste andre lande. Har dog
læst at Sydkorea har indført det som et krav i deres lovgivning.

Peter

Fra : *trads*

Dato : 28-08-04 15:45

> Du har ret, når vi taler om Danmark og de fleste andre lande. Har dog
> læst at Sydkorea har indført det som et krav i deres lovgivning.

Psssst .....Martin Johansen [6000] Høre du ?

na-na-na-na-naaaaaaaa

kunne ikke lade være !!

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-08-04 20:07

*trads* skrev:

> Psssst .....Martin Johansen [6000] Høre du ?

LOL! Ja jeg hører

> na-na-na-na-naaaaaaaa

Bah.

> kunne ikke lade være !!

Hehe helt iorden.

Anyhow nu er de heller ikke helt rigtige i roen derovre så lad dem bare
beholde deres lovgivning.

Det er heldigvis ikke en lov her hjemme endnu..