smadret display i 3210
Fra : STEEN BAK

Dato : 09-05-01 20:05

Jeg har været ved at smide rundt med min 3210 med det resultat at displayet
er røget sig en tur.
Jeg har fået en anden tlf hvor displayet er i orden, men kan man selv skifte
det og hvordan gør man.

Mvh
Steen

Fra : Lasse Laursen

Dato : 09-05-01 21:29

Det kan man sagtens og det er ikke svært.
Har du en skruetrækker til at åbne mobilen med?

Venlig Hilsen Lasse Laursen, lasse_laursen@mail.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 10-05-01 23:30

> Det kan man sagtens og det er ikke svært.
> Har du en skruetrækker til at åbne mobilen med?

Her kræves en Tork6.

Er du bare en smule fingernem, er det ingen sag at skifte displayet!

Mvh.
Mikael

Fra : Carsten Riis

Dato : 10-05-01 23:48

STEEN BAK wrote:

> [...]
> er røget sig en tur.
> Jeg har fået en anden tlf hvor displayet er i orden, men kan man selv skifte

Du kan følge opskriften på http://www.nokiauk.f2s.com/536.html. Bare
punkt 1 og 2.

Det ganske let.
Bare pas på antenne-plastiket. Det kan nemt knække ude i siden, hvis
man altså er lidt for uforsigtig.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine