Naut
Fra : Paw Jensen

Dato : 27-08-04 05:58

Hej Alle.

Jeg var inde og høre Tim K. tidligere på året (stor skuffelse)
Her opvarmede et band, mener de hed "Naut".
Nogen der ved om de har udgivet en plade ??

På forhånd tak.

Paw

Fra : martin

Dato : 27-08-04 09:57

"Paw Jensen" <Nospam@nomail.dk> wrote in message
> [...]
> Her opvarmede et band, mener de hed "Naut".
> Nogen der ved om de har udgivet en plade ??

Da jeg hørte Tim K. i Vega opvarmede Fifth Avenue, som har udgivet en plade.
Også ved denne lejlighed var Tim en skuffelse og 5th avenue en positiv
overraskelse.
Martin

---

Fra : Kim Larsen

Dato : 27-08-04 10:13

martin" <m_rudbeck@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
plade.
> Også ved denne lejlighed var Tim en skuffelse og 5th avenue en positiv

Har Tim K. overhovedet på noget tidspunkt været andet end en skuffelse efter
at Dizzy Miss Lizzy blev opløst (jeg går ud fra at det er ham vi taler om) ?

Efter min mening har der ikke været noget spændende at komme efter der siden
Dizzy Miss Lizzy.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 27-08-04 13:33

Kim Larsen wrote:

> [...]
>
> Efter min mening har der ikke været noget spændende at komme efter der siden

Tja, der er vi så stok uenige :)

Jeg har set ham to gange i år, på Trommen (hvor Naut hvis i øvrigt
opvarmede) og på Grøn Scene og begge gange var det super fedt, men især
koncerten på Grøn Scene var helt fantastisk :)

Mvh. Jacob

Fra : Søren Nielsen

Dato : 27-08-04 19:30

Kim Larsen wrote:

> [...]
> det er ham vi taler om) ?
>
> Efter min mening har der ikke været noget spændende at komme efter

Det er jeg enig med dig i. Lige så fedt Dizzy Miss Lizzy var, ligeså
uudholdelig finder jeg Tim K. nu. Han har lavet meget få numre, som jeg kan
holde ud at høre på, men resten er en gang klynke-rock i den dårlige ende.
Jeg kan ikke helt forstå dette stilskifte, for han viste jo lige præcis i
Dizzy Miss Lizzy, at han godt kunne lave fed rock-musik.

Søren

Fra : Jahrboy

Dato : 29-08-04 18:53

> [...]
> Her opvarmede et band, mener de hed "Naut".
> Nogen der ved om de har udgivet en plade ??

Du kan se deres hjemmeside www.naut.dk den er under opbygning, men der er
smagsprøver på deres musik der!.... og jeg har ved flere lejligheder hørt
numre med dem på P3 i de sidste par måneder.....der skulle efter sigende
være et album klar til udgivelse i September engang!.....