utæt akvarie - tømt og klar til afhentning
Fra : tom nielsen

Dato : 26-08-04 20:26

Hejsa,

Så skete det - heldigvis blev det opdaget i tide.

Mit akvarie (300liter) stod og dryppede, sådan ca 1 dråbe i sekundet - lige
alarmerende meget efter min smag (har en akvarie fobi efter mit forrige
400liters sprang
Jeg fik endeligt tømt akvariet, og smidt fiskene i en spand, hvor de står og
hygger sig til i morgen, inden de kan komme ned til dyrehandleren, eller
hvem der nu vælger at aftager dem.

Det ser ud til at det er omkring 1 cm af fugen i bunden der har sluppet -
ærgeligt ærgeligt.

Hvis nogen er interesseret at aftage noget af det, så smid en mail - kig i
dk.marked.privat.dyr.akvarium for nærmere informationer.

Tom
www.ellebryg.dk

Fra : Bissebossebenzo

Dato : 26-08-04 22:00

ØØhh, vil du ikke have det fordi det lægger ? Et skvat akvariesilicone vupti
så er det tæt igen, mit holder endnu efter 1½ år.

Fra : tom nielsen

Dato : 26-08-04 22:52

"Bissebossebenzo" <bissebossebenzo@webspeed.dk> wrote in message
> ØØhh, vil du ikke have det fordi det lægger ? Et skvat akvariesilicone
vupti
> så er det tæt igen, mit holder endnu efter 1½ år.

Nej, jeg har ikke villet have det i et års tid - men har ikke kunne afsætte
fiskene, og har bare haft det - for gammel vanes skyld.

Så det var rimeligt "belejligt" at skaden opstod

Fra : Jasper Norman

Dato : 27-08-04 23:38

Hvor bor du? Hvis det er nordjylland, kan du du betragte det som afhentet

/Jasper