Jackie og opkast
Fra : Mel A

Dato : 26-08-04 19:33

Hej ng

Jeg har rigtig meget at se til pt. men syntes lige at i måtte høre lidt om
hvad der sker.

Vi kontaktede dyrlægen i Rønne (en anden end vi plejer) men de sagde at de
ikke ville gøre andet end dem i Aakirkeby som vi plejer at bruge. Vi
kontakter dem efter et par dage da det tiltog voldsomt. Jackie kastede noget
kaffegrums lign op, og det er åbenbart blod. Dyrlægen siger det er mavesår,
og det passer nok meget godt, taget hendes stress i betragtning. Jeg har
stort set ikke været psykisk tilstede i hjemmet, så alt dette har min mand
måtte tage sig af. Dyrlægen siger tag nogle af de der piller i har fået
tidligere mod mavekartar. Det har vi nu givet hende i flere dage, og vupti
ingen opkast!!!
Vi tog forbi dyrlægen i dag for at få flere pilller men hunden var hjemme.
Snakkede med en anden dame der end de 3 der er inde i sagen. Hun sagde også
straks at der skulle tages flere prøver (blod og urin) men da hun læste i
jornalen om Jackies historie, kunne hun godt forstå hvorfor vi ikke har fået
taget disse prøver. Det er åbenbart ret alm. at en hund har maveproblemer
efter en operation, og det have hun jo da pinden blev fjernet fra maven.
Pinden var der da vi fik hende i februar, så klart hun har kastet op hele
tiden vi har haft hende.
Nå, men vi har fået en tid til på mandag hvor hun skal igennem et "eftersyn"
og sikkert få taget en masse prøver.- Sikke dyr en hund!!! Men hun er bare
så sød, så vi kan ikke rigtig gøre andet end bare betale. Godt jeg lige har
solgt min lejlighed i Kbh og har tjent godt på det, så økonomien kan bære
det.

Nå, men alt er jo vel for nu, og når jeg for tid efter mandag, skal jeg nok
fortælle mere. Kunne ikke have klaret alt dette uden jeres hjælp. Tusind tak
for jeres støtte og viden.

Kærligst Melanie, Dennis og Jackie (og Misse)

Ps. Vi er startet til hundetræning i lydighed. Total godt, det virker og vi
forstår bedre Jackie nu, og hun os.

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 26-08-04 21:23

Hej Melanie, Dennis, Jackie og Misserne

"Mel A" <melanie@_slettes_dinven.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har rigtig meget at se til pt. men syntes lige at i måtte høre lidt om
> hvad der sker.

Det er dejligt i vil fortælle en opdate i ny og næ. Har fulgt med på
sidelinjen i jeres sag, og synes godt nok i har været meget igennem, og ikke
mindst stakkels Jackie.

Det glæder mig at det går bedre med hende, og håber på at i nu er ved at få
problemet løst.

> Nå, men alt er jo vel for nu, og når jeg for tid efter mandag, skal jeg
nok
> fortælle mere.

Mange tak, det vil i hvert fald interessere mig.

God bedring med hende

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk