msi bundkort og mærkelige bios skræm ??
Fra : kfc

Dato : 26-08-04 17:54

Heysa

sidder her med et msi 845pe max2 kort.. som driller..

det er sådan at når man hiver stikket og sætter strøm på igen.. så vælter
starte skræmen op med alle mulige tal og bokstaver og sjove tegn over hele
skræmen og alle mulige sjove " små ting " men den vil ikk starte op.. den
gåer igang men osse i stå..

hvad kan det tænkes det er ?? og noget jeg kan prøve for at lige afhjælpe
det ??

kfc

Fra : Anders Nielsen

Dato : 26-08-04 18:15

"kfc" <NoSpam@NotWorking.com> skrev i en meddelelse news:412e1594$0$142$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Heysa
>
> sidder her med et msi 845pe max2 kort.. som driller..
>
> det er sådan at når man hiver stikket og sætter strøm på igen..

Det var da en mærkelig måde at afbryde strømmen på ?
Brug knappe bag på kabinettet, i det mindste først.
Men ellers, jeg har lidt det samme problem hvis jeg har haft
alt spænding koblet fra PC, min starter dog op normalt hvis
jeg slukker via tænd/sluk knap og starter op. Den får ligesom
ikke "forbindelse! med grafikkortet, som er der jeg vil formode
problemet ligger.

Fra : kfc

Dato : 26-08-04 18:19

"Anders Nielsen" <nej@desvaere.ru> wrote in message

Sorry.. men det var ment som en " talemåde " men jeg kan ikk får liv iden
ligemeget hvordanne man tænder og slukker

kfc

Fra : Anders Nielsen

Dato : 26-08-04 20:15

"kfc" <NoSpam@NotWorking.com> skrev i en meddelelse news:412e1b72$0$196$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> "Anders Nielsen" <nej@desvaere.ru> wrote in message
> >
> Sorry.. men det var ment som en " talemåde " men jeg kan ikk får liv iden
> ligemeget hvordanne man tænde og slukke

Reset din BIOS så og load default under opstart
eller fast settings. Du skal muligvis ind og sætte
dine indstillinger som du vil have det bagefter.

Fra : kfc

Dato : 26-08-04 21:38

> Reset din BIOS så og load default under opstart
> eller fast settings. Du skal muligvis ind og sætte
> dine indstillinger som du vil have det bagefter.

Er det Clear cmos du mener ??

så er det gjordt og hjælper NADA.. ( desvære )

kfc

Fra : kfc

Dato : 27-08-04 06:47

"kfc" <NoSpam@NotWorking.com> wrote in message

> Er det Clear cmos du mener ??
>
> så er det gjordt og hjælper NADA.. ( desvære )

Hey i ng

har løst det.. og det var et defekt grafikort der lavede problemmerne

just info

kfc