S: Batteri til bærbar
Fra : Jonas Laustrup

Dato : 26-08-04 13:45

Panosonic CGR-B/T19SE, ubrugt, Passer til Mitac MiNote 7004, 7005, 8175,
AccelNote 8170, Advent 7004, 7005, 7006, 8170 og flere.

Helt nyt, bemærk nypris 1500,-

Sælges for HBO 500,- (Byd på mail)

Billede: http://www.efterz.com/batt.jpg

Mvh
Jonas

Fra : Jonas Laustrup

Dato : 26-08-04 13:51

Undskyld, forkert gruppe! Sorry

/Jonas

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 26-08-04 14:54

"Jonas Laustrup" <jonas@efterz.com> wrote in message
> Undskyld, forkert gruppe! Sorry

Så slet dit indlæg.

Mogens

Fra : Filip

Dato : 28-08-04 12:46

> Så slet dit indlæg.

....Har længe gået og spekuleret over hvordan det lader sig gøre at slette et
indlæg i en nyhedsgruppe. Jeg er ikke kommet frem til hvordan det gøres, men
vil gerne vide det hvis der er nogen der ved det.

Filip

Fra : Gunnar

Dato : 28-08-04 13:13

"Filip" <filipravn@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
men
> vil gerne vide det hvis der er nogen der ved det.

Hej
Marker dit indlæg, gå til meddelelse, slet meddelelse, så let.
Gunnar

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-08-04 13:34

Gunnar wrote:
> Hej
> Marker dit indlæg, gå til meddelelse, slet meddelelse, så let.
> Gunnar

Ja - så nemt er det i OE - og sikkert noget tilsvarende i andre programmer.

MEN - nu er tråden snart temmelig lang - og alle svarene og resten tråden
vil stadig ligger her efter at de oprindelige indlæg er slettet ;-(

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Filip

Dato : 28-08-04 16:49

> Hej
> Marker dit indlæg, gå til meddelelse, slet meddelelse, så let.
> Gunnar

Det kan godt være jeg spørger dumt, men hvor finder du "gå til meddelelse"
er det det samme som at åbne sit indlæg? for når jeg åbner mit indlæg er der
ikke nogen steder hvor jeg kan slette mit indlæg. Derfor undrer jeg mig
stadig.
Bruger OutlookEkspress 6.0

Filip

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 09-09-04 14:54

> [...]
der
> ikke nogen steder hvor jeg kan slette mit indlæg. Derfor undrer jeg mig

Filer Rediger Vis Funktioner --->Medelelse<---- Hjælp

Gav det mening? :)

--

Stig Meyer Jensen