intro - mig
Fra : Bof

Dato : 09-05-01 11:38

hejsa!

nu mener jeg det er på tide jeg blander mig lidt. Men sige lige til hvis jeg
har hæmoridetendenser!

jeg er en "knægt" på 23, kender lidt til lidt (læs: en anelse livserfaring)
og er som sædvanligt ualmindelig nysgerig.

hygge

Fra : Hanne L

Dato : 09-05-01 11:50

Bof skrev i en meddelelse news:3af91df6@news.ehs.dk...

Hej B og velkommen til

> nu mener jeg det er på tide jeg blander mig lidt. Men sige lige til hvis
jeg
> har hæmoridetendenser!

Mener du, hvis du er for navlebeskuende?
Herinde er det helt ok at fortælle om egne erfaringer.

> jeg er en "knægt" på 23, kender lidt til lidt (læs: en anelse
livserfaring)
> og er som sædvanligt ualmindelig nysgerig.

Glæder mig til at læse, hvad du har på hjerte.

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 09-05-01 15:23

"Bof" skrev

Hej Bof og velkommen til gruppen.

Hvad står Bof for (normalt er det en forkortelse for Birds Of
a Feather [1] (erfaringsudveksling ved en konference/ workshop))?

> nu mener jeg det er på tide jeg blander mig lidt. Men sige lige
> til hvis jeg har hæmoridetendenser!

Bare skriv til du falder ned af stolen.

> og er som sædvanligt ualmindelig nysgerig.

Så kan man ikke gå helt galt i byen.

I øvrigt, du har ikke opsat Outlook Express til at medsende info
om hvilket tegnsæt du benyttede da du skrev indlægget, læs her
hvordan du kan rette den fejl:

Du kan også finde meget mere info om Outlook Express i:

Med venlig hilsen

Peder

[1] <URL: http://www.tuxedo.org/~esr/jargon/html/entry/BOF.html >

Fra : Brian Olsen

Dato : 10-05-01 08:54

..

> Hvad står Bof for (normalt er det en forkortelse for Birds Of
> a Feather [1] (erfaringsudveksling ved en konference/ workshop))?

næ, det var nu egentlig bare mine initialer!
men navnet rammer da meget godt (C:

> I øvrigt, du har ikke opsat Outlook Express til at medsende info
> om hvilket tegnsæt du benyttede da du skrev indlægget, læs her
> hvordan du kan rette den fejl:

håber den er sat rigtigt op nu! ellers så smid lige en post mere