Hvem kan hjælpe med, at finde...
Fra : Ukendt

Dato : 26-08-04 10:14

et telefonnummer på en bestemt hundepension / hundeformidling i
Sønderjylland ?

Stedet skulle ligge i Branderup i Sønderjylland og de skulle både passe og
formidle hunde.
Stedet blev af DB `s Internat i Sønderjylland betragtet, som hundehandlere,
men DB vil ikke give mig tlf. nummeret til stedet.

Jeg har søgt og søgt på nettet, men kan ingen oplysninger finde, så hvis der
er nogen herinde, der kender stedet eller evt. har en telefonbog fra det
område og evt. kan finde nummeret deri, vil jeg blive meget taknemmelig.
Evt.
send en privat mail med info.

Stedet skulle også reklamere af og til i Gul og Gratis, men heller ikke der,
kan jeg finde noget..

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Anita

Dato : 26-08-04 12:22

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Sønderjylland ?
>
> Stedet skulle ligge i Branderup i Sønderjylland og de skulle både passe og

Kan det være ham her?

Branderup Hundeopdræt
Smedegade 22
6535 Branderup J
tlf. 74 83 52 40

Lidt nysgerrig, hvad vil du med det?

Venlig hilsen
Anita

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-04 12:35

"Anita" <anitaosk"FLAT"@"COATED"hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan det være ham her?
>
> Branderup Hundeopdræt
> Smedegade 22
> 6535 Branderup J
> tlf. 74 83 52 40
>

> Lidt nysgerrig, hvad vil du med det?

Ja, det tror jeg. Tusind tak. Jeg prøver lige og ringe til dem om lidt.

Sagen drejer sig om en GD, som vi formidlede videre til et ungt par, for et
par måneder siden.

Det var desværre det forkerte sted og de indleverede hunden i Branderup.
Vi vil selvfølgelig gerne vide, hvad der er sket med hunden. Det unge par
vil ikke vide noget og de vil helst ikke svare på hverken opringninger, mail
eller sms.
Jeg vender lige tilbage, når jeg ved mere...

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-04 12:55

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en meddelelse

Ok, så har jeg snakket med dem. Det var det rigtige sted.
Daffy er blevet aflivet....
Han havde bidt en tæve på stedet, da de nye ejere havde fortalt, at han
kunne sammen med tæver, hvilket han ikke kunne og det vidste de nye ejere
også godt.
Det er godt nok trist, men han har i det mindste fred nu og vi ved endelig
besked om, hvad der er sket med ham...

Mvh. www.tjekmig.dk