network sniffer
Fra : Tuborg12dk

Dato : 26-08-04 08:00

Davs

Hvilket program kan i anbefale, gerne noget i stil med dette.

http://www.colasoft.com/

Det vil sige et program der kan det hele

Kim

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 26-08-04 13:01

On Thu, 26 Aug 2004 08:59:57 +0200, "Tuborg12dk" <nej@nej.dk>
wrote:

> Hvilket program kan i anbefale, gerne noget i stil med dette.

http://www.catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html

-A

Fra : Peter Mogensen

Dato : 26-08-04 14:05

Asbjorn Hojmark wrote:

> http://www.catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html

Tjae... eller:
http://www.ethereal.com/

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 26-08-04 14:38

On Thu, 26 Aug 2004 15:04:35 +0200, Peter Mogensen
<apm-at-mutex-dot-dk@nospam.no> wrote:

> Tjae... eller:
> http://www.ethereal.com/

Tjae... eller:
http://www.eeye.com/html/Products/Iris/
http://www.sniffer.com/
http://www.networkinstruments.com/
http://www.triticom.com/triticom/LANdecoder32/
http://www.sunrisetelecom.com/lansoftware/
http://www.wildpackets.com/products/
http://windump.polito.it/

Eller noget andet... Muligheder er der nok af, og hvis man ikke
giver bare lidt baggrund, vil svaret svæve i vinden. Derfor en
reference til det med, hvordan man stiller fornuftige sprøgsmål.

-A

Fra : Peter Mogensen

Dato : 26-08-04 14:55

Asbjorn Hojmark wrote:

> Eller noget andet... Muligheder er der nok af, og hvis man ikke
> giver bare lidt baggrund, vil svaret svæve i vinden. Derfor en
> reference til det med, hvordan man stiller fornuftige sprøgsmål.

Jeg er skam enig i relevansen af referencen, men han spurgte ikke efter
det "bedste", eller nævnte noget om nogen kriterier. Kun efter hvilket
program man kunne anbefale. Derfor referencen til Ethereal :)
Om det passer hans behov eller løser den tiltænkte opgave aner jeg jo så
bare ikke.

Peter