Generalt vrøvl!
Fra : A G

Dato : 26-08-04 03:32

Hejsa

Jeg er 25 år. Jeg har aldrig været sammen med en dame.
Jeg ved enlig ikke hvoffor jeg skriver. Men jeg skriver.

Jeg er det man kan kalde en ensom person. Jeg har ikke meget kontakt til
omverdenen. Jeg ved den eksistere, men betyder det at jeg eksistere i den?

Hvis du ser mig på gaden så vil du sansynligvis mene jeg er en ganske
almindelig person. Sanheden er dog en ganske anden. Jeg er genert, dog på
en mærkelig måde, når jeg selv skal sige det. Hvis vi sider sammen
dreng og pige, eller pige og dreng, Så er det intet problem at lade
strømmen af flydende ord komme ud. Men så snart en 3 eller flere
personer kommer ind i billedet, så er jeg tavs som en østers. Hvis jeg
selv skal sige det, så er jeg meget romantisk anlagt, men jeg har aldrig
givet mig selv chancen for at vise det.Hvis jeg selv skal sige det så er
jeg ikke særlig stolt over min præstition over for det andet køn. Jeg
gætter på langt de fleste har de lige som mig før de skal til den
første date. Men i modsætning mig, så er de modige.

Mit største ønske er at komme sammen med en anden, med alt hvad dette
indebære. Dette er dog yderst svært at opfølge da personen jeg elskede,
eller trode jeg elskede nu kun eksistere i fortiden. Ikke død, men jeg er
for længst gået ud af folke skolen.

Første gang jeg så, var det ikke den kønneste person i verden. Jeg kan
enlig ikke huske hvornår jeg lage mærke til. Men som jeg husker det var
det en sød og varm person. Jeg ligefrem glæede mig til de timer,
specielt da jeg fik håretr i hovedet. Jeg var vild med det og elskedede
det, Hvor og hvordan han fandt ud af det har jeg ingen ide om. Man han
skaev navnet på mit pinalhus Jeg kunde ikke gøre noget. Jeg ville ikke
gøre noget. På et tidspungt larmede jeg med mit pinalhus og hun kiggede
og spurte min beste ven om det passede.

Jeg ved jeg har været til lidt af været. I min tid
Jeg har været seksuelt aktiv imod en person der ikke
er normal. Personnem er handikappet af mangel på bedre ord.
vi var seksuel aktiv på mange mådeer gennem et par år. Men ud er det
forbi

Der er mange andre ting jeg gerne ville fortælle om, men jeg ved ikke
hvordan jeg skulde fortælle dette!

Generelt vrøvl når det er best!

Min historie!

Fra : Anita Staal

Dato : 26-08-04 05:01

Hej
Sikken engang modsigelser og hvad laver de dog her!
Anita Staal

Fra : A G

Dato : 27-08-04 02:52

Den Thu, 26 Aug 2004 06:00:45 +0200. skrev Anita Staal:

> Hej
> Sikken engang modsigelser og hvad laver de dog her!

Jeg skrev, og jeg ved enlig ikke hvofor!

Skrev jeg enlig ikke dette?

Fra : PerX ...

Dato : 31-08-04 20:53

In article <cgjnd2$92u$1@news.cybercity.dk>,
anita_staal@post.cybercity.dk says...
> Sikken engang modsigelser og hvad laver de dog her!

Det står dig frit for at lade være med at genere andre.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 26-08-04 08:14

"A G" <AG.AD@AG.AG> skrev i en meddelelse

> Jeg er 25 år. Jeg har aldrig været sammen med en dame.

Velkommen i klubben.

Vi er nok mindst tre andre i dette forum med tilsvarende baggrund.

> Jeg er det man kan kalde en ensom person. Jeg har ikke meget kontakt til
> omverdenen. Jeg ved den eksistere, men betyder det at jeg eksistere i den?

Jeg har heller ikke meget kontakt med omverdenen og kan også komme i tvivl,
om jeg eksisterer, eller det, jeg opfatter som virkeligheden, i
virkeligheden er drømme. På den anden side har jeg oplevet adskillige
gange - på godt og ondt - at jeg eksisterer og aggerer i den virkelige
verden.

> [...]
> strømmen af flydende ord komme ud. Men så snart en 3 eller flere
> personer kommer ind i billedet, så er jeg tavs som en østers.

Det kender jeg godt. Det kan skyldes usikkerhed og manglende erfaring med
sociale relationer. Dels kan det være svært at fordele sin opmærksomhed på
flere personer. Dels kan det være svært at "rumme" andre menneskers
opmærksomhed. Når man kun skal være opmærksom på én person, er det lettere
at fornemme, hvad man kan tillade sig, og prøve at rette op på sine
fejltrin, end når man skal være opmærksom på flere mennesker med forskellige
præferencer. En konklusion kan være, at den eneste måde at være sikker på
ikke at sige noget forkert, er tavshed.

> Mit største ønske er at komme sammen med en anden, med alt hvad dette
> indebære.

Det påstår jeg også, er mit største ønske, men der er temmelig langt fra
teori til praksis.

> Dette er dog yderst svært at opfølge da personen jeg elskede,
> eller trode jeg elskede nu kun eksistere i fortiden.

Der er vel ikke meget andet at gøre end prøve at finde andre personer at
elske. Det kan jeg vist roligt skrive, da jeg ikke er bedre selv.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : GLS

Dato : 26-08-04 12:22

Og jeg er 58 og har aldrig været sammen med en mand

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 26-08-04 13:42

GLS wrote:

> Og jeg er 58 og har aldrig været sammen med en mand

Hvis du så siger, du er en kvinde, havde det nok lidt mee pondus.

Mark

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 26-08-04 14:46

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in message

> Hvis du så siger, du er en kvinde, havde det nok lidt mee pondus.

Personen er måske homoseksuel.

Fra : A G

Dato : 27-08-04 02:44

Den Thu, 26 Aug 2004 13:22:01 +0200. skrev GLS:

> Og jeg er 58 og har aldrig været sammen med en mand

Mano o Mano
Hvem er så den mest erferende

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 26-08-04 14:50

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in message

> "A G" <AG.AD@AG.AG> skrev i en meddelelse

> Velkommen i klubben.
>
> Vi er nok mindst tre andre i dette forum med tilsvarende baggrund.

Jeg lever et liv i cølibat. Det var kun dengang, da jeg var ung, at det
kunne være svært.
Med tiden forsvinder trangen.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 26-08-04 15:08

"Feeling 102, acting 17" <@> skrev i en meddelelse

> Jeg lever et liv i cølibat. Det var kun dengang, da jeg var ung, at det
> kunne være svært.
> Med tiden forsvinder trangen.

Hvad tænker du på?

Jeg tror nok, at vi tre-fire stykker, som aldrig har haft en kæreste, mest
mangler kærlighed. Sex kan man få på mange måder.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 26-08-04 15:43

> "Feeling 102, acting 17" <@> skrev i en meddelelse

> Hvad tænker du på?

Sex, hvad ellers?
Er det her ikke dk.snak.seksualitet?

> Jeg tror nok, at vi tre-fire stykker, som aldrig har haft en kæreste, mest
> mangler kærlighed. Sex kan man få på mange måder.

Trangen til nærvær og kærlighed forsvinder også med tiden.
Bare giv det tid.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 26-08-04 16:00

> Sex, hvad ellers?
> Er det her ikke dk.snak.seksualitet?

Seksualitet er mere end sex. Det er også forholdet mellem kønnene.

> Trangen til nærvær og kærlighed forsvinder også med tiden.
> Bare giv det tid.

Det er nok hurtigere og lettere at tage sit eget liv. Er der ikke kyniske og
følelseskolde mennesker nok i verden?

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 26-08-04 23:42

> "Feeling 102, acting 17" <@> skrev i en meddelelse

> Seksualitet er mere end sex. Det er også forholdet mellem kønnene.

> Det er nok hurtigere og lettere at tage sit eget liv.

Jeg er her da endnu.

> Er der ikke kyniske og
> følelseskolde mennesker nok i verden?

Du er vel klar over, at man finder sig en partner for sin egen skyld?
Det er nær ved 100% egoisme.
Alt hvad vi mennesker gør, gør vi for vores egen skyld. Jeg er f.eks.
sponsor for et barn og jeg får glæden ved at hjælpe en fattig familie ud af
min "anstrengelse". Andre får så også et større fradrag ud af det, men det
har jeg dog valgt ikke at få, da det er imod min overbevisning.

Fra : ThomasB

Dato : 26-08-04 23:52

> [...]
> min "anstrengelse". Andre får så også et større fradrag ud af det, men det
> har jeg dog valgt ikke at få, da det er imod min overbevisning.

Eller også er du sponsor for et barn, så du kan rende rundt og fortælle hele
verden *hvor* god du er, og derved blive beundret - just at wild guess

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 27-08-04 00:10

"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> wrote in message

> af
>
> Eller også er du sponsor for et barn, så du kan rende rundt og fortælle
hele
> verden *hvor* god du er, og derved blive beundret - just at wild guess

Jeg trækker det da i det mindste ikke fra på selvangivelsen ligesom alle
andre!
Hehe, men nej, din teori er ikke korrekt (håber jeg da ikke). Min
omgangskreds er meget lille, så det vil jeg ikke få meget ud af.
Hvis du ikke selv er sponsor, så synes jeg da, at du skulle blive det. Da
jeg fik materialerne, læste dem og så billedet af den lille 5-årige pige,
som jeg betaler til, må jeg indrømme, at jeg var tæt på at fælde en tåre. De
er nu kære de små.

Fra : ThomasB

Dato : 27-08-04 12:46

> det

> hele

> Jeg trækker det da i det mindste ikke fra på selvangivelsen ligesom alle
> andre!

Nej, men det kan du jo også sige, for at lyde *endnu* mere god - igen just a
wild guess :)

> Hehe, men nej, din teori er ikke korrekt (håber jeg da ikke).

Det tænkte jeg nok :)

> Min
> omgangskreds er meget lille, så det vil jeg ikke få meget ud af.

Nej, det kan jeg godt se, men endnu et wild guess: Du bruger "jeg er sponsor
for et barn" til at få en større omgangskreds med? ;)

> Hvis du ikke selv er sponsor, så synes jeg da, at du skulle blive det.

Vi har faktisk talt om det herhjemme.

> Da
> jeg fik materialerne, læste dem og så billedet af den lille 5-årige pige,
> som jeg betaler til, må jeg indrømme, at jeg var tæt på at fælde en tåre.

Ja, det kan jeg egentlig godt forstå. Man bliver rørt over hvor god man selv
er :)

> De
> er nu kære de små.

Gu' er de så!

Fra : Johnny Andersen

Dato : 27-08-04 14:17

"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> skrev i en meddelelse
> Nej, men det kan du jo også sige, for at lyde *endnu* mere god - igen just
> wild guess :)

a wild guess Thomas - du skriver kun herinde for, at få opmærksomhed....
Du har åbenbart ikke nok, at lave på arbejde, da du *altid* er på usenet -
just another wild guess..

/Johnny

Fra : ThomasB

Dato : 28-08-04 08:58

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> a wild guess Thomas - du skriver kun herinde for, at få opmærksomhed....

Måske har du ret, måske ikke.

Hvad er dit argument for at være her?

> Du har åbenbart ikke nok, at lave på arbejde, da du *altid* er på usenet -
> just another wild guess..

Hehe, got mere there :)

Jeg har nok at lave på mit arbejde, men jeg prioriterer højt at, i perioder,
være på usenet.

Mvh T

Fra : Andropov

Dato : 27-08-04 16:42

> [...]

> at jeg også er sponsor for et barn. Dog trækker jeg mit bidrag fra på
> selvangivelsen, men betaler nok tilsvarende mere, end jeg ellers ville
>gøre.

>Dejligt at læse.
>Jeg betaler den almindelige takst om måneden og så betaler jeg 2 x
225kr om
>året til gaver/hjælp ved fødselsdag og jul (de er kristne).
>At du har valgt at trække det fra på selvangivelsen, synes jeg er
helt
>iorden. Det er nok bare mig som er mærkelig. Jeg har også fravalgt

Det er vel ikke så mærkeligt hvis du er millionær....

>Jeg har endnu ikke skrevet til barnet, da jeg ikke har så meget at
fortælle.
>Mit liv er jo ikke så interessant.

Men hvis nu barnets familie har et interessant liv, så kunne det være
at de synes det kunne være spændende at høre om en som havde et "ikke
spændende liv".

> [...]
> udenlandske sponsorer. Da jeg læste, at hendes familie driver et lille
> landbrug, hvor de dyrker ris, følte jeg mig absolut ikke god. Den vestlige
> landbrugsstøtte og konkurrencen i den vestlige verden er jo nok væsentlige
> grunde til, at hendes familie knap kan leve af deres landbrug.

>Ja, det er sørgeligt. Man kan hurtig gå hen og få en depression af at
tænke
>over sådan noget svineri. De vestlige landes befolkninger vil have
mere og
>mere rigdom og velstand, de glemmer bare, at de ikke kan tage det med

De kan vel få lavet et prangende gravkapel som man f.eks. ser ved
riges gravsteder bl.a. i England. Det var nu vidst mest for at sikre
sig mod gravrøvere men alligevel.

Fra : Bj@arne

Dato : 05-09-04 14:06

Ja egoisme er sgu meget vigtigt når man lever i et forhold
Det er som der så rigtigt bliver sagt egoisme som gør at man gerne vil have
en kæreste.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 27-08-04 08:10

"Feeling 102, acting 17" <@> skrev i en meddelelse
> "Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in message

> Jeg er her da endnu.

Tja, men det viser ikke, at selvmord havde været lettere og hurtigere end
fortrængning af ubehagelige følelser. Det fortæller heller ikke meget om
prisen for fortrængning af følelser endsige din værdi som menneske. Det er
vist mest følelser, der gør mennesket overlegent i forhold til maskiner.

> Du er vel klar over, at man finder sig en partner for sin egen skyld?

Hvad har det med sagen at gøre? Man finder en partner, som kan opfylde nogle
behov for f.eks. kærlighed, nærhed og sex. Det er netop disse behov, du
anbefaler fortrængning af.

> Alt hvad vi mennesker gør, gør vi for vores egen skyld. Jeg er f.eks.
> sponsor for et barn og jeg får glæden ved at hjælpe en fattig familie ud
af
> min "anstrengelse".

Hvor kommer den glæde af? Den kommer da af medfølelse med den fattige
familie, du hjælper. Mange mennesker fortrænger medfølelse med andre
mennesker, når den står i vejen for begær efter magt og materiel velstand.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : vadmand

Dato : 27-08-04 09:00

"Feeling 102, acting 17" <@> skrev i en meddelelse

> Alt hvad vi mennesker gør, gør vi for vores egen skyld.

Den slags udsagn er i virkeligheden meningsløse: Hvis et ord dækker alt, har
det ingen betydning, og vi bliver nødt til at opfinde nye ord til at dække
delbegreberne.

At sige, at "alt er egoisme" er således noget vrøvl.

Per V.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 27-08-04 14:02

> [...]

selvangivelsen, men betaler nok tilsvarende mere, end jeg ellers ville gøre.

Det er nu sjældent, jeg fortæller om det, og når jeg gør det, er det oftest
om korrespondancen med barnet.

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 27-08-04 16:18

> [...]

mere rigdom og velstand, de glemmer bare, at de ikke kan tage det med sig,

"Det er lettere for en kamel at gå gennem et nåleøje, end det er for en rig
mand at komme ind i Guds rige!"

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 27-08-04 18:45

> [...]

om
> året til gaver/hjælp ved fødselsdag og jul (de er kristne).

Jeg betaler ikke kun 120 kr. om året til en fødselsdagsgave.

> At du har valgt at trække det fra på selvangivelsen, synes jeg er helt
> iorden. Det er nok bare mig som er mærkelig. Jeg har også fravalgt min
> boligsikring.

Ok. Jeg bor i ejerlejlighed, og får et godt rentefradrag i stedet for
boligsikring. I øvrigt modtager jeg overførselsindkomst.

> Jeg har endnu ikke skrevet til barnet, da jeg ikke har så meget at
fortælle.
> Mit liv er jo ikke så interessant.

Det kunne da være interessant for familien at vide noget om livet i Danmark.

> De vestlige landes befolkninger vil have mere og
> mere rigdom og velstand, de glemmer bare, at de ikke kan tage det med sig,
> når de dør.

Af samme grund køber vi gerne varerne så billigt som muligt. Der kan ikke
være meget overskud til dyrkerne, når en pakke med fire kogeposer ris koster
4 kr.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 27-08-04 19:48

> om
>
> Jeg betaler ikke kun 120 kr. om året til en fødselsdagsgave.

Det har jeg nu heller aldrig påstået.

> Ok. Jeg bor i ejerlejlighed, og får et godt rentefradrag i stedet for
> boligsikring. I øvrigt modtager jeg overførselsindkomst.

Jeg er desværre røget på kontanthjælp, mens min sygedagpengeankesag kører.
Jeg er en taber, set med samfundets (og også lidt mine egne) øjne.

> fortælle.
>
> Det kunne da være interessant for familien at vide noget om livet i
Danmark.

Jeg har da også tænkt mig at skrive på et tidspunkt.

> Af samme grund køber vi gerne varerne så billigt som muligt. Der kan ikke
> være meget overskud til dyrkerne, når en pakke med fire kogeposer ris
koster
> 4 kr.

Ja, jeg er helt enig. Et eller andet er der galt med vores samfund.
Har du overvejet at gå ind i politik? Du lyder til at være en person med et
godt overblik, en person med et dejligt menneskesyn og en som kan sætte
tingene i de rette sammenhænge.
Vi har brug for dig.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 28-08-04 08:19

> Det har jeg nu heller aldrig påstået.

Nej, for der var bare et "ikke" for meget i sætningen.

> Jeg er desværre røget på kontanthjælp, mens min sygedagpengeankesag kører.
> Jeg er en taber, set med samfundets (og også lidt mine egne) øjne.

Ok. Jeg modtager heldigvis stadig sygedagpenge, og skal drøfte
førtidspension, når jeg har blevet undersøgt hos min læge.

Jeg ved ikke, hvordan jeg opfattes af samfundet, men jeg har en tendens til
at holde en passende distance fra mine medmennesker eller blive en
belastning for dem med min adfærd. Jeg opfatter nok også mig selv som en
taber. Det forbedrer ikke mulighederne hos det modsatte køn, at jeg flygter
fra de piger, jeg bliver forelsket i, uden jeg helt kender årsagen til det.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Johnny Andersen

Dato : 27-08-04 18:53

> [...]
> At du har valgt at trække det fra på selvangivelsen, synes jeg er helt
> iorden. Det er nok bare mig som er mærkelig. Jeg har også fravalgt min

Hos hvilken organisation kan man blive sponsor for et barn?

/Johnny

Fra : Alex Linaa

Dato : 27-08-04 07:43

"Feeling 102, acting 17" <@> skrev i en meddelelse

> Trangen til nærvær og kærlighed forsvinder også med tiden.
> Bare giv det tid.

Netop dette er noget af det der adskiller mennesket fra dyrene.
Hvis du har opnået dette, tror jeg der er basis for du kan få en lejlighed
på savannen i zoo

Fra : A G

Dato : 27-08-04 02:50

Den Thu, 26 Aug 2004 16:07:33 +0200. skrev Boerge Rahbech Jensen:

> Sex kan man få på mange måder.

Om det så betyder jeg aldrig får sex, så må det være sådan.
Jeg holder på kærligheden

Fra : preben nielsen

Dato : 26-08-04 16:41

"Feeling 102, acting 17" <@> skrev i en meddelelse

> Jeg lever et liv i cølibat. Det var kun dengang, da jeg var ung,
> [...]

Jep, og så er du død :-/

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : A G

Dato : 27-08-04 02:43

Den Thu, 26 Aug 2004 09:14:13 +0200. skrev Boerge Rahbech Jensen:

> Velkommen i klubben.
>
> Vi er nok mindst tre andre i dette forum med tilsvarende baggrund.

Tak. Hvor melder jeg mig ind

> [...]
> virkeligheden er drømme. På den anden side har jeg oplevet adskillige
> gange - på godt og ondt - at jeg eksisterer og aggerer i den virkelige

Jeg er ikke i tvivl om jeg ekesistere, Det gør jeg. Jeg er heller ikke i
tvivl om jeg er elsket. Det er jeg. Sådan er det oftest med familie.
Jeg er heller ikke i tvivl om jeg eksistere, Trods alt gør jeg mest ondt
på mig selv.

> [...]
> på flere mennesker med forskellige præferencer. En konklusion kan
> være, at den eneste måde at være sikker på ikke at sige noget

Din konklution kan være rigtigt. Jeg har selv tænkt på det som om jeg
er bange for at fornærme nogen jeg ikke rigtig kender (ved at sige de
forkerte ting)

Jeg kan holde en tale for 50+ mennesker frivilligt
og jeg kan stå på en scene og synge for 100+ mennesker. Også frivilligt.
Men jeg kan ikke snakke med 3 personer på samme tid!

Jeg var herefter på ungdoms skole.De 2 første måneder gik med at kede
mig. Pluselig skedte der noget. En pige spurte om jeg ville danse. Og
hvoffor ikke! Og vupti, Jeg var MIG! Der var ikke den pige jeg ikke havde
danset med. Der var ikke den pige jeg ikke havde flirtet med. Der var
tilgengæld den pige jeg ikke havde sex med. Pigen der transformerede mig
på en aften. Hun var simpelhend fantastisk. Jeg elskede den pige. Vi
vinkede altid til hinanden, eler ligenende. Hun var dog kun en ven for
mig, og jeg vil /ville ikke have det anderledes. Der levede jeg.

alt hvad dette

> Det påstår jeg også, er mit største ønske, men der er temmelig
> langt fra teori til praksis.

Efter jeg kom hjem fra ungdomsskole
Det startede godt, jeg og gutterne havede drukket en del, da vi kom til
festen. Vi kom ind gratis da vi kendte dørmænende. Siden er jer blevet
fortalt følgende. Jeg satte mig sammen med en pige, og vi snakkede lidt
sammen. Herefter kom der en eldre herre, Hvi snakkede sammen meget længe.
Vi endte med at side uden for på en bænk hvor alle kunde se os. Jeg sad
på låret som en 7 årige artig dreng. Flere gange kom mine kammerater
for at lokke mig væk, Men jeg blev hvor de var. De skal sku da ikke
bestemme over mig. Pluselig kom en af mine venners søster og rev mig væk
fra den eldre herre. Hun forgav at være min kæreste. Jeg fik derefter at
vide at han var bøsse og åbenbart efter mig,
Det var sidste gang jeg var i byen!

> Der er vel ikke meget andet at gøre end prøve at finde andre personer
> at elske. Det kan jeg vist roligt skrive, da jeg ikke er bedre selv.

Hvis jeg ikke selv opsøger nye legekammerater så er det vel svært at
finde nye legekammerater!

Generalt vrøvl

Fra : A G

Dato : 27-08-04 02:58

Den Fri, 27 Aug 2004 03:43:08 +0200. skrev A G:

> Hvis jeg ikke selv opsøger nye legekammerater så er det vel svært at
> finde nye legekammerater!

Ja ja. Hvad man ikke selv kan se før man selv siger det!

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 27-08-04 08:16

> Tak. Hvor melder jeg mig ind

Du meldte dig ind med dit tidligere indlæg. Udover mig består klubben af
Andropov og PerX, så vidt jeg ved.

> Jeg er ikke i tvivl om jeg ekesistere, Det gør jeg. Jeg er heller ikke i
> tvivl om jeg er elsket. Det er jeg. Sådan er det oftest med familie.

Selv har jeg kun meget lidt kontakt med familien, og er derfor i tvivl, om
jeg er elsket. Meget tyder på, at jeg er mest til besvær.

> Jeg kan holde en tale for 50+ mennesker frivilligt
> og jeg kan stå på en scene og synge for 100+ mennesker. Også frivilligt.
> Men jeg kan ikke snakke med 3 personer på samme tid!

Jeg har det på samme måde.

> Hvis jeg ikke selv opsøger nye legekammerater så er det vel svært at
> finde nye legekammerater!

Enig. Heldigvis er det nu muligt at tilmelde sig forskellige
fritidsaktiviteter, hvor man kan finde nye legekammerater.

Med venlig hilsen
Børge