Fiske køb
Fra : Michael Evert

Dato : 25-08-04 20:45

Hej

Kender i nogle anbefalelsesværdige dyrhandlere med fisk i Århus og omegn?
Da jeg ikke har gode erfaringer med PetWorld i Viby J...

På forhånd tak.

Mvh.
Michael

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 25-08-04 20:48

Michael Evert wrote:
> Hej
>
> Kender i nogle anbefalelsesværdige dyrhandlere med fisk i Århus og omegn?
> Da jeg ikke har gode erfaringer med PetWorld i Viby J...

Jeg må tilstå at jeg synes at det ser skidt ud generelt.
En lidt anerledes akvarieforretning er Aqua Livingroom også i Viby;
kender du den?

--
Steen Suder

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 26-08-04 20:11

Der er også en i Skanderborg.

Husker ikke lige navnet, men ligger i den sydlige ende af Adelgade, lidt
inde "bagved" tæt på Rema1000.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : usenet

Dato : 25-08-04 21:49

"Michael Evert" <m_evert@SLETDETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kender i nogle anbefalelsesværdige dyrhandlere med fisk i Århus og omegn?
> Da jeg ikke har gode erfaringer med PetWorld i Viby J...

I lystrup ligger der faktisk en tæskegod butik, med et stort udvalg af fisk
i deres kælder.
De bringer vist også ud.
Rabat på fisk om onsdagen og medlemsrabat a la FDB.
http://www.dyrecenter.dk/

Tidligere kunde der nu bor i nordjylland og det er lidt for langt at
køre

Dan

---

Fra : coryfreak

Dato : 28-08-04 07:13

"Michael Evert" skrev i en meddelelse > Hej

> Kender i nogle anbefalelsesværdige dyrhandlere med fisk i Århus og
omegn?
> Da jeg ikke har gode erfaringer med PetWorld i Viby J...

Nu er der jo godt 40 km til Randers men hvis du er malle-freak så er
Zoopermarked i Randers storcenter et besøg vær. De er godt nok lidt dyre
f.eks. Hyp. Zebra til 750 men de har altså en del fisk man sjælent ser i
butikkerne.

Fra : Alexia

Dato : 28-08-04 19:59

jeg ville foreslå maxizoo i Tilst.. de har en del mere styr på det, jeg har
osse dårlige erfaringer med petworld, desværre!