kamera klik lyd på Nokia 7610
Fra : Martin

Dato : 25-08-04 18:42

Jeg har søgt her inde på forummet men kan ikke finde svar :(

Jeg har en N7610 og er ret irriteret over at den giver en lille lyd
hver gang man tager et billede. Er det ikke muligt at fjerne denne
lyd? Jeg ved at det er muligt på fx samsung E700 ... Håber i kan
hjælpe

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-08-04 19:11

"Martin" <martin@saaby.de> wrote in message
> Jeg har søgt her inde på forummet men kan ikke finde svar :(

prøv tråden "Kamera-klik på en N7650."

Fra den 22 aug.

Fra : Hjorth

Dato : 25-08-04 21:25

Hvad med kamaralyden på en S-E k700 ??

Fra : Basil

Dato : 26-08-04 22:01

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse news:fD4Xc.1108$dh4.175@news.get2net.dk
> "Martin" <martin@saaby.de> wrote in message
>
> prøv tråden "Kamera-klik på en N7650."
>
> Fra den 22 aug.

> Du går vel ind under multimedie, og så kamera. og så er der vel et
> sted hvor der står kameralyde under instillinger? det gør der i min
> 5140

Tak, den har jeg fandme ledt længe efter.
Kai

Fra : Peter

Dato : 25-08-04 22:09

"Martin" <martin@saaby.de> skrev i en meddelelse
> [...]
> hver gang man tager et billede. Er det ikke muligt at fjerne denne
> lyd? Jeg ved at det er muligt på fx samsung E700 ... Håber i kan
Jeg har selv en 7610, og valgte profilen lydløs da jeg en dag skulle tage
nogle billeder uden lyd, men det er ikke en holdbar løsning. Jeg vil en dag
jeg har tid kigge efter om der er en fil, der giver lyder - så kan den
skiftes ud med en tom lydfil.

Peter