CBB minutpris!
Fra : Ukendt

Dato : 25-08-04 17:37

Hej.

Jeg vil bare lige gøre opmærksom på, at jeg:

Har flyttet mit nr for en md siden over til CBB. Og fandt så lige ud af i
dag, ved at se mit forbrug på deres side at jeg ikke ringe til 69 øre med 99
øre i minuttet.
Jeg vil bare lige gøre opmærksom på det, da det ikke lige er noget man sådan
lægger mærke til. Var faktisk kun fordi jeg den ene dag have talt i 2.00
minutter lige ud, og prisen var 2,23 kr. Så lige der var den meget åbenlys.
(25 øre i opkaldsafgift)

Så andre med CBB tjek lige at i ikke også ringe til 99 øre i minuttet, de
har åbentbart kuks i det.

Ringede til support, og han var meget sikker på at det ikke kunne ladesig
gøre, og at det nok var mig som regnede forkert osv. Men fik ham dog
overbevist over at alle samtaler blev ført til 99 øre i minuttet.
Så venter på en tekniker får set på sagen..

Mvh

Kim

Fra : Kenneth G

Dato : 25-08-04 18:23

Hej Kim

De kræver at man skal tanke op får minst 200,- for at få en minutpris på
0,69

Mvh Kenneth

---

Fra : BorreBoy

Dato : 25-08-04 18:28

"Kenneth G" <s044acec@gwia.haderslev.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Kim
>
> De kræver at man skal tanke op får minst 200,- for at få en minutpris på
> 0,69

Det var da vidst i gamle dage de gjorde det...

Fra : Hien

Dato : 25-08-04 22:58

"BorreBoy" <borreXXX@lucasfilm.dk> wrote in message
> Det var da vidst i gamle dage de gjorde det...

Nej, gør de stadigvæk for kunder som endnu ikke har tanket op for 199kr.
Min far som endnu ikke har gjort dette, eftersom han nærmest ikke bruger sin
mobil hos CBB skal stadigvæk betale 99øre/min grundet dette.

--
Hien

Fra : BorreBoy

Dato : 26-08-04 07:08

"Hien" <hien@FJERNhien.dk> skrev i en meddelelse
> "BorreBoy" <borreXXX@lucasfilm.dk> wrote in message
>
> Nej, gør de stadigvæk for kunder som endnu ikke har tanket op for 199kr.

Mener du, at man bare én gang skal tanke for mere end 199,- ?

Fra : Hien

Dato : 26-08-04 10:55

> Mener du, at man bare én gang skal tanke for mere end 199,- ?

Ikke nødvendigvis mere end 199,- - bare 199,-.
Denne information fremgår i øvrigt også på siden for optankning på CBB's
side.

Fra : BorreBoy

Dato : 26-08-04 12:12

> "BorreBoy" <borreXXX@lucasfilm.dk> wrote in message
>
> Ikke nødvendigvis mere end 199,- - bare 199,-.

Ja okay. Spørgsmålet gik også på om det var nok at tanke for 199,- eller
mere ÈN gang for alle.
Det er det ifølge CBBs kundeservice.

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-04 14:49

"Kenneth G" <s044acec@gwia.haderslev.dk> skrev i en meddelelse
> De kræver at man skal tanke op får minst 200,- for at få en minutpris på
> 0,69

Ved ikke om de kræver sådan noget. Stop i hvertfald ikke på det gavekort som
vi brugte os af, da vi bestilte abb. ved cbb.
Men logger jeg ind på deres min side, så kan jeg på stat siden se: Min
status : Minutpris 69 øre.. Men hvis jeg regner efter under forbrug, så er
det 99 øre.. Så er helt klart en fejl og ikke fordi jeg ikke har tanket for
et eller andet beløb.
Og alt jeg ville var også bare lige at informere om det. Kunne jo være andre
som mig, som ikke lige tænker på at finde en lommeregner frem og regne efter
hvad minut prisen er.

/Kim

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-08-04 18:38

"Kim Sørensen" <Kim_s_dkSNAbelAhotmail.com> wrote in message

> Så andre med CBB tjek lige at i ikke også ringe til 99 øre i minuttet, de
> har åbentbart kuks i det.

Det har jeg lige tjekket... På forbrugssiden er prisen 69 øre

Og har tastet alle beløb ind fra forbrugsoversigten til 90,4,- og der er
trukket 89,9,- fra kontoen. Så d´jo fint nok.. Så ingen problemer her.

Men det er sku lidt bøvlet at holde styr på det hos CBB

Jeg spurtge også IT og telestyrelsen som svarede at CBB ikke behøver at
stille sig til regnskab med log osv over forbruget da det er taletid.