unlock sony ericsson T230
Fra : news.tele.dk

Dato : 25-08-04 17:04

Jeg har unlock koden til min sony ericsson T230, men hvordan får jeg tastet
den ind , nogen der har en ide om dette ??

//Peter

Fra : BG

Dato : 25-08-04 17:12

On Wed, 25 Aug 2004 18:03:56 +0200, "news.tele.dk" <fake@fake.dk>
wrote:
>Jeg har unlock koden til min sony ericsson T230, men hvordan får jeg tastet
>den ind , nogen der har en ide om dette ??

Pröv med < * * <

hvor < er joystick til venstre

Börje, fra Sverige
--
====================================== phone pages
http://osbymikro.tk

Fra : news.tele.dk

Dato : 25-08-04 17:25

Takker :)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-08-04 17:27

news.tele.dk skrev:

>Jeg har unlock koden til min sony ericsson T230, men hvordan får jeg tastet
>den ind , nogen der har en ide om dette ?

Det kan de sikkert hjælpe med i
news:dk.teknik.telefoni.mobil.unlock, som er den rigtige gruppe
til dit spørgsmål.

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud

Fra : news.tele.dk

Dato : 25-08-04 17:33