T610 som Bluetooth-fjernbetjening til comp~
Fra : Morten S Hansen

Dato : 25-08-04 15:32

Jeg ved ikke om indlæget er fuldstændig fejlplaceret - i så fald undskyld!
_____

Jeg har hørt at man kan bruge sin Bluetooth telefon (T610) som
fjernbetjening til at styre bl.a. musikprogrammet på sin pc...!

Hvad kræver det af hardware og software, og kan det benyttes til alle
programmer på computeren?? Skal telefonen også have anden software?

mvh Morten, Roskilde

Fra : N. Christensen

Dato : 25-08-04 15:45

http://www.jeyo.com/products/JeyoRemote.asp

--

Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte mig.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 25-08-04 18:31

N. Christensen skrev :

> http://www.jeyo.com/products/JeyoRemote.asp

Nogen der har erfaringer med det ?

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : N. Christensen

Dato : 26-08-04 14:01

> Nogen der har erfaringer med det ?

Nej, desværre ikke. Fandt det blot ved at Google lidt. Men der skulle vist
også findes et freeware-program. Mener jeg læste om det herinde faktisk.

--

Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte mig.

Fra : Jacob Hansen

Dato : 26-08-04 15:11

http://fma.sourceforge.net/ - freeware

/Jacob

Fra : Zulu

Dato : 26-08-04 20:47

Morten S Hansen wrote:
> [...]
>
> Hvad kræver det af hardware og software, og kan det benyttes til alle
> programmer på computeren?? Skal telefonen også have anden software?

En USB bluetooth dongle + PC Control fra www.christersson.org

Har selv brugt programmet sammen med min gamle T68.

Zulu