Adfærdskonsulent
Fra : Mus

Dato : 25-08-04 12:43

er der nogen der kender en dygtig adfærdskonsulent, der har forstand på
rotweilere? Det skal være i Jylland helst Midtjylland.

LN

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-08-04 13:14

"Mus" <Bastian@sol.dk> wrote in message
> er der nogen der kender en dygtig adfærdskonsulent, der har forstand på
> rotweilere? Det skal være i Jylland helst Midtjylland.

Jeg har hørt godt om http://www.hundepsykologen.dk/ Lone Greva

og været til et god foredrag med:

Alpha Hundeadfærdscenter
Bratbjerg 93, Bratbjerg
9460 Brovst
Tlf.:96 44 40 22

--
mvh/rg. Christian
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop

Fra : Claus

Dato : 25-08-04 15:08

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen der kender en dygtig adfærdskonsulent, der har forstand

> rotweilere? Det skal være i Jylland helst Midtjylland.

Kan alle vi nysgerrige få at vide hvad du skal bruge en adfærskonsulent.
?
Jeg er mest nysgerrig fordi det er til en rotte.

Claus

Fra : Mus

Dato : 25-08-04 18:38

Claus <Mito.nospam@adslhome.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:412ca03f$0$290$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> ?
> Jeg er mest nysgerrig fordi det er til en rotte.

Ja. Til foredrag. Vi vil gerne vide mere om hundeadfærd, ikke kun for
Rotweilere, men også for Rotweilere.

LN

Fra : Claus

Dato : 26-08-04 07:43

> Ja. Til foredrag. Vi vil gerne vide mere om hundeadfærd, ikke kun for
> Rotweilere, men også for Rotweilere.

jeg bliver ved.

Er det en klub??

Claus

Fra : Mus

Dato : 26-08-04 08:58

Claus <Mito.nospam@adslhome.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:412d894f$0$298$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> "Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse

> jeg bliver ved.
>
> Er det en klub??
>
> Claus

Yep

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 26-08-04 08:43

> [...]
> nyhedsmeddelelse:412ca03f$0$290$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Ja. Til foredrag. Vi vil gerne vide mere om hundeadfærd, ikke kun for

holder foredrag.

Fra : Preben Madsen

Dato : 26-08-04 09:04

Mus <Bastian@sol.dk> skrev: