sure tæer
Fra : MGA

Dato : 24-08-04 21:18

Vores Yorkshire slikker sure tæer. Det lyder måske charmerende, men det er
det ikke. Hun slikker vores tæer, men helst hvis de er rigtig godt og
grundigt sure. Længe.
Hun slikker nede i vores sko og grundigt - forleden troede jeg hun havde
tisset i skoen mens jeg var på arbejde, den var sjaskvåd nede i. I dag greb
jeg hende i at slikke i min sutsko og nu har jeg fået nok.
Hvorfor gør hun det - mangler hun noget i maden?
Og er det ok, at få hende til at holde op eller er det noget hun har brug
for at gøre?

Mette - og Kali

Fra : The Mann

Dato : 24-08-04 22:08

"MGA" <mga_ssinjin@yahoo.dk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvorfor gør hun det - mangler hun noget i maden?
> Og er det ok, at få hende til at holde op eller er det noget hun har brug

Hejsa i stuen.

Det er ren underkastelse , at gøre sin leder ren !!!
Men om den tager skade ved at forbyde det ,tro jeg ikke ,bare det ikke er
for voldsomt.
Måske mangler hun lidt kontakt:

The MANN

Fra : MGA

Dato : 25-08-04 06:35

> Måske mangler hun lidt kontakt:
>
> The MANN

Ah ja, selvfølgelig - jeg er startet på fuldtid for 2 uger siden efter at
have gået hjemme med hende. Så hun skal have noget kærlighed - så holder hun
garanteret op med at slikke. Så meget i hvert fald.

Tak

Mette

Fra : Leyna

Dato : 25-08-04 08:59

On Tue, 24 Aug 2004 22:18:23 +0200, "MGA" <mga_ssinjin@yahoo.dk.dk>
wrote:

>Vores Yorkshire slikker sure tæer.

Min lab-x slikker også vores tæer, mest mine, men min mand kan da også
godt få en omgang fra tid til anden. Vaks er totalt ligeglad om det er
sure tæer, eller direkte fra badet, men slikket, det bliver de.

Og problemet med at slikke skoene kender jeg også. Det er virkelig
ækelt at stikke fødderne i sådan nogle godt genmmesavlede sko. *G*

Desværre ved jeg ikke hvad man gør ved det, og Vaks har altid gjort
det. Som hvalp åd han dog den sko han nu havde fat i. Det er han da
heldigvis holdt op med, men våd bliver den godt nok.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Mor Karen

Dato : 28-08-04 14:21

Hej
Vores lab kan heller ikke lade mine tæer i fred, lige nu har jeg store
vabler på hælene og de skal altså slikkes, uha hvor det svier til tider.

Sko, ja de må bare sættes væk så hunden ikke får fat i dem, hverken til at
savle i, eller bide i, det er en dyrekøbt erfaring, tænk på nu kommer tiden
med støvler, og så komme hjem til en gennem gnasket dyr støvle, nej vel!!

Giv den nogle af dine gamle strømper, gerne hvor der er slået knude på, så
har den dem at hygge sig med, de lugter jo af mor når hun nu ikke er der.