NFSU LAN Server
Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 24-08-04 20:54

Hej NG

Håber der er nogen der kan svare på det her

Jeg har en linuxbox hvor jeg har fået en server til at køre på, og har åbnet
portene

10800 og 10900 og 10901 og 10980

Min kammerat som connecter over nettet kommer fint på, og vi kan starte et
spil, men ligeså snart vi skal launche spillet, så kommer den med en fejl om
at der er en firewall imellem os... Nogen der har haft samme fejl, og måske
har en løsning ?

Mvh Jacob

Fra : FedeDorit

Dato : 25-08-04 14:31

"Jacob d'Andrade" <jacob@REMOVEthezub.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
om
> at der er en firewall imellem os... Nogen der har haft samme fejl, og

Er det ikke kun til LAN spil??? LAN = Local Area Network...det funker fint i
LAN...dvs lokalt netværk...men ved ikke om I kan bruge det via Nettet....
Har I evt. slået software firewall fra i XP (hvis i kører det)??

Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 26-08-04 08:45

"FedeDorit" <123@123.dk> wrote in message

> [...]
> LAN...dvs lokalt netværk...men ved ikke om I kan bruge det via Nettet....
> Har I evt. slået software firewall fra i XP (hvis i kører det)??

Ved godt hvad LAN er, men derfor kunne der jo godt være en chance for at det
virkede over WAN'en... Ja, vi bruger ikke den firewall.... Men vi har
opgivet at få det til at virke over WAN'en...

Jacob