Hvad vil hun...???
Fra : Preben

Dato : 24-08-04 19:32

Kære brevkasse,

Min kæreste (hun, 46 år) og jeg (han, 43 år) forlod hinanden for 3 uger
siden. Dette skete, fordi jeg gentagne gange igennem de 8 måneder, vi har
kendt hinanden, har været halv-sur, ked af, træt af, at hun ikke har ofret
mig opmærksomhed og nærvær, når vi har været sammen med andre mennesker. Og
det har så skabt krise flere gange.

Jeg er typen, som gerne vil have meget kærlighed, opmærksomhed og
bekræftelse - og det har jeg kun fået, når vi har været alene.

Hun er ikke en offentlig person, som hun udtrykker det - men jeg har aldrig
forstået, hvorfor hun ikke kunne vise sin kæreste opmærksomhed og
samhørighed i selskab med andre.

Det skal nævnes, at da jeg oprindeligt mødte hende, da var hun 4 måneder før
blevet forladt af sin mand, som havde mødt en 20 år yngre kvinde. Før dette
skete, havde hun været sammen med hendes mand i måske 27 år og fået 2 børn,
som nu er 20 og 17 år.

En uge efter, at vi har forladt hinanden mødes vi for at snakke - hun siger,
at hun følte det som en befrielse, at hun ikke har savnet mig i den forløbne
uge og at hun ikke elsker mig mere. Altså er forholdet slut. Hun ved godt,
at jeg stadig elsker hende højt - og ville prøve at gøre en indsats for at
ændre mig i retning af ikke at kræve hende så meget. Siger, at jeg vil
opsøge en psykolog eller anden hjælp, hvis det kan ændre på hendes
beslutning.

Hun spørger, om vi kan være venner - men det mener jeg bliver svært, fordi
jeg stadig elsker hende - og hun ikke elsker mig.

Der er ikke noget at gøre, vi skilles - et løst kram - hun går uden at kigge
tilbage.

Dagen efter skriver jeg alligevel et mail til hende: "jeg vil gerne være
venner med dig". Det gør jeg fordi, jeg ikke kan se nogen grund til at være
uvenner - og fordi vi arbejder i samme virksomhed.

Hun skriver tilbage: "Det er jeg så glad for"

Der går en uge, så SMS'er hun, at hun kan mærke, hvor meget jeg har fyldt i
hendes liv, at jeg efterlader et tomrum, en anden SMS, at hun har kigget
efter mig til en koncert, men ikke set mig, spørger i en tredie SMS, om jeg
vil komme og drikke en kop kaffe.

Vi aftaler at mødes igen - det gør vi så 11 dage efter hun har droppet mig.

Ved dette møde, som varer en hel dag, sker der nedenstående ting:

Hun lægger op til, at kysse mig på munden én gang, da jeg ankommer - først
har jeg selv kun givet hende et kram

Vi spiser morgenmad, og aftaler at køre en tur ud til en seværdighed

Hun tager mig pludselig under armen ved denne seværdighed

Vi holder derefter hinanden i hånden meget af tiden

Jeg siger, at jeg har savnet hende - hun siger det samme

Hun tager mig under armen ved besøg på et museum - mere end én gang - og
står tæt på mig

Vi holder hånd på bordet på en cafe, vi er inde på

Vi fletter hænder, da vi går tilbage til bilen

Vi holder hånd og ager hinandens hænder, mens vi kører bil

Hun inviterer mig ind på en kop te og lidt aftensmad

Hun bukker sig kærligt ned over mig bagfra, da jeg sidder i sofa'en - og
siger, at der er noget hun hellere vil end drikke te

Hun låser ind til soveværelset - og siger, at det er et vink med en
vognstang til sønnen, hvis han kommer hjem

Vi elsker intenst - hun har håbet, siger hun, at børnene ikke var hjemme

Vi kigger hinanden i øjnene mens vi elsker og bagefter, da vi slapper af

Hun siger, at hun er vild med mig, mens vi ligger i sengen

Hun sidder for enden af sengen bagefter og masserer mine tæer - og vi kysser
igen intenst

Vi sidder tæt i sofaen og kigger TV - holder hånd og rører hinanden

Hun spørger, om jeg vil lave aftensmad, mens hun henter sin datter hos en
veninde

Hun kører i min bil ned efter datteren

Jeg hjælper sønnen med noget skole-arbejde - hun siger, det er godt, at jeg
kan hjælpe sønnen

Hun tager imod mit tilbud om, at jeg gerne vil lave noget arbejde i hendes
hjem, som jeg ikke nåede at gøre færdig, mens vi kom sammen

Vi kysser inderligt, da jeg skal hjem

Vi rører ikke hinanden, mens børnene er tilstede

Jeg har efterfølgende sendt hende et par mail om, at hun har gjort mig
meget, meget glad - at jeg er totalt forelsket i hende og jeg kan mærke, at
hun er glad for mig, og derfor har lukket min Dating konto

Hun skriver ikke specielt søde mail til mig - mest noget med "tak for en god
dag igår.... Knus" eller andre nøgterne ting.

Mit problem er, at jeg ikke kan regne ud, hvad hun vil med mig. Hun siger
ikke noget om, at hun har fortrudt, at vi skal genoptage forholdet, at vi
skal være kærester igen. Hun har heller ikke travlt med, at vi skal ses
igen. Næste gang er på lørdag, og det er kun om eftermiddagen, fordi hun
skal til fødselsdag om aftenen.

ER OVENSTÅENDE ET TEGN PÅ, AT HUN ELSKER MIG OG GERNE VIL MIG.....?????

ER JEG BARE EN BOLLEVEN....????

ER HUN BARE VED AT FINDE SIG SELV....???

ER HUN MÅSKE I TVIVL OM, HVAD HUN VIL MED MIG....?

SKAL JEG SPØRGE HENDE LIGEUD, HVAD HUN VIL....?

ER DET IKKE MÆRKELIGT, AT HUN FØRST SIGER, HUN IKKE ELSKER MIG - OG SÅ
ALLIGEVEL MØDES MED MIG, KÆRTEGNER OG GÅR I SENG MED MIG....?

Mange hilsner

"Den forvirrede"

Fra : Anita

Dato : 24-08-04 19:51

Preben skrev:

> SKAL JEG SPØRGE HENDE LIGEUD, HVAD HUN VIL....?

Jeps. Det ville jeg helt klart gøre. men også være parat til at hun måske
ikke kan svare helt klart endnu. Giv hende plads til at finde ud af om hun
vil "dig".

> ER DET IKKE MÆRKELIGT, AT HUN FØRST SIGER, HUN IKKE ELSKER MIG - OG SÅ
> ALLIGEVEL MØDES MED MIG, KÆRTEGNER OG GÅR I SENG MED MIG....?

Tjo, men følelser er nu engang en forunderlig størrelse. Måske troede hun at
det var ovre, men måske er det alligevel ikke.

Men du skal nok gøre op med dig selv, om du kan leve med hendes måde at
fungere på. Altså uden disse offentlige kærtegn. Jeg forstår dog godt at du
ikke ønsker at være en "hemmelighed".

Venligst Anita

Fra : Preben

Dato : 24-08-04 19:56

Hej anita,

Tak for dit svar.... jeg sætter stor pris på hjælp, fordi situationen giver
mig knuder i maven...

Det du skriver er også min egen holdning - men måske skal jeg lige se tiden
an. Det er trods alt kun anden gang, vi skal mødes nu på lørdag - måske skal
jeg lige prøve at læse hendes reaktion, om den er stabil.

Hilsen Preben

Fra : Nette

Dato : 24-08-04 23:23

"Preben" skrev

> ER OVENSTÅENDE ET TEGN PÅ, AT HUN ELSKER MIG OG GERNE VIL MIG.....?????

Aner det ikke. Men hvis det er tilfældet, så må hun jo melde klart ud. Man
kan ikke lege med andres følelser. Og hun ved jo, hvad du føler....

> ER JEG BARE EN BOLLEVEN....????

Igen, det håber jeg da virkelig ikke, for i så fald leger hun alt for meget
med dine følelser.

> ER HUN BARE VED AT FINDE SIG SELV....???

Det burde hun kunne uden at det skal gå ud over eller forvirre dig.

> ER HUN MÅSKE I TVIVL OM, HVAD HUN VIL MED MIG....?

Måske.....men som jeg ser på det, så burde hun finde ud af det i en fart. Du
kan ikek være tjent med andet.

> SKAL JEG SPØRGE HENDE LIGEUD, HVAD HUN VIL....?

Ja, fortæl hende, du er i tvivl. Hun siger een ting, men gør en anden, og
eftersom hun kender dine følelser, må hun også tænke lidt på dem.

> ER DET IKKE MÆRKELIGT, AT HUN FØRST SIGER, HUN IKKE ELSKER MIG - OG SÅ
> ALLIGEVEL MØDES MED MIG, KÆRTEGNER OG GÅR I SENG MED MIG....?

- Og lader sine børn deltage i jeres møder..JO!
Det synes jeg er mærkeligt og ikke særlig pænt gjort af hende, hvis hun ikke
mener noget med det. Hun burde have meldt klart ud.

Så gå til hende med det. Hendes ord og handlinger er meget modstridende, og
du ved ikke, hvad for et ben, du skal stå på. Siger hun, at hun ikke kan
bestemme sig, så hold lidt afstand fra alt for meget intimt indtil hun har
taget en beslutning. Vil du dig oprigtigt, så kan hun også godt vente.

Held og lykke med det.

Nette

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 24-08-04 23:27

Preben wrote:
> Kære brevkasse,

hej Preben ;)

> [...]
>
> Hun er ikke en offentlig person, som hun udtrykker det - men jeg har
> aldrig forstået, hvorfor hun ikke kunne vise sin kæreste opmærksomhed

vi er alle forskellige... nogle mennesker er jo bare opdraget med at
følelser dem viser man ikke offentligt.... og på mig lyder det til at din
kæreste er af den type..... det kan være enomrt svært at leve med når man
selv er hamrende ligeglad med hvad andre tænker, bare man selv føler sig
glad og godt tilpas ved situationen.....

> [...]
> kvinde. Før dette skete, havde hun været sammen med hendes mand i
> måske 27 år og fået 2 børn, som nu er 20 og 17 år.

i samme øjeblik jeg læste det her slog det mig ret hårdt.. har hun
overhovedet fået tid til at sørge over sit forliste ægteskab??
4 måneder er MEGET kort tid til at bearbejde 27 års forhold og følelser....
jeg siger ike at det ikke kan ske, men for mig virker det usansyneligt at en
person kan komme igennem den slags på så kort tid..... normalt siger man at
"sorgprocessen" tager ca et par år, og efter hvad jeg kan regne mig frem til
er der nu så gået ca 1 år fra hun blev forladt......

> [...]
> så meget. Siger, at jeg vil opsøge en psykolog eller anden hjælp,
> hvis det kan ændre på hendes beslutning.

problemet er jo bare at det nok reelt ikke har en fløjtende fis med dig at
gøre.... det er SJÆLDENT løsningen at lave om på sig selv for at behage en
partner (medmindre vi er ude i et regulært voldeligt/alkoholisk eller anden
form for misbrugsforhold)......

> Hun spørger, om vi kan være venner - men det mener jeg bliver svært,
> fordi jeg stadig elsker hende - og hun ikke elsker mig.
[snip]
> [...]
>
> Hun skriver ikke specielt søde mail til mig - mest noget med "tak for
> en god dag igår.... Knus" eller andre nøgterne ting.

har hun altid været sådan? altså halvnøgtern og ikek vild og voldsom kærlig
via mail og SMS?

> [...]
> med, at vi skal ses igen. Næste gang er på lørdag, og det er kun om
> eftermiddagen, fordi hun skal til fødselsdag om aftenen.

jamen hvad vil DU??
du kan ike gøre hverken fra eler til i hendes univers, det er udelukkende
hende der bestemmer... men du bestemmer hvor meget du vil gå med til.....
hvor meget du vil finde dig i... og hvor længe du er villig til at vente
eller kæmpe for hende......

> ER OVENSTÅENDE ET TEGN PÅ, AT HUN ELSKER MIG OG GERNE VIL
> MIG.....?????

argh*G* ingen grund til at råbe ;)
om det er et tegn på at hun elsker dig, ved kun hun.... vi andre kan kun
gætte, og det vil ikke hjælpe dig stort alligevel......

> ER JEG BARE EN BOLLEVEN....????

umiddelbart som jeg læser det, ja, ihvertfald lige nu ;) måske en bolleven
med potientale?

> ER HUN BARE VED AT FINDE SIG SELV....???

det er jeg RET sikker på at hun er..... som jeg allerede har sagt har hun i
mine øjne sikkkert ikke haft tid tila t bearbejde alle følelserne
indvolveret med bruddet med exmanden, så er det klart at hun rammer et punkt
hvor hun er NØDT til at bruge tiden på sig selv og på at finde ud af hvad
HUN har brug for.....

> ER HUN MÅSKE I TVIVL OM, HVAD HUN VIL MED MIG....?

måske, måske ikke......

> SKAL JEG SPØRGE HENDE LIGEUD, HVAD HUN VIL....?

det ville nok være en ide, men forvent under ingen omstændigheder at hun kan
svare dig lige nu... for med de modsatrettede signaler hun sender dig vil du
bade blive endnu mere snotforvirret ;)

> ER DET IKKE MÆRKELIGT, AT HUN FØRST SIGER, HUN IKKE ELSKER MIG - OG SÅ
> ALLIGEVEL MØDES MED MIG, KÆRTEGNER OG GÅR I SENG MED MIG....?

nej det er da ikke... hvis hun er på et sårbart sted i sit liv, har hun med
garanti også brug for den bekræftelse du også selv søger, men det er ikke
sikkert hun formår at formidle den til andre selv...... men det at hun VED
at du elsker hende og sikkert er nem at forføre, og dermed en sikker kilde
til bekræftelse, så er det da bestemt ikke underligt at hun opsøger dig for
at få det du kan tilbyde hende ;)

mit umiddelbare råd til dig må være at du bør sætte dig lidt i
venteposition.....
giv hende lidt bekræftelse nu og da, nok til at hun ved du stadig er
interesseret, og lad være med at være for desperart ;)
bare vent og se hvad der sker....

hele situationen minder meget om den situation min mor var i for nogle år
tilbage.... hun fandt sig så en anden en periode, mens hendes ex bare holdt
sig i venteposition og som ven forblev i hendes liv..... da den nye kæreste
blev langet til siden, fik han igen muligheden for at snige sig ind i min
mors liv, og langsomt men sikkert er de igen blevet et par ;)
de har kendt hinanden romantisk i nu 14 år.... og har været fra hinanden i 2
år i den periode..... det skal nok siges at de aldrig har boet sammen ;)

--
Knus, Sabina
Jeg har en skøn somalihunkat der savner et nyt hjem.... send mig en

Fra : Oleander

Dato : 25-08-04 01:32

Den 24 Aug 2004, skrev "Preben":

Hej Preben

>Jeg er typen, som gerne vil have meget kærlighed, opmærksomhed og
>bekræftelse <snip>

Ja, det tror jeg! :)
Det virker ihvertilfælde således på det du skriver.

>Hun er ikke en offentlig person, som hun udtrykker det - men jeg har aldrig
>forstået, hvorfor hun ikke kunne vise sin kæreste opmærksomhed og
>samhørighed i selskab med andre.

Man behøver altså ikke være romantiker (den rigtige type, du ved, dybe
kløfter, uopnåelig kærlighed, vilde dramaer) for at holde af et andet
menneske.

Jeg tror mest af alt at hun er blevet en smule intimideret af din
"vedholdende" fremgangsmåde.

Jeg er ret enig i hvad Sabrina skriver, og tror bestemt at hun er
interesseret i dig. Du blev sikkert bare for meget! ;)

Som nævnt, hun er _lige_ kommet ud af et laaangt forhold og skal lige
finde ben at stå på, og så er det måske lidt svært når man bliver
overmandet. Jeg tror simpelthen at hun var/er bange for at du var 100%
hormoner og 0% "commitment", og som sådan måske ville brænde hende af
efter kort tid. Det blev vel lidt for meget af det gode.

Hun siger så fra, og efter et stykke tid uden dig, ser hun at du måske
ikke er så tosset endda.

>ER OVENSTÅENDE ET TEGN PÅ, AT HUN ELSKER MIG OG GERNE VIL MIG.....?????

Tror du selv du finder ud af det ved at punke hende hele tiden?
Jeg tror godt jeg kan spå om hvad du opnår med den fremgangsmåde.

>ER JEG BARE EN BOLLEVEN....????

Hvem ved?

>ER HUN BARE VED AT FINDE SIG SELV....???

Temmligt sikkert!

>ER HUN MÅSKE I TVIVL OM, HVAD HUN VIL MED MIG....?

Måske... Tror du det at presse hende hjælper? ;-b

>SKAL JEG SPØRGE HENDE LIGEUD, HVAD HUN VIL....?

Det er jeg ret sikker på, at hun nok skal fortælle når hun er parat.

>ER DET IKKE MÆRKELIGT, AT HUN FØRST SIGER, HUN IKKE ELSKER MIG - OG SÅ
>ALLIGEVEL MØDES MED MIG, KÆRTEGNER OG GÅR I SENG MED MIG....?

Er det ikke mærkeligt at du bliver ved med at ville presse kærlighed
ud af en der sandsynligvis mere har brug en _stille_ og solid
bekræftelse af at hun er ok? Mens du er igang, tror du ikke lige du
kunne vride armen om på hende og spørge om ikke lige du kan få hende
til at sige hun elsker dig?

Spis nu lige Kohberg til ikk'? :)

Gear lige ned og vær der for hende. Hvem ved måske udvikler det sig
til noget fantastisk. Det er min klare overbevisning (med forkromet
overblik her fra stolen hvor jeg sidder (TM)) at du vil miste mere ved
at prøve at forcere forholdet. For nu at blive i blive i det med gear,
så skal du ikke lige indlede en spurt, men er på vej op ad en laaaang
bakke, så gear ned og vær parat til en laaaangt sejt træk, og med lidt
held så når du toppen og ned ad bakke på den anden side. :)

Sig mig egentlig, er du usikker på dig selv og føler du dig
utilstrækkelig? - Ja, jeg ved godt det lyder temmligt strengt, meen
jeg synes altså du overgør det der med at skulle bekræftes temmeligt
meget. Det er jo heller ikke særligt sjovt at være stormende forelsket
i en og så det ikke bliver gengældt, men alligevel:

Prøv at være noget mere cool og tænk: Jeg er bare det bedste siden den
dybe tallerken og det finder hun sgu nok ud af før eller siden! :)
....ja, ja, uden at overgøre det selvfølgelig..

Ihvertilfælde. Pøj, pøj herfra! :)

--
Oleander
Denne verden har for mange bomulds-fetishister!

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 25-08-04 09:28

"Preben" <ppdk6623@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er typen, som gerne vil have meget kærlighed, opmærksomhed og
> bekræftelse - og det har jeg kun fået, når vi har været alene.

Har du så fået opmærksomhed og bekræftelse af de andre mennesker, I har
været sammen med? Det kunne være en løsning.

> Hun er ikke en offentlig person, som hun udtrykker det - men jeg har
aldrig
> forstået, hvorfor hun ikke kunne vise sin kæreste opmærksomhed og
> samhørighed i selskab med andre.

En sandsynlig årsag til hendes adfærd er, at hun har brug for meget
selvkontrol for at opretholde en facade, når hun er sammen med andre
mennesker. Når hun giver dig kærlighed og opmærksomhed, må hun give afkald
på sin selvkontrol, da hun nok ikke har mentalt overskud til begge dele.

Yderligere kan hun måske ikke helt finde ud af, hvor meget opmærksomhed, hun
kan tillade sig at give dig, når I er sammen med andre mennesker. Derfor kan
hun ønske at vente med at give dig kærlighed og opmærksomhed, til hun ikke
skal tage hensyn til andre menneskers følelser. I den forbindelse vil jeg
tillade mig at henvise til en tidligere debat i dette forum om kys i det
offentlige rum.

> [...]
forløbne
> uge og at hun ikke elsker mig mere. Altså er forholdet slut.

Spørgsmålet er, om det mest er dig eller hende selv, hun prøver at
overbevise om, at hun ikke elsker dig. Jeg tror mest på, at det er hende
selv.

> Hun skriver ikke specielt søde mail til mig - mest noget med "tak for en
god
> dag igår.... Knus" eller andre nøgterne ting.

Det kan skyldes, at hun ikke giver et forhold med dig mange chancer for
succes. Samtidig har hun nok svært ved at fortrænge sine følelser for dig.

Du antydede, at der ikke var problemer, når I var alene. Dermed ændrede det
omtalte samvær intet.

> Mit problem er, at jeg ikke kan regne ud, hvad hun vil med mig.

Hun kan nok hverken regne ud, hvad hun vil med dig, eller hvad du vil med
hende.

> Hun siger
> ikke noget om, at hun har fortrudt, at vi skal genoptage forholdet, at vi
> skal være kærester igen.

Det kan skyldes et ambivant forhold til et muligt forhold til dig. På den
ene side elsker hun dig, men på den anden side kan hun ikke leve op til dit
behov for kærlighed, opmærksomhed og bekræftelse, når I er sammen med andre
mennesker. Med andre ord: Hun elsker dig nok til at overlade dig til en
pige, som bedre kan opfylde dine behov.

> Hun har heller ikke travlt med, at vi skal ses igen.

Det forstår jeg godt, idet det kan gøre ondt at tage afsked med sin store
kærlighed, hvis behov man aldrig kan opfylde.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-08-04 12:08

"Preben" <ppdk6623@yahoo.dk> wrote in message

> ER OVENSTÅENDE ET TEGN PÅ, AT HUN ELSKER MIG OG GERNE VIL MIG.....?????

Nej.

> ER JEG BARE EN BOLLEVEN....????

Nej.

> ER HUN BARE VED AT FINDE SIG SELV....???

Nej.

> ER HUN MÅSKE I TVIVL OM, HVAD HUN VIL MED MIG....?

Nej. Hun er ikke i tvivl om noget som helst der involverer dig.

> SKAL JEG SPØRGE HENDE LIGEUD, HVAD HUN VIL....?

Hvorfor? Du kan ikke bruge hendes svar til noget alligevel.

> ER DET IKKE MÆRKELIGT, AT HUN FØRST SIGER, HUN IKKE ELSKER MIG - OG SÅ
> ALLIGEVEL MØDES MED MIG, KÆRTEGNER OG GÅR I SENG MED MIG....?

Nej, det er typisk kvindelig adfærd.

Er du den selvpinende klynketype, klæber du dig bare til hende. Hun skal nok
dumpe dig igen og igen, lige indtil noget mere spændende dukker op, hvor du
bliver dumpet "for good". Er du et mandfolk, dumper du hende nu uden nogen
form for dramatik, og modstår hendes ihærdige forsøg på at indfange dig. Det
vil tage et par uger, hvor hun vil benytte alle kendte tricks (hvoraf en del
vil være beskidte), hvorefter hun vil opgive. Pointen er, at hendes
"interesse" for dig alene handler om hendes eget selvværd, og du er blot et
totalt ligegyldigt redskab, hun bruger til at stive sig selv af med. Du
betyder nada for hende, og hun er allerede i fuld gang med at finde noget
langt bedre.

--
-Jens B.

Fra : Ulvir

Dato : 25-08-04 13:40

Preben wrote:

> Hun skriver ikke specielt søde mail til mig - mest noget med "tak for
> en god dag igår.... Knus" eller andre nøgterne ting.

Min kæreste og jeg er adskilt for en periode, men ses en gang i ugen. Efter
vi har været sammen, skriver hun tit en SMS til mig, "Tak for en dejlig dag
igår, knus- ¤¤¤.." eller noget i den stil.
Jeg ville være et skarn, hvis jeg derefter jammrede mig i en gruppe, med
påstanden at "hun skriver ikke specielt søde mail til mig"..
Istedenfor at ynke dig selv, synes jeg at du skulle finde ud af hvad du vil
finde dig i, og handle derefter.
En ting er helt sikkert. Hvis et forhold duer ikke- så væk men det. Livet
er for kort til at spille ens tid på noget man ikke rigtig kan finde ud af.

Venligst- Ulvir.

Fra : ThomasB

Dato : 25-08-04 15:20

> [...]
> mig opmærksomhed og nærvær, når vi har været sammen med andre mennesker.

Du har altså hele vejen igennem mærket, at hun måske ikke var vildt
interesseret i dig?

> Jeg er typen, som gerne vil have meget kærlighed, opmærksomhed og
> bekræftelse - og det har jeg kun fået, når vi har været alene.

Lyder som om, du skal stives lidt af - mere selvtillid, selvværd.

> Hun er ikke en offentlig person, som hun udtrykker det - men jeg har
aldrig
> forstået, hvorfor hun ikke kunne vise sin kæreste opmærksomhed og
> samhørighed i selskab med andre.

Hvordan skulle hun vise det?

> [...]
dette
> skete, havde hun været sammen med hendes mand i måske 27 år og fået 2

Måske har hun brugt dig, som jalousi-redskab, overfor hendes eksmand?

> [...]
siger,
> at hun følte det som en befrielse, at hun ikke har savnet mig i den

Det er da ren besked.

> Altså er forholdet slut.

Ja, det er.

> [...]
> ændre mig i retning af ikke at kræve hende så meget. Siger, at jeg vil
> opsøge en psykolog eller anden hjælp, hvis det kan ændre på hendes

Du har bekræftet hende i, at hendes beslutning var rigtig, du "indrømmer" at
det er dig der er noget galt med.

> Hun spørger, om vi kan være venner - men det mener jeg bliver svært, fordi
> jeg stadig elsker hende - og hun ikke elsker mig.

Glem det med venner, det er kun noget man siger, for at såre den anden
mindre.

> [...]
være
> uvenner - og fordi vi arbejder i samme virksomhed.
>
> Hun skriver tilbage: "Det er jeg så glad for"

Hun er glad for at hun kan være din ven, så du bliver mindre såret.
Det er nemmere for hende på den måde.

> [...]
> hendes liv, at jeg efterlader et tomrum, en anden SMS, at hun har kigget
> efter mig til en koncert, men ikke set mig, spørger i en tredie SMS, om

Hun savner bekræftelse..

> Vi aftaler at mødes igen - det gør vi så 11 dage efter hun har droppet
mig.

> Ved dette møde, som varer en hel dag, sker der nedenstående ting:

[snip en masse romantik]

> [...]
> skal til fødselsdag om aftenen.

> ER OVENSTÅENDE ET TEGN PÅ, AT HUN ELSKER MIG OG GERNE VIL MIG.....?????

Nææ..

> ER JEG BARE EN BOLLEVEN....????

Tjaa..

> ER HUN BARE VED AT FINDE SIG SELV....???

Nææ..

> ER HUN MÅSKE I TVIVL OM, HVAD HUN VIL MED MIG....?

Hmm..

> SKAL JEG SPØRGE HENDE LIGEUD, HVAD HUN VIL....?

Nej, ikke ydmyge dig selv mere nu.

> ER DET IKKE MÆRKELIGT, AT HUN FØRST SIGER, HUN IKKE ELSKER MIG - OG SÅ
> ALLIGEVEL MØDES MED MIG, KÆRTEGNER OG GÅR I SENG MED MIG....?

Tjoo..

Hvis jeg var dig, ville jeg åbne min datingprofil igen.
Derefter ville jeg gå ud med venner/veninder/bekendte og have det rigtig
sjovt. (husk at fortælle hende hvor sjovt du har det)
Køb noget nyt "smart" tøj.
Opfør dig som om hun er ude af dit liv som kæreste, men inde som ven.
Det er det hun har fortalt dig, så er det du må gå ud fra.

Hvis hun ringer og spørger dig, om i skal ses, så sig at du ikke kan i
morgen for der har du en anden aftale.

Vær afvisende overfor hende, og drop alt det med at du savner hende..

Planlæg dit liv uden hende..

Mon ikke, hun så igen fatter interesse for den nye spændende mand, som har
det så sjovt uden hende?
Så er det så op til dig at beslutte, om du vil have hende..

Fra : Bhatu Peter

Dato : 25-08-04 19:02

ThomasB wrote:

> [...]
> som har det så sjovt uden hende?
> Så er det så op til dig at beslutte, om du vil have hende..

Enig. Livet handler om meget andet end blot én kvinde. Du skal ikke lade dig
styre af én persons behov og ønsker. Tag kontrol over dit eget liv. Der /er/
jo /dit/ liv vi snakker om.... Så gør som hun gør... Forlad hende og begynd
at bygge dit eget liv op - dog uden det element at have bruge hende, som
sutteklud, fordi det en overgang er svært at være alene...
I skal nok få det godt begge to, så fat mod og kig ud i horisonten og ind i
en ny vidunderlig verden, som venter dig forude...

Held og lykke til jer begge...

--
Bhatu Peter
"May all beings be blessed with happiness..."

Fra : Per O.

Dato : 25-08-04 21:43

KLIP

> ER OVENSTÅENDE ET TEGN PÅ, AT HUN ELSKER MIG OG GERNE VIL
> MIG.....?????

Det tror jeg faktisk det er !

> ER JEG BARE EN BOLLEVEN....????

Det virker ikke sådan.

> ER HUN BARE VED AT FINDE SIG SELV....???

Sikkert. Det er jo ikke ret længe siden hun kom ud af det andet forhold. Giv
hende et par måneder mere.

> ER HUN MÅSKE I TVIVL OM, HVAD HUN VIL MED MIG....?

Måske, men er det ikke også ok ? Du kan med din måde at tackle situationen
overbevise hende om at hun skal vælge dig, eller du kan skubbe hende den
modsatte vej.

> SKAL JEG SPØRGE HENDE LIGEUD, HVAD HUN VIL....?

Det kan du da godt prøve, men vær forberedt på at hun faktisk ikke selv er
klar over det endnu. Jeg ville vente et par uger endnu, før jeg spurgte om
noget så afgørende. Hvis hun føler sig presset til at sige NEJ til Jeres
forhold, så kan det være svært at køre videre, selv om det nej bare er et
udslag af tvivl...

> ER DET IKKE MÆRKELIGT, AT HUN FØRST SIGER, HUN IKKE ELSKER MIG - OG SÅ
> ALLIGEVEL MØDES MED MIG, KÆRTEGNER OG GÅR I SENG MED MIG....?

Har du aldrig selv været forvirret ?? Giv hende en chance, og lad for alt i
verden være med at lægge noget i alting !

Og så et stort held og lykke med Jeres kærlighed herfra, jeg tror der er
noget godt i vente, hvis du ikke presser for meget på !

Per O.

Fra : Preben

Dato : 25-08-04 21:47

Hej allesammen - jeg takker meget for alle jeres gode svar. Det har virkelig
hjulpet mig til at se situationen fra forskellige vinkler.

Jeg har besluttet at give hende tid til at finde ud af, hvad hun vil - altså
undlade at presse mig på. Jeg vil bare være almindelig venskabelig overfor
hende og mødes, når vi begge har lyst - undlade at snakke om negative ting
fra før i tiden - simpelthen lade hende styre, hvor tæt hun vil på mig -
samtidig vil jeg prøve at tænke, at hun ikke er den eneste her i verden for
mig.

Jeg kan ikke presse hende til at elske mig, og jeg må undlade hele tiden at
prøve at få hende til at gøre noget, som ikke ligger i hendes natur - hun
kan ikke ændre hendes måde at være på med et trylleslag.

Jeg har desuden idag været til mit første møde i en Selvhjælps-forening - og
jeg regner med at være i en selvhjælps-gruppe inden for et par måneder -
dette skal så være en "personlig udvikling" gruppe.

Det kan lyde drastisk, at jeg gør dette - men det er ikke kun pga. den
nuværende situation, jeg står i - jeg ønsker at arbejde med mig selv og mit
eget selvværd. Jeg tror, det er vejen frem for at dæmpe min stadige søgen
efter bekræftelse. Hvis ikke jeg gør noget på dette område, så tror jeg, at
jeg vil blive ved med at agere på samme måde i mit nuværende og fremtidige
forhold. Det er ikke fordi, jeg føler mig syg - men simpelthen fordi, det er
et problem for mig - og det skal der gøres noget ved nu.

Hilsen Preben

Fra : Ulvir

Dato : 25-08-04 21:57

Preben wrote:

> jeg regner med at være i en
> selvhjælps-gruppe inden for et par måneder - dette skal så være en
> "personlig udvikling" gruppe.
>
> Hilsen Preben

God idé! Held og lykke med dit videre liv herfra!

Hilsen- Ulvir.

Fra : Ulvir

Dato : 25-08-04 22:36

Preben wrote:

> [...]
> Selvhjælps-forening - og jeg regner med at være i en
> selvhjælps-gruppe inden for et par måneder - dette skal så være en

God idé! Held og lykke med fremtiden herfra!

Venlig hilsen- Ulvir.

Fra : T.Jakobsen

Dato : 26-08-04 06:07

He-he....En skøn tråd !

En 43.årig mand der går rundt med en skoldreng i maven - Prebens
beskrivelse af hans forelskelse er jo kort sagt SMUK
Dejligt og læse at "magien" også findes om 14.år

Og alle har deres egen teori om hvad Prebens Frøken går og roder med
i sine tanker.....Skæg tråd

Kunne det være....eller måske....

En ting er sikkert !!..Der står mange gode teorier i denne tråd og
nogle af dem kan jeg endda nikke genkendende til MEN svaret på problemet
findes IKKE i denne nyhedsgruppe !!

Tom

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-08-04 08:02

"T.Jakobsen" <f-j-o-l-s-@-o-f-i-r.-d-k> wrote in message

> MEN svaret på problemet
> findes IKKE i denne nyhedsgruppe !!

Gør det nogensinde det?

--
-Jens B.

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 29-08-04 11:33

Hej Preben.
> Hej allesammen - jeg takker meget for alle jeres gode svar. Det har
virkelig
> hjulpet mig til at se situationen fra forskellige vinkler.

Flot, at du KAN se din egen situation udefra nu.

> [...]
> prøve at få hende til at gøre noget, som ikke ligger i hendes natur - hun
> kan ikke ændre hendes måde at være på med et trylleslag.

Nej. habitus ændres med træghed over tid. Men der findes redskaber, hvormed
du kan " trække hende ind til dig" uden at være omklamrende.

> [...]
> jeg regner med at være i en selvhjælps-gruppe inden for et par måneder -
> dette skal så være en "personlig udvikling" gruppe.

ALtid godt med personlig udvikling, det værste et menneske kan gøre ~ er at
gå i stå.

> [...]
er
> et problem for mig - og det skal der gøres noget ved nu.

Hvis du har mod på flere "redskaber", bl. a til udvikling af selvværd, kan
du maile mig privat ved at erstatte spam med "jomfru".
NB ~ de er GRAAATIS

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-08-04 10:03

"J¤mfruen)" <spam@hjertelys.dk> wrote in message

> NB ~ de er GRAAATIS

Intet er gratis, heller ikke dine "redskaber".

--
-Jens B.

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 30-08-04 12:08

Hej Jens

> "J¤mfruen)" <spam@hjertelys.dk> wrote in message

> Intet er gratis, heller ikke dine "redskaber".

JO - det er de faktisk!

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Henning

Dato : 02-09-04 17:42

J¤mfruen) wrote:
> Hej Jens
>
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message

> JO - det er de faktisk!

Alt er jo relativt ;-P
Det "koster" jo altid en eller anden form for indsats

> Kærlige hilsner
> J¤mfruen)

Knus
Henning

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 03-09-04 05:55

"Henning" <h2m@fjern dette.madsen.mail.dk> wrote in message

> Alt er jo relativt ;-P
> Det "koster" jo altid en eller anden form for indsats

Smiler - du har helt ret. Det koster en daglig indsats på 15-20 min. Det jeg
mente med "gratis" var i forhold til betaling i kr.

Kærlige hilsner
J¤mfruen) ~ der yder "gratis" HJÆLP TIL SELVHJÆLP via
mail

Fra : PerX ...

Dato : 06-09-04 01:01

In article <STSZc.42734$Vf.2280506@news000.worldonline.dk>,
spam@hjertelys.dk says...
> Kærlige hilsner
> J¤mfruen) ~ der yder "gratis" HJÆLP TIL SELVHJÆLP via
> mail

Hvad med en hjemmeside? :)

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 06-09-04 13:57

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message

> Hvad med en hjemmeside? :)

Hvad har en hjemmeside med det at gøre?

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : PerX ...

Dato : 07-09-04 12:16

In article <j8Z_c.45422$Vf.2314811@news000.worldonline.dk>,
spam@hjertelys.dk says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message

> Hvad har en hjemmeside med det at gøre?

Så vi kan læse om guldkornene uden at behøve email dig :)

Fra : Christina

Dato : 07-09-04 12:19

PerX ... wrote:
> In article <j8Z_c.45422$Vf.2314811@news000.worldonline.dk>,
> spam@hjertelys.dk says...

> Så vi kan læse om guldkornene uden at behøve email dig :)

God ide Folks email forsvinder på min "reply"...

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 07-09-04 13:06

> Så vi kan læse om guldkornene uden at behøve email dig :)

Jeg tror, der er noget du helt har misforstået. Der er ingen hjemmeside, med
nemme løsninger, eller " guldkorn" om du vil.

Der er en mulighed, som i grunden begyndte som en ekstra ydelse til mine
klienter og "gymnastikdamer". De kunne henvende sig via mail, og få hjælp
til selvhjælp, ved at beskrive specifikke "problemer". Hvor jeg så bruger
mine "evner" til at finde nye "arbejdsredskaber" de kan bruge i deres
selvudviklings proces.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-09-04 17:59

> Hvor jeg så bruger
> mine "evner" til at finde nye "arbejdsredskaber" de kan bruge i deres
> selvudviklings proces.

Altså hokus-pokus! Snakker vi krystalhealing, clairvoyance, numerologi eller
hvad?

--
-Jens B.

Fra : ThomasB

Dato : 07-09-04 18:10

> Altså hokus-pokus! Snakker vi krystalhealing, clairvoyance, numerologi
eller
> hvad?

Hvis man ser bort fra placeboeffekten, så er healing, fjernhealing,
krystalhealing, kosmiske æg, clairvoyance mv, det rene fup og fidus..

Hvis man er *så* dum at bruge sine penge på sådan noget pladder, så send mig
en mail

Fra : PerX ...

Dato : 10-09-04 00:59

In article <413deb69$0$308$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk says...

> eller
>
> Hvis man ser bort fra placeboeffekten, så er healing, fjernhealing,
> krystalhealing, kosmiske æg, clairvoyance mv, det rene fup og fidus..

Luke Skywalker: I don't believe it!
Yoda: That is why you fail

Fra : ThomasB

Dato : 10-09-04 11:04

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Luke Skywalker: I don't believe it!
> Yoda: That is why you fail

Jeps :)

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 07-09-04 19:56

> "J¤mfruen)" <spam@hjertelys.dk> wrote in message

> Altså hokus-pokus! Snakker vi krystalhealing, clairvoyance, numerologi
eller
> hvad?

Smiler -jeg bruger kun tid og energi på at svare uddybende på spørgsmål fra
folk der er positivt interesset.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-09-04 20:00

> Smiler -jeg bruger kun tid og energi på at svare uddybende på spørgsmål
fra
> folk der er positivt interesset.

That's the spirit, Virgin. Så slipper du jo også for alt det ubehagelige,
når der bliver stillet kritiske spørgsmål

--
-Jens B.

Fra : Henning

Dato : 16-09-04 06:59

Jens Bruun wrote:
> "J¤mfruen)" <spam@hjertelys.dk> wrote in message

> That's the spirit, Virgin. Så slipper du jo også for alt det
> ubehagelige, når der bliver stillet kritiske spørgsmål

Hvilke metoder J¤mfruen bruger eller ikke bruger, er sådan
set irelevant
Hun gør det den enkelte har brug for i den faktuelle situation,
nemlig at give det menneske der har brug for hjælp, evnen til
at gøre noget ved egensituationen, tro, håb og udholdenhed, som
ved enhvær anden metode, er heller ikke J¤mfruens metoder
100% effektive, jeg har selv arbejdet med alternative metoder,
nogle kunne jeg hjælpe, andre ikke, hverken læger eller biologer
er guder, heller ikke alternative behandlere, men i mange tilfælde
kan netop alternative behandlere, give et menneske lige netop
det der psykisk gør, at bedring eller ligefrem helbredelse sker
hvor medicin og kirougi, ikke er tilstrækkelig, rent faktisk
arbejder mange læger med alternativ behandling sammen med
traditionel behandling fordi de ser at virkningen forstærkes
ved disse "alternative" metoder, f. eks. arbejder flere smerte-
læger med akupunktur og kan i mange tilfælde gøre patienter
så smertefrie, at disse kan droppe morfica som smertestillende
midler.

Et psykisk velvære er halvvejen til helbredelse i mange tilfælde,
hvilket læger verden over bliver mere og mere opmærksomme på.
Kald det magi, trolderi, hokus-pokus, det virker alligevel, jeg håber
ikke at i tvivlere bliver alvorligt syge eller får dybe psykiske traumer,
for medicin virker kun i 80% af tilfældende, bliver du/i raske, ville i
være blevet det uden medicin alligevel, måske, tror i alligeve, men
da er det fordi i ser lægerne og medicinalindustrien, som den moderne
udgave af magikeren, troldmanden, håndspålæggeren etc.

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 16-09-04 13:34

In article <41492b9a$0$208$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, h2m@fjern
says...

> [...]
> læger med akupunktur og kan i mange tilfælde gøre patienter
> så smertefrie, at disse kan droppe morfica som smertestillende

Jo men akupunktur er jo bevist, at der er en masse vestlige læger som
fonægter det er jo bare trist.

> Et psykisk velvære er halvvejen til helbredelse i mange tilfælde,
> hvilket læger verden over bliver mere og mere opmærksomme på.

Selv om den opmærksomhed for det meste munder ud i "ja, det nytter nok
ikke at give ham disse piller aligevel"

> Kald det magi, trolderi, hokus-pokus, det virker alligevel, jeg håber
> ikke at i tvivlere bliver alvorligt syge eller får dybe psykiske traumer,
> for medicin virker kun i 80% af tilfældende,

80% - hah, optimist.

Fra : ThomasB

Dato : 16-09-04 14:14

> Jo men akupunktur er jo bevist, at der er en masse vestlige læger som
> fonægter det er jo bare trist.

Hvordan kan du bevise at akupunktur ikke er placebo?
Kan man stikke nåle ind i folk, uden de mærker det?

Fra : PerX ...

Dato : 17-09-04 12:38

In article <41499199$0$277$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk says...

> Hvordan kan du bevise at akupunktur ikke er placebo?

Det kan du jo sige om hvad som helst.
"-Brillerne er placebo!"
"-Jammen jeg ser jo bedre med dem på!"
"-Det er bare noget du bilder dig ind!"

> Kan man stikke nåle ind i folk, uden de mærker det?

Ja, bare bedøv dem først ;)

Fra : ThomasB

Dato : 17-09-04 13:19

> Det kan du jo sige om hvad som helst.
> "-Brillerne er placebo!"
> "-Jammen jeg ser jo bedre med dem på!"
> "-Det er bare noget du bilder dig ind!"

x c v b g f d s

X C V B G F D S

Kan du se forskel?

> Ja, bare bedøv dem først ;)

Hvordan ved man så, om det er bedøvelsen eller nålene der virker helbredene?

Fra : PerX ...

Dato : 18-09-04 23:47

In article <414ad64d$0$239$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk says...

> x c v b g f d s
>
> X C V B G F D S
>
> Kan du se forskel?

Hm.. kommer an på hvor langt væk jeg sidder :)

> Hvordan ved man så, om det er bedøvelsen eller nålene der virker helbredene?

Jeg har aldrig fået det bedre af en bedøvelse (jeg bliver ved med at
vågne op

Fra : ThomasB

Dato : 19-09-04 14:44

> Hm.. kommer an på hvor langt væk jeg sidder :)

Haha.. Gå så langt væk, at du ikke kan se den øverste linie.. Nu skulle du
gerne kunne læse den nederste

> Jeg har aldrig fået det bedre af en bedøvelse (jeg bliver ved med at
> vågne op

Sjovt nok, så har jeg fået det lidt værre af at være i bedøvelse, men kun de
første par dage.
Derefter får jeg det meget bedre end jeg havde før bedøvelsen.

Utroligt hvad bedøvelse kan gøre - magi?

Fra : Paul

Dato : 07-09-04 21:02

"J¤mfruen)" <spam@hjertelys.dk> skrev i en meddelelse

> Smiler -jeg bruger kun tid og energi på at svare uddybende på spørgsmål
fra
> folk der er positivt interesset.

Det var sjovt. Den indstilling havde Jehovas Vidner også dengang de ringede
på.
Det gør de ikke mere, jeg er kommet i den sorte bog fordi jeg prøvede at
overbevise dem om noget andet...

M.v.h.

Paul

Fra : Christina

Dato : 07-09-04 21:24

Paul wrote:
> [...]
> ringede på.
> Det gør de ikke mere, jeg er kommet i den sorte bog fordi jeg prøvede

De har ikke været hos mig siden, de stod udenfor døren og spurgte om jeg
kendte jesus, hvortil jeg svarede "ja da, han sidder lige herude på
toilettet"....

Fra : ThomasB

Dato : 07-09-04 21:13

> eller
>
> Smiler -jeg bruger kun tid og energi på at svare uddybende på spørgsmål
fra
> folk der er positivt interesset.

For det er kun positivt interesserede du kan tjene penge på, med dit fup og
fidus?

Fra : PerX ...

Dato : 07-09-04 21:30

In article <413e1667$0$285$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk says...

> fra
>
> For det er kun positivt interesserede du kan tjene penge på, med dit fup og
> fidus?

Var det ikke gratis fup og fidus?

Fra : ThomasB

Dato : 07-09-04 21:39

> Var det ikke gratis fup og fidus?

Jo, "Vågn op!"/"Vagttårnet" er også gratis... ;)

Fra : PerX ...

Dato : 10-09-04 01:01

In article <413e1c46$0$245$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk says...
> spørgsmål

> og

> Jo, "Vågn op!"/"Vagttårnet" er også gratis... ;)

De er gode at tænde op med.

Fra : ThomasB

Dato : 10-09-04 11:04

> De er gode at tænde op med.

Jeg synes de giver noget irriterende aske.
Ligesom sladderblad :)

Fra : Christina

Dato : 07-09-04 12:22

Henning wrote:
> [...]

Jeg vil også haaaaaa' :)

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 07-09-04 12:51

Hej Christina

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> wrote in message

> Jeg vil også haaaaaa' :)

Smiler, hvad er det lige - mere præcist du ønsker?

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Christina

Dato : 07-09-04 13:05

J¤mfruen) wrote:
> Hej Christina
>
> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> wrote in message

> Smiler, hvad er det lige - mere præcist du ønsker?
>
> Kærlige hilsner
> J¤mfruen)

Gode råd til selvtillid

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 07-09-04 14:19

Hej Christina

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> wrote in message
J¤mfruen)

> Gode råd til selvtillid

Så send en til mig (erstat spam med jomfru) med en mere præcis
beskrivelse, af på hvilke områder du har problemer. Så vil jeg svare *S*

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Christina

Dato : 07-09-04 15:31

Jeg kan ikke se din email adresse i "reply".... så det bliver lidt svært

Fra : Christina

Dato : 07-09-04 15:37

J¤mfruen) wrote:
> [...]
>
> Så send en til mig (erstat spam med jomfru) med en mere præcis
> beskrivelse, af på hvilke områder du har problemer. Så vil jeg svare

åh nu fandt jeg den i et andet indlæg :)

Fra : PerX ...

Dato : 07-09-04 21:29

In article <413da435$0$259$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> says...

> Gode råd til selvtillid

Ja det ville være rart med sådan noget :)

Fra : Christina

Dato : 07-09-04 21:46

PerX ... wrote:
> In article <413da435$0$259$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
> <Christin(remove)@os.dk> says...

> Ja det ville være rart med sådan noget :)

ja, selvtillid kan man vist aldrig få nok af...selv glæde....dejligt

Fra : PerX ...

Dato : 10-09-04 01:01

In article <413e1e79$0$217$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> says...

> ja, selvtillid kan man vist aldrig få nok af...selv glæde....dejligt

Men hvad... når du sådan ligger på tæppet i parken, får du ikke
komplimenter fra mange mænd? :)

Fra : Christina

Dato : 10-09-04 08:19

PerX ... wrote:
> In article <413e1e79$0$217$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
> <Christin(remove)@os.dk> says...

> Men hvad... når du sådan ligger på tæppet i parken, får du ikke
> komplimenter fra mange mænd? :)

næh, de fleste tror vist bare jeg er fuld.... ;)

Fra : Ulvir

Dato : 02-09-04 18:03

Preben wrote:

> SKAL JEG SPØRGE HENDE LIGEUD, HVAD HUN VIL....?

> "Den forvirrede"

Først skal du spørge dig selv hvad du vil- og hvad vil du finde dig i. Og
handle derefter.