Tjek for kønssygdomme...
Fra : Klaus G.

Dato : 24-08-04 19:11

Hej.

Hvordan forgår det egentligt? Hos lægen altså.

Blodprøve? Urinprøve? Vatpind her og der? Hvordan?

Tænker både på han og hunkøn...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Charlotte Hansen

Dato : 24-08-04 21:03

Hej Klaus...

Hun: underlivsundersøgelse med podning (klamydia, herpes... kan ikke huske
hvad de derudover poder for) + blodprøve (HIV, Hepatetis)

Han: spørg en af fyrene i gruppen

Venligst,
Charlotte

Fra : Christina

Dato : 24-08-04 21:10

Charlotte Hansen wrote:
> Hej Klaus...
>
> Hun: underlivsundersøgelse med podning (klamydia, herpes... kan ikke
> huske hvad de derudover poder for) + blodprøve (HIV, Hepatetis)
>
> Han: spørg en af fyrene i gruppen

vatpind op i urinrøret...det husker jeg bedst fra min kærestes beretning...

Fra : Nicolai

Dato : 24-08-04 22:51

On Tue, 24 Aug 2004 22:10:08 +0200, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> wrote:

>vatpind op i urinrøret...det husker jeg bedst fra min kærestes beretning...

Ja, men det er altså ikke det hele.

Blodprøve for at checke for ihvertfald HIV.

Podning fra urinrøret påviser vel syfilis og ???

Jeg er blevet podet. 3 vatpinde skulle der til for at dække alle de
tests statens serumlaboratorium ville lave.

Mine urinveje var temmelig ømme i forvejen på grund af konstant
blærebetændelse, så det var ikke specielt behageligt. For nu at sige
det mildt. Og stakkels den nyuddannede der foretog det hos min læge.

Men .. Klaus, hvis du er nervøs for om du har fået dig en kønssygdom
så er det bare med at komme til lægen, det er bedst at opdage det så
tidligt som muligt.

Og i tilfælde af at i overvejer: Nej de 3 podninger viste intet. 2
måneder senere fandt man ud af at mine problemer skyldtes en fistel
til tarmen. Den er nu ordnet under en størrer operation sidste år, så
jeg har heldigvis ikke haft blærebetændelse i et år nu.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Oleander

Dato : 25-08-04 01:43

Den Tue, 24 Aug 2004 22:51:08 +0100, skrev Nicolai
<nicolai@spamcop.net>:

>Mine urinveje var temmelig ømme i forvejen på grund af konstant
>blærebetændelse, så det var ikke specielt behageligt. For nu at sige
>det mildt. Og stakkels den nyuddannede der foretog det hos min læge.

Yrdk! Var du så også den heldige vinder af en undersøgelse med sonde
gennem urinrøret?

>Men .. Klaus, hvis du er nervøs for om du har fået dig en kønssygdom
>så er det bare med at komme til lægen, det er bedst at opdage det så
>tidligt som muligt.

Nej, det er slet ikke nødvendigt i 99,99% går det nok over af sig
selv, og i 0,01% falder den bare af.. Og i mellemtiden skal han
selvfølgelig have sex med så mange som muligt, de praktiserende læger
herhjemme sidder simpelthen og keder sig vildt meget. ;-b

Han skal bare se at komme til lægen skal han!

Jeg har faktisk gjort det til en vane, at hvis jeg er på vej ind i et
seriøst forhold, så er det en tur forbi lægen først (tag dén)!

Og hvad er så en fistel?

--
Oleander
Denne verden har for mange bomulds-fetishister!

Fra : Nicolai

Dato : 25-08-04 20:56

On Wed, 25 Aug 2004 02:42:58 +0200, Oleander
<oleander@phreaker_skridsaa_.net> wrote:

>Og hvad er så en fistel?

En kanal mellem 2 indre organer eller mellem et internt organ og huden
/ kropsoverfladen.

I mit tilfælde altså mellem blæren og sidste del af tyktarmen. Og ikke
størrer end at der "kun" kom luft og bakterier igennem.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 26-08-04 17:19

On Tue, 24 Aug 2004 22:51:08 +0100, Nicolai <nicolai@spamcop.net> wrote:

>Ja, men det er altså ikke det hele.
>
>Blodprøve for at checke for ihvertfald HIV.
>
>Podning fra urinrøret påviser vel syfilis og ???

Syfillis, Gonnore, og vidst et par stykker mere.

> [...]
>
>Men .. Klaus, hvis du er nervøs for om du har fået dig en kønssygdom
>så er det bare med at komme til lægen, det er bedst at opdage det så

Udover at HIV testen først kan bruges til noget 3 måneder efter sidste
omgang lagengymnastik.
Flemming Jacobsen

Fra : Nicolai

Dato : 26-08-04 23:36

On Thu, 26 Aug 2004 18:19:27 +0200, "Thunderbird [7100]"
<praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote:

>Udover at HIV testen først kan bruges til noget 3 måneder efter sidste
>omgang lagengymnastik.

Ikke helt.

Der tages en nu og en om 3 måneder - den nu bruges til at se om du var
smittet af en tidligere, den om 3 måneder til at vise om du er blevet
smittet af din nuværende.

Den fremgangsmåde benyttes jo især ved stikskader m.m., da det er
vigtigt at kunne på vise at man ikke tidligere var blevet smittet hvis
der er tale om arbejdsskade erstatning.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 03-09-04 13:59

On Thu, 26 Aug 2004 23:35:36 +0100, Nicolai <nicolai@spamcop.net> wrote:

> [...]
>
>Den fremgangsmåde benyttes jo især ved stikskader m.m., da det er
>vigtigt at kunne på vise at man ikke tidligere var blevet smittet hvis

hmm, mine læge sagde at jeg skulle komme igen når at jeg ikke havde
dyrket sex i 3 måneder. før "kunne" testen ikke rigitigt bruges til så
meget
Flemming Jacobsen

Fra : Nicolai

Dato : 12-09-04 15:59

On Fri, 03 Sep 2004 14:59:12 +0200, "Thunderbird [7100]"
<praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote:

>hmm, mine læge sagde at jeg skulle komme igen når at jeg ikke havde
>dyrket sex i 3 måneder. før "kunne" testen ikke rigitigt bruges til så
>meget

Hvis han havde sagt "når du udelukkende har dyrket sikker sex i 3
måneder" ville jeg være enig. Men at forlange 3 måneders afholdenhed
for at foreage en HIV test den holder ikke.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 13-09-04 10:21

On Sun, 12 Sep 2004 15:59:00 +0100, Nicolai <nicolai@spamcop.net> wrote:

>Hvis han havde sagt "når du udelukkende har dyrket sikker sex i 3
>måneder" ville jeg være enig. Men at forlange 3 måneders afholdenhed
>for at foreage en HIV test den holder ikke.

Han sagde "ikke har haft sex i 3 måneder".
Flemming Jacobsen

Fra : Jimmy

Dato : 24-08-04 21:47

> Hej.
>
> Hvordan forgår det egentligt? Hos lægen altså.
>
> Blodprøve? Urinprøve? Vatpind her og der? Hvordan?
>
> Tænker både på han og hunkøn...

Jamen jeg har da prøvet at blive testet for det hele.
For pigernes vedkommende kan jeg ikke svare af naturlige årsager.

For mænds vedkommende er det urinprøve, vatpinden i urinrøret (Av for
hel....) og blodprøve.
Og så er man jo glad, når man får svaret; "du fejler jo ingenting". :))
Det bedste ved det hele var, at det var en gudindesmuk fotomodel, som tog
prøverne. ))
Det lindrede ligesom smerterne forårsaget af vatpinden.

Held og lykke.

Mvh. Jimmy.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 26-08-04 17:21

On Tue, 24 Aug 2004 22:46:41 +0200, "Jimmy" <J-man@microsoft.com> wrote:

> [...]
>For pigernes vedkommende kan jeg ikke svare af naturlige årsager.
>
>For mænds vedkommende er det urinprøve, vatpinden i urinrøret (Av for

Har prøvet den med urinrøret 2 gange da jeg havde bitestikelbetændelse
og det ende på samme dag :(. Først hos min læge og derefter på det
lokale sygehus

> [...]
>prøverne. ))
>Det lindrede ligesom smerterne forårsaget af vatpinden.

Heldige "svin" Jeg måtte "nøjes" med min daværende egen læge og en eller
anden gammel sygeplejerske på det lokale sygehus :(
Flemming Jacobsen

Fra : Klaus G.

Dato : 25-08-04 16:42

Hej.

Tak for svarene, og jeg tror ikke jeg har nogen sygdomme, og jeg hopper ikke
fra den ene pige til den anden :)

Det var mest af nysgerrighed jeg spurgte. Men kunne nu nok være meget smart
at blive testet alligevel, bare for en god ordens skyld. Det samme med min
kærste(Den eneste jeg har været i seng med).

Men den med urinrøret, av av av av. Kan det virkelig passe at de skal mose
sådan en satan derop? Det bliver sq da mega-hans, i mini-grethe?

Fra : Ulvir

Dato : 25-08-04 16:48

Klaus G. wrote:
> Hej.
>
> Tak for svarene, og jeg tror ikke jeg har nogen sygdomme, og jeg
> hopper ikke fra den ene pige til den anden :)

Én er nok. Husk, at når du går i seng med en pige, så går du i seng med
samtlige af hendes gamle partnere. Og hun går i seng med alle dine gamle
partnere..

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 25-08-04 17:05

"Ulvir" <augustus@mail.dk> wrote in message

> Én er nok. Husk, at når du går i seng med en pige, så går du i seng med
> samtlige af hendes gamle partnere. Og hun går i seng med alle dine gamle
> partnere..

En fed gang gruppesex!

Fra : Soliema

Dato : 25-08-04 21:58

> Men den med urinrøret, av av av av. Kan det virkelig passe at de skal mose
> sådan en satan derop? Det bliver sq da mega-hans, i mini-grethe?

hmm nej, lægerne har fundet en ny måde at klare klamydia på, da der var
mange fyre som havde det, så nu kan man bare få taget en blodprøve i stedet
for *S*

altå, fordi fyrene ikke ville have en vatpind stukket op og de derfor ikke
blev tjekket....

Anne Mette

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 26-08-04 07:31

"Soliema" <soliema@tdcadsl.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> for *S*
>
> altå, fordi fyrene ikke ville have en vatpind stukket op og de derfor ikke

Så heldigvis kan man vælge vatpinden (hvis man altså er panisk angst for
kanyler).

Lars

Fra : Klaus G.

Dato : 26-08-04 14:38

> Så heldigvis kan man vælge vatpinden (hvis man altså er panisk angst for
> kanyler).

KANYLE! Yes sir! :) Ligefør jeg heller vil stikkes i tissetrolden med en
kanyle, end at få most sådan en vatpind op...puha.

Når de nu har en blodprøve, kan de ikke lige så godt tjekke for det hele så?

PS.
Ved godt der ikke skal tages blodprøve i pikken :)

Fra : Henrik B.

Dato : 26-08-04 13:57

> Hej.
>

> Men den med urinrøret, av av av av. Kan det virkelig passe at de skal mose
> sådan en satan derop? Det bliver sq da mega-hans, i mini-grethe?

Det er ikke så slemt som det lyder. Blot en smule ubehageligt. Det er jo
ikke en normal vatpind der benyttes.

M.v.h.

Fra : Klaus G.

Dato : 26-08-04 14:40

> Det er ikke så slemt som det lyder. Blot en smule ubehageligt. Det er jo
> ikke en normal vatpind der benyttes.

Hm, hvor stor er den så? Jeg kan lige informere om at udgangen af urinrøret
hos mig er meget ømt... Resten er pikhovedet er mere eller mindre holdbar :)

Fra : Henrik B.

Dato : 26-08-04 15:11

> Hm, hvor stor er den så? Jeg kan lige informere om at udgangen af
urinrøret
> hos mig er meget ømt... Resten er pikhovedet er mere eller mindre holdbar
:)

Det er en lille metalstang, med en smule vat på. Mit gæt vil være ca. 1 mm
tyk + vat (også ca. 1 mm).

M.v.h.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 26-08-04 17:18

On Thu, 26 Aug 2004 15:39:31 +0200, "Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com>
wrote:

>Hm, hvor stor er den så? Jeg kan lige informere om at udgangen af urinrøret
>hos mig er meget ømt... Resten er pikhovedet er mere eller mindre holdbar :)

Nok til at udfylde urinrøret sårn ca *Been there, done that and got the
t-shirt.

Og skulle hilse og sige at det ikke er for behageligt.
Flemming Jacobsen